Abi yaşını falan bilmiyoduk ki biz senin.Sen sadece bizi maceraya falan götürüyodun.başka bişede söylemiyodun.bilge bişey olduğunu suymuştum ama ancient duymamıştım.
Norticus wrote:gruptaki diğer elemanlar benden yaşça baya küçüktüler
himayem altındaydılar, 0.levl başldılar zaten
ölmesinler diye dm böle bi özellik sallamıştı
ya bişey sorucam nedir bu 0. level başlama mantığı yada 0 xp ile başlama mantığı oyuna başlarken bence her karakterin xp si azda olsa olmak zorunda 500-600 ideal bence. Sonuç olarak yaşamları boyunca hiç mi deneyim kazanmıolar bunlar kılıç tutana kadar etrafta hiç mi kavgaya karışmıolar veya uzaktan kavga görmüolar...
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
mesela ben avcıydım.yani iyi ok kullanıyodum.eksş falan almadan ok atabiliyodum.ama diğer arkadaşlarım silahlarından eksi alıyolardı.yani profiency meselesi.
0.level olunca herşeyden birşeyler öğreniyosun.Goblin görmek bile ilginç oluyo.
Norticus wrote:gruptaki diğer elemanlar benden yaşça baya küçüktüler
himayem altındaydılar, 0.levl başldılar zaten
ölmesinler diye dm böle bi özellik sallamıştı
ya bişey sorucam nedir bu 0. level başlama mantığı yada 0 xp ile başlama mantığı oyuna başlarken bence her karakterin xp si azda olsa olmak zorunda 500-600 ideal bence. Sonuç olarak yaşamları boyunca hiç mi deneyim kazanmıolar bunlar kılıç tutana kadar etrafta hiç mi kavgaya karışmıolar veya uzaktan kavga görmüolar...
0. lvldılar çünkü elemanları köyden 10 küsür yaşında çömezken topladım, ilk defa köy dışına çıkardım, bi arada avlanmaya gidiolardı o kadar. herşeyi yeni yeni öğrendiler
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Bence bir karakter experience almak için bir şeyi öldürmek zorunda değil. Görse bile yeter... Ya da kavga edip kaçsa da yeter... Öünkü bu bir deneyimdir ve o karakter o yaratığı öldürmeyi öğrenmese de onun hakkında bir fikir edinmiştir...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
oyun ii dide bişz daha 1,levele geçmeden bi kaç kez öldük be kardeşim. bi goblin tarafından öldürüldüm. hayatmda hiç o kadar utanmamışyım
hemde o cleric en sevdiğim adamımdı.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k