Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

ben editleyemiyorum

ben zaten taşın ve ağacın arkasında durduğum için saklandığımı belirtme gereği duymadım umarım dm bu konuda benim karakteri saklar :D

rica etsem bu seferlik hamlelerimi:
Ã?eviklik 1 tık [(x3)-1] 2
4 tık atak [(x3)-1] 11
7 tık hasar [(x2)+3] 17
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Ayrıca aklıma geldi birden okuyunca sürünürken vurulma şansı daha da azalacağı için karşı tarafında atak zarlarına bi eksi alması gerekir kanımca!
Tabii; sürünen kişiye defansına +5 veriyoruz, ama sadece uzaktan yapılan (büyü dahil) menzilli saldırılara. Yanından yapılan saldırılarda ise yerdekinin defansı:-2 olur çünkü hemen tepesinde dikilen adamdan korunması zorlaşır.

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ben, herkesin hareketinin neticesine göre bir şeyler yapacağım.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:ben, herkesin hareketinin neticesine göre bir şeyler yapacağım.
Androner en azından öncelik için tık yatırman lazım.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:ben, herkesin hareketinin neticesine göre bir şeyler yapacağım.
Illyra wrote:İçini çekerek yavaşça öne doğru çıkmıştı. Amacı orkların gözünü korkutmaktı, tabii ki çok sevdiği bir büyü sayesinde.
Daha korkutucu olduğunu düşündüğü için konuşmadı, kısa bir süre kaşlarını çatarak orklara baktı.
Sonra ellerini havaya kaldırarak var gücüyle bağırdı.
ZAROTTE!
(8 tık'lık zarotte, ork ve grubuna)

Büyü Atağı=8x4=32
Cadı Dweta, yaptığın büyü ile düşman grubun üzerinde bir ışık patlaması yarattın. Bütün düşmanların gözleri öyle bir kamaştı ki göremez oldular. (4 tur kör oldular)
.
Aegron Linwelin wrote:Aegron cadının ardından hiç beklemedi ve tereddüt etmedi.
"Benden korkun sizi budala hayvanlar.." diye bağırırken ellerinden çıkan ateşleri siyah cüppesi ile adeta bir ahenk içerisindeydi. Kötü bir büyücü gibi gözüküyordu su anda.
"SORCH" diye bağırdıktan sonra elinden çıkan ateş ışınlarını (x6y2 dekine) düşmanının üzerine gönderdi. Bunu yaparken korkunç derecede gülümsüyordu.
Sorch-8tık
Ã?eviklik-4tık
*Bunları yaparken kayanın arkasında durmaya özen gösteriyordu

Büyü Atağı=8x4=32
Aegron"un elinden fırlayan alevli ışın ork askeri kaplayarak cayır cayır yanmasına sebep olur. Alevlerle tamamen kaplanan kör ork canhıraş çığlıklar atarak nehre doğru ulaşmaya çalıştıysa da daha bir adım attığında cansız olarak yere yığılır. Hala yanmakta olan cesetten iğrenç kokular etrafa yayılmaktadır.
Yanan orkun attığı çığlıklar zaten panik olmuş grubu daha fazla korkutmuştur. Haykırışlar, küfürler ve tehditler birbirine karışmaktadır.

fmc wrote:Hemen yayına okunu takıp teredütsüzce (x6, y6)'deki okçuya fırlattı.
Ã?eviklik 1 tık [(x3)-1] 2
4 tık atak [(x3)-1] 11
7 tık hasar [(x2)+3] 17

Atak başarılı; hasar:17-2=15
Ethbern"in yolladığı ok hedefin vücuduna girerek, ucu diğer taraftan çıkar. Kör ork büyük bir can acısıyla haykırırken ağzından siyah kanı dökülür biraz. Yavaşça yere yığılırken, ölmese de ağır yaralandığı bellidir.

Edmond wrote:Ã?eviklik 4 tık.
"Niye yanıma yay almadım ki?"
Yanındaki taşı siper olarak kullandı (ya da denedi?)
Defans 8 tık.

Edmond bütün olası saldırılardan korunmaktadır.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dwaxer wrote:
Androner wrote:ben, herkesin hareketinin neticesine göre bir şeyler yapacağım.
Androner en azından öncelik için tık yatırman lazım.

.
tık yatırmıyorum işte. en son oynayacam. herkes derken, dost düşman herkes.
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

aha kaçtılar... olm bu muy lem artistik yaptın len die bağırmak istiyorum. birini indirdik alayını kör ettik birini yaraladık hemen kaçtılar içeri.
dm abi şimdi nası gircez içeri kaç tıkta koşacaz? ben bi cover attack yapabiliyor muyum. yani bizim savaşçı koşup çitleri atlayana kadar pencereden ateş etmesinler diye. ya da kulube tahtaysa bizimki bi ateş daha fırlatsın yakıp öldürelim :D yarı canlı olanıda konuştururuz :D
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

fmc wrote:aha kaçtılar... olm bu muy lem artistik yaptın len die bağırmak istiyorum. birini indirdik alayını kör ettik birini yaraladık hemen kaçtılar içeri.
dm abi şimdi nası gircez içeri kaç tıkta koşacaz? ben bi cover attack yapabiliyor muyum. yani bizim savaşçı koşup çitleri atlayana kadar pencereden ateş etmesinler diye. ya da kulube tahtaysa bizimki bi ateş daha fırlatsın yakıp öldürelim :D yarı canlı olanıda konuştururuz :D
Her kareden kareye geçiş (çapraz düz farketmez) 1 tık harcatır.
Koşarsanız 1 tıkla 2 kare geçebilirsiniz ama bütün çarpanlarınız -x1 olur 1 tur boyunca. (bütün çarpanlar derken, her yeteneğiniz bir kademe düşüyor; örneğin x3 ise x2 oluyor gibi ama bütün yeteneklerinizde oluyor bu düşüş)

-Cover Attack'dan kastın herhalde ok atma hareketini bekleteceksin ve kafasını çıkaran olursa hemen ondan önce sen ateş edeceksin? Evet yapabilirsin; atak ve hasar için tıklarını harca ve nişan almış bir vaziyette 1 tur bekle; ilk çıkana okunu atarsın böylece. Mesafe uzak olduğundan pencereden de olsa, kulübenin yanından da olsa ilk çıkana ateş edebilirsin.

Kulübe tahtadan evet; daha doğrusu ağaç gövdelerinden yapılma klasik avcı kulübesi; yani duvarları sunta değil, kalas! :mrgreen:

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yakabilitemiz var yani :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bunlar 4tur kör değillermiydi nasılda buldular hemen kulubenin içine gitmeyi. İnsan korkunca neler yapıyo işte..
Yusuf büyüsü :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Bunlar 4tur kör değillermiydi nasılda buldular hemen kulubenin içine gitmeyi. İnsan korkunca neler yapıyo işte..
Yusuf büyüsü :-P
Kulübenin içine gittiklerini söylemedim; arkasına doğru gittiler. Kör de olsa gidebilir, zaten 3 tık yakındaydı kulübe; liderlerinin sesini takip ettiler.

.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

tamam heyecanlandım. hadi döndürelim şu turu. daha 3 turumuz daha var :D
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bu arada kulübe hakkında biraz daha bilgi vereyim:
Sizin taraftaki duvarda 3 pencere var, yukarı ve aşağı yönlerde birer pencere, sol duvarda ise kapı ve 2 pencere var. Pencerelerde cam yok, sadece şu durumda açık tahta panjurlar var.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yansınlar bakalım birazcık Ilyra sende duruma uygun birşeyler yap da halledelim şunları :)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

fmc wrote:tamam heyecanlandım. hadi döndürelim şu turu. daha 3 turumuz daha var :D
Abi yakıyorum ben bunları da leş gibi kokacaklar yav iyice :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply