Aegron Linwelin wrote:Ayrıca aklıma geldi birden okuyunca sürünürken vurulma şansı daha da azalacağı için karşı tarafında atak zarlarına bi eksi alması gerekir kanımca!
Tabii; sürünen kişiye defansına +5 veriyoruz, ama sadece uzaktan yapılan (büyü dahil) menzilli saldırılara. Yanından yapılan saldırılarda ise yerdekinin defansı:-2 olur çünkü hemen tepesinde dikilen adamdan korunması zorlaşır.
Androner wrote:ben, herkesin hareketinin neticesine göre bir şeyler yapacağım.
Illyra wrote:İçini çekerek yavaşça öne doğru çıkmıştı. Amacı orkların gözünü korkutmaktı, tabii ki çok sevdiği bir büyü sayesinde.
Daha korkutucu olduğunu düşündüğü için konuşmadı, kısa bir süre kaşlarını çatarak orklara baktı.
Sonra ellerini havaya kaldırarak var gücüyle bağırdı. ZAROTTE!
(8 tık'lık zarotte, ork ve grubuna)
Büyü Atağı=8x4=32
Cadı Dweta, yaptığın büyü ile düşman grubun üzerinde bir ışık patlaması yarattın. Bütün düşmanların gözleri öyle bir kamaştı ki göremez oldular. (4 tur kör oldular)
.
Aegron Linwelin wrote:Aegron cadının ardından hiç beklemedi ve tereddüt etmedi.
"Benden korkun sizi budala hayvanlar.." diye bağırırken ellerinden çıkan ateşleri siyah cüppesi ile adeta bir ahenk içerisindeydi. Kötü bir büyücü gibi gözüküyordu su anda. "SORCH" diye bağırdıktan sonra elinden çıkan ateş ışınlarını (x6y2 dekine) düşmanının üzerine gönderdi. Bunu yaparken korkunç derecede gülümsüyordu.
Sorch-8tık
Ã?eviklik-4tık
*Bunları yaparken kayanın arkasında durmaya özen gösteriyordu
Büyü Atağı=8x4=32
Aegron"un elinden fırlayan alevli ışın ork askeri kaplayarak cayır cayır yanmasına sebep olur. Alevlerle tamamen kaplanan kör ork canhıraş çığlıklar atarak nehre doğru ulaşmaya çalıştıysa da daha bir adım attığında cansız olarak yere yığılır. Hala yanmakta olan cesetten iğrenç kokular etrafa yayılmaktadır.
Yanan orkun attığı çığlıklar zaten panik olmuş grubu daha fazla korkutmuştur. Haykırışlar, küfürler ve tehditler birbirine karışmaktadır.
Atak başarılı; hasar:17-2=15
Ethbern"in yolladığı ok hedefin vücuduna girerek, ucu diğer taraftan çıkar. Kör ork büyük bir can acısıyla haykırırken ağzından siyah kanı dökülür biraz. Yavaşça yere yığılırken, ölmese de ağır yaralandığı bellidir.
Edmond wrote:Ã?eviklik 4 tık.
"Niye yanıma yay almadım ki?"
Yanındaki taşı siper olarak kullandı (ya da denedi?)
Defans 8 tık.
aha kaçtılar... olm bu muy lem artistik yaptın len die bağırmak istiyorum. birini indirdik alayını kör ettik birini yaraladık hemen kaçtılar içeri.
dm abi şimdi nası gircez içeri kaç tıkta koşacaz? ben bi cover attack yapabiliyor muyum. yani bizim savaşçı koşup çitleri atlayana kadar pencereden ateş etmesinler diye. ya da kulube tahtaysa bizimki bi ateş daha fırlatsın yakıp öldürelim yarı canlı olanıda konuştururuz
fmc wrote:aha kaçtılar... olm bu muy lem artistik yaptın len die bağırmak istiyorum. birini indirdik alayını kör ettik birini yaraladık hemen kaçtılar içeri.
dm abi şimdi nası gircez içeri kaç tıkta koşacaz? ben bi cover attack yapabiliyor muyum. yani bizim savaşçı koşup çitleri atlayana kadar pencereden ateş etmesinler diye. ya da kulube tahtaysa bizimki bi ateş daha fırlatsın yakıp öldürelim yarı canlı olanıda konuştururuz
Her kareden kareye geçiş (çapraz düz farketmez) 1 tık harcatır.
Koşarsanız 1 tıkla 2 kare geçebilirsiniz ama bütün çarpanlarınız -x1 olur 1 tur boyunca. (bütün çarpanlar derken, her yeteneğiniz bir kademe düşüyor; örneğin x3 ise x2 oluyor gibi ama bütün yeteneklerinizde oluyor bu düşüş)
-Cover Attack'dan kastın herhalde ok atma hareketini bekleteceksin ve kafasını çıkaran olursa hemen ondan önce sen ateş edeceksin? Evet yapabilirsin; atak ve hasar için tıklarını harca ve nişan almış bir vaziyette 1 tur bekle; ilk çıkana okunu atarsın böylece. Mesafe uzak olduğundan pencereden de olsa, kulübenin yanından da olsa ilk çıkana ateş edebilirsin.
Kulübe tahtadan evet; daha doğrusu ağaç gövdelerinden yapılma klasik avcı kulübesi; yani duvarları sunta değil, kalas!
Aegron Linwelin wrote:Bunlar 4tur kör değillermiydi nasılda buldular hemen kulubenin içine gitmeyi. İnsan korkunca neler yapıyo işte..
Yusuf büyüsü
Kulübenin içine gittiklerini söylemedim; arkasına doğru gittiler. Kör de olsa gidebilir, zaten 3 tık yakındaydı kulübe; liderlerinin sesini takip ettiler.
.
Bu arada kulübe hakkında biraz daha bilgi vereyim:
Sizin taraftaki duvarda 3 pencere var, yukarı ve aşağı yönlerde birer pencere, sol duvarda ise kapı ve 2 pencere var. Pencerelerde cam yok, sadece şu durumda açık tahta panjurlar var.