Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer wrote:.
Liero, Zıp bu turda boş geçecek maalesef. Çok yavaşsın! :schemes:

.
Bir tırtıl zaten ne kadar hızlı olabilir ki?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:
dwaxer wrote:Liero, Zıp bu turda boş geçecek maalesef. Çok yavaşsın! :schemes:
Bir tırtıl zaten ne kadar hızlı olabilir ki?
Aslında bir tırtıla göre hızlı sayılırsın, dikkat edersen hızlandırıcı iksirden sadece sen içmedin.
Senin RPni bir sonraki 6.raunda yazacağım.
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Lugtarias wrote:Tmam Lugi'yim ben o zaman :D
Lugi sen neden oynamıyorsun RPni, yoksa başlangıcı gözünden mi kaçtı?

.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Gözümden kaçırmışım ya çok özür dilerim :s
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Son Durum:
Malzeme: ................. Buş .............. Lugi ............... Ralf ...............Yediş ............. Zıp
Nektar likörü: ............. 3 .................. 2 ................... 3 ................... 1 ................. 4
Dirilten aş: .................. 3 .................. 2 .................. 3 ................... 2 ................. 3
Kuvvet Macunu: ........... 3 .................. 0 .................. 2 .................. 0 .................. 2
Nektar: ........................ 1 ................. 0 .................... 1 .................. 0 .................. 1
şeker: .......................... 9 ................. 0 .................... 9 .................. 0 .................. 9
Fosfor: ......................... 5 ................. 0 .................... 2 ................... 5 .................. 2
Mantar: ........................ 10 ............... 0 .................... 4 ................... 4 .................. 4
20Uzun kılıç: ................. 1
50Ceket: ....................... 1 .................................................................. 1
15Y.Miğfer: ......................................................................................... 1
20Dikenli Tapoz: ................................................................................. 1
4Yay: ............................ 1.......................................... 1 .......................................... 1
Ok ................................. 10 ....................................... 10 ........................................ 10
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toplam Ağırlık: ............. 130 .............. 8 ................... 48 .................. 100 .............. 50

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar defterin de kimde olduğunu açıkça belirtin lütfen. Kübüst'ün ve defterin, ayrıca taşıma kapasitesi olmayan Yedişin ganimetlerinin kimlerde olduğunu bilmem gerek; çünkü biliyorsunuz dönüşte kuş kapma ihtimali var. :schemes:
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Birkaç günlüğüne buş sana emanet kadir abi. Final + taşınma mevzuları...
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Artemis Entreri wrote:Birkaç günlüğüne buş sana emanet kadir abi. Final + taşınma mevzuları...
Tahmin etmiştim zaten. Sen Buş'u merak etme döndüğünde burda olur yine. Kolay gelsin işlerin. :D
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Edmond, Kethuda'ya bakamazsın! Sen herhalde telepatik telden konuşmayı kastettin. Ã?ünkü Yüce Kethuda bildiğin gibi Kubbe denilen genel merkezde bulunuyor.
.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Dwaxer ben şöyle bir şirinlik düşündüm oyun için :)

Ã?rneğin benim Can:150 ve Hız:85. Diyelim ki karşılaştığım bir durum sonucu canımı arttırmam gerektiğini düşündüm. şöyle bir rp yapılabilir mi sizce:

Lugi az sonra adımını atacağı Böğürtlen Korusunda kendisini türlü tehlikelerin bekliyor olabileceğini düşündü. Bir sıkımlık canı olan karıncük daha fazla cana gereksinim duyacağına karar verdi ve derin bir soluk alıp kendisini sıkmaya başladı, nefesini salmıyordu ve bu da kara yüzünün gittikçe morumsu bir hal almasına neden oluyordu. Derken küük karıncüğün bedeni titreşti, titreşti, titreşti veeeee.....

Plump!!! Lugi bir beden daha büyümüştü sanki, ve daha dolgn daha yoğun gözükmekteydi vücudu :D

Can değişim olayını bu şekilde yapsak nasıl olur ? (Bu olayın ne kadar zaman alacağına en iyi karar verebilecek olan dwaxer olur. Bu yüzden, eğer bu olay uygun görlürse, ortamına göre ne kadar süre alacağının belirlenmesini -örneğin çarpışma anında 1 tur, yolculuk sırasında önemsenmeyecek kadar az vb.- dxaxer'ın ellerine bırakmanın akıllıca olacağını düşünüyorum :)
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
HP arttırma azaltma olayları (tabii belirtilen limitler içinde) tıpkı Kethuda'nın uzaktan iyileştirmesi gibi oluyor. Yani Kethuda ile telepatik iletişlime geçip arzu ettiğin HPyi söylüyorsun, anında Kethuda seni şişirip söndürebiliyor. Ancak söndürme için bir tp alışverişi olmamasına rağmen, şişirilme yani HPnin ertmesı için (tıpkı iyileşirkenki gibi) eşit miktarda tp ödemesi yapıyorsun. Anında görüntü oluyor, işlem hızlı oluyor yani.

şimdi örneğin Yediş kendini HP: 100 den 130a şişirttirmek isterse 30 tp ödemesi lazım. Ama tersi durumda tp geri ödenmez. Bence maksimum HPlerinizi kullanıp, gerektiğinde hızlandırıcı iksir alsanız daha kullanışlı olur ama tabii keyfiniz bilir.
.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Anladım :) çok sağol...
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Ya mesajımı düzelticem diye gene alıntı yaptım :( oyun akışını bozmuş gibi durdu galiba :s of yaa kusura bakmayın arkadaşlar :(
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Lugtarias wrote:Ya mesajımı düzelticem diye gene alıntı yaptım :( oyun akışını bozmuş gibi durdu galiba :s of yaa kusura bakmayın arkadaşlar :(
Lugi boşuna mesajlarını düzeltmeye uğraşma, düzeltemezsin. Burası ocakbaşı değil.
Ben düzeltirim değiştirmek istediğin yerleri, sen merak etme. Yanlız atmadan önce 1-2 kere oku mesajllarını aceleye getirmemeye çalış. :D

.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Tamam anladım Yüce K. :D sağol...
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Post Reply