Matrix Reloaded .... again!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:.
Mark son hamlede unarmed attacka geçmen senin atak değerini çok düşürdü; yedek silahlarını çekmiştin ve çift otomatik silahla kafadan +2d6 attack yazıyorsun, neden silahlarını attığını anlayamadım? Mermilerin bitse bile abartılı boost yapıp aynı turda şarjör değişikliği yapabilirsin aslında. Tabii featlerini değiştireceksin galiba ama yine de belirtmek istedim oyun mekaniği üzerine faydalı bir tartışma yapmak adına. :mrgreen:

.
Ben hepsi bitti sanmıştım.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar şimdi isterseniz karakterlerinizin featlerini değiştirebilirsiniz (Mark sen değiştirmek istiyordun sanırım) Henüz Beta bir oyun olduğundan, pişman olduğunuz durumları düzeltebiliriz.

Bu arada hepinize teşekkür ediyorum; yeni icat edilmiş oyun sisteminin "tester"leri olduğunuz için. Dünyada başka kişi yok sizler gibi ha! :-P

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Mesela dwaxer ben power attack alırsam, vampiric touch vurduğumda attackı durup dururken 4 boostlayayım. Sonra o 4 boostu damage'e geçirebilirmiyim?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Mesela dwaxer ben power attack alırsam, vampiric touch vurduğumda attackı durup dururken 4 boostlayayım. Sonra o 4 boostu damage'e geçirebilirmiyim?
Yani... Esaasında söylediğin çok mantıksız değil ama hoş karşılamadım, çok power play kokusu alıyorum :-P Biraz estetik katın arkadaşım, filmatik bir his uyandırın; sen hep vampiric touch yaptığında pek hoş durmuyor, istersen yapabilirsin, yani sorun yok ama seyirciyi de düşün, değişik şeyler filan yap mesela. Ben örneğin artık sana vampiric touch ile düşman öldürdüğünde 2 misli değil 1,5 misli pp vereceğim, eğer ısrarla monoton taktiğine devam edersen 1 misli ardından 0,5 ve hiç moral bonusuna doğru ineceğim, çünkü artık vampiric touch olayı senin için sıradan bir hareket olduğu için moral almıyorsun diye düşünüyorum. :schemes:

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

şöyle bir uygulama da yapılabilir:

Bir karakter süper hareketi denediği her seferinde düşman otomatik +1d6 daha savunma alır.
Düşman da aptal değil ya hangi hareketi yapacağını tahmin ediyor çünkü.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:şöyle bir uygulama da yapılabilir:

Bir karakter süper hareketi denediği her seferinde düşman otomatik +1d6 daha savunma alır.
Düşman da aptal değil ya hangi hareketi yapacağını tahmin ediyor çünkü.

Evet ama bu süper hareket Devrimk. şimdi sana filmden bir sahne hatırlatmak istiyorum: Neo ne zaman ki "uyanmış"tı; Ajan Smith yumrukları saydırırken Neo adama bakmadan tek koluyla bütün atakları savuşturuyordu (Time Warp) Yani süper hareketlere iltimas geçmemiz lazım; adam tecrübe kazansa da süper hareketi ancak bir süper hareketle karşılayabilir.

Ama dediğimde ciddiydim; hep aynı hareketi yapmak bir süre sonra artık o başarıdan moral kazanmamanıza yol açacak. Bu da önemli bir eksi olacak sizin için çünkü Matrix ortamında moral bonusları (özellikle combattan kazanılan) yüksek tutacağız. Ã?ünkü Matrix ciddi bir ortam (eğitim programı gibi oyun değil) o yüzden başarılar size adrenalin dopingli moral pp'ler kazandıracak; başardıkça güçlendiğinizi hissedeceksiniz, çünkü inanmaya başlayacaksınız! :mrgreen:

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:
CLiCKs wrote:Mesela dwaxer ben power attack alırsam, vampiric touch vurduğumda attackı durup dururken 4 boostlayayım. Sonra o 4 boostu damage'e geçirebilirmiyim?
Yani... Esaasında söylediğin çok mantıksız değil ama hoş karşılamadım, çok power play kokusu alıyorum :-P Biraz estetik katın arkadaşım, filmatik bir his uyandırın; sen hep vampiric touch yaptığında pek hoş durmuyor, istersen yapabilirsin, yani sorun yok ama seyirciyi de düşün, değişik şeyler filan yap mesela. Ben örneğin artık sana vampiric touch ile düşman öldürdüğünde 2 misli değil 1,5 misli pp vereceğim, eğer ısrarla monoton taktiğine devam edersen 1 misli ardından 0,5 ve hiç moral bonusuna doğru ineceğim, çünkü artık vampiric touch olayı senin için sıradan bir hareket olduğu için moral almıyorsun diye düşünüyorum. :schemes:

.
Ben çok moral alıyorum valla merak etme dwaxer :schemes: Ama neyse arada knock back'ta vururum :-P

Matrixte bol bol pp kazanacaksak ben 2 katı bol kazanıcam bu da güzel bir şey :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer bu featlerin bazılarına bir kaç kez alabilme gibi şeyler getirmeyi düşünüyormusun?Mesela pp havuzu miktarı şu kadar olduğu zaman şu feati bir daha alabilirsin gibi.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Dwaxer bir de şu an için almayı düşündüğümden değil ama şu featlerde bir hata olabilir mi?

---Machine Gun(P,H) Otomatik silahlarda Attack:+1d6
---Gunfire(H) Tek tük ateş eden (tabanca, pompalı, vs) silahlarda Attack:+1d6

Machine gun featindeki P yanlışlıkla mı yazılmış eğer öyle değilse benzer bir feat olan Gunfire'da niye yok?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer bu featlerin bazılarına bir kaç kez alabilme gibi şeyler getirmeyi düşünüyormusun?Mesela pp havuzu miktarı şu kadar olduğu zaman şu feati bir daha alabilirsin gibi.
Hangi feat olduğuna bağlı ama +1d6 vs veren feati bir daha alıp üst üste eklemeyi düşünüyorsan sana cevabım: "Ne kadar power playci oldun sen yahu, hep bu Darkgnome yüzünden!" :-P olurdu.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Dwaxer bir de şu an için almayı düşündüğümden değil ama şu featlerde bir hata olabilir mi?

---Machine Gun(P,H) Otomatik silahlarda Attack:+1d6
---Gunfire(H) Tek tük ateş eden (tabanca, pompalı, vs) silahlarda Attack:+1d6

Machine gun featindeki P yanlışlıkla mı yazılmış eğer öyle değilse benzer bir feat olan Gunfire'da niye yok?
Onun sebebi şöyle:
-Bir kere Hız konsepti çok hızlı olduğundan daima diğerlerinden daha iyi nişan almaya meyilli oluyor, çünkü aynı süre zarfında çok daha hızlı ve iyi konsantre oluyor.

-Psişiklerde nişan alma bonusu gibi bir durum asla yok ama otomatik silahlarla ateş ederken kılı kılına nişan almadan, sadece 6.hislerine güvenerek silahı doğrulttuklarında ve mermileri yağmur gibi saydırdıklarında isabet konusunda başarılı oluyorlar. Yani psişiklerinkisi sezgi olayı; nişan almayla asla alakası yok. Psişik konsepti Matrix'te çevresindeki program parçacıklarını daha iyi hissediyor.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Karakteri editledim, featini aldım.
---Analyze(P) Gördüğü (ya da değişik bir yöntemle hissettiği) bir yabancı program hakkında bilgiler edinebilir; varlık miktarını (yani attack, defans, dmg) varsa avantaj ve zayıflıklarını ve hatta çok kaba bir şekilde size karşı niyetini.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

:D
Clicks valla iyi aklına geldi; gerçi taksiyi 100 metre öteye park etmiştik ama FBI'ın arabayla gelmesi daha normal olurdu; neyse ki olay yerindeki salak polis memurları (yani ben) bu detayın farkına bile varmadılar (salla başı al maaşı) yoksa merkeze bildirip, burda bir FBI var teyid eder misiniz diyebilirdi. Nitekim şimdi olmasa da sonradan (belki çok sonra) bu polis FBI'ın geldiğini merkezde söyleyecek ve sahte kimlikli birinin ortalarda dolandığı duyulduğunda bundan ilk önce kimlerin haberi olur tahmin edin bakalım! :schemes: Evet, oyunda "Ajanlar"ı zırt pırt sizin karşınıza çıkarmaya niyetim yok, ancak şunu bilin: ajanlar polis telsizini dinliyor ve örneğin şöyle bir şey duyduklarında: "Aman Tanrım! buna inanamayacaksınız adam apartmandan aşağıya atladı ama ölmedi, kalkıp koşmaya devam etti!" işte böylesine olağanüstü durumlar ajanlara sizi haber veriyor ve bulunduğunuz yere en kısa zamanda intikal ediyorlar. Sahte FBI ajanı olaylarında muhakkak gelirler diye bir durum yok, ama %25 diyelim bir ihtimalle şüphelenip kendileri araştırabilirler.

Edit: Clicks sen karakterini güncellemedin henüz
.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote: :D
Clicks valla iyi aklına geldi; gerçi taksiyi 100 metre öteye park etmiştik ama FBI'ın arabayla gelmesi daha normal olurdu; neyse ki olay yerindeki salak polis memurları (yani ben) bu detayın farkına bile varmadılar (salla başı al maaşı) yoksa merkeze bildirip, burda bir FBI var teyid eder misiniz diyebilirdi. Nitekim şimdi olmasa da sonradan (belki çok sonra) bu polis FBI'ın geldiğini merkezde söyleyecek ve sahte kimlikli birinin ortalarda dolandığı duyulduğunda bundan ilk önce kimlerin haberi olur tahmin edin bakalım! :schemes: Evet, oyunda "Ajanlar"ı zırt pırt sizin karşınıza çıkarmaya niyetim yok, ancak şunu bilin: ajanlar polis telsizini dinliyor ve örneğin şöyle bir şey duyduklarında: "Aman Tanrım! buna inanamayacaksınız adam apartmandan aşağıya atladı ama ölmedi, kalkıp koşmaya devam etti!" işte böylesine olağanüstü durumlar ajanlara sizi haber veriyor ve bulunduğunuz yere en kısa zamanda intikal ediyorlar. Sahte FBI ajanı olaylarında muhakkak gelirler diye bir durum yok, ama %25 diyelim bir ihtimalle şüphelenip kendileri araştırabilirler.

Edit: Clicks sen karakterini güncellemedin henüz
.
Taksiden uzakta indiğimizi yazdığın için o konuya girmedim.
Her sahte polis kimliği yapanın peşine düşecekse ajanlar çekeceğimiz var.

Aslında son mesajda gariplikler yaptım, Dexter, Mentalist, CSI seyretmenin zararları.
Mesela bunu telsizle bildirdiklerinde ajanlar gelebilir.
"Herifçioğlu herşeyi görmüş gibi anlatıyor acaip birşey." filan diye konuşurlarsa aralarında.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:
Edit: Clicks sen karakterini güncellemedin henüz
.
Evet, evet! Hemen hallediyorum :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Post Reply