Matrix Reloaded .... again!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Her sahte polis kimliği yapanın peşine düşecekse ajanlar çekeceğimiz var.
:D müsadenle, polis değil FBI ajanı! :-P ve evet sahte polis olup ortalarda dolaşıyorsan, aynasızlar seri katilin peşini bırakıp sana odaklanır; çünkü onların haklarını çalmış oluyorsun. Neyse, dediğim gibi %25 tehlike koyuyorum, o da eğer sahteciliğin anlaşılırsa.
devrimk wrote:History sayesinde takip etmeye çalışabilir miyim?

Evet edebilirsin. Ancak biliyorsun featin olsa da bu hareketleri boostlama gerekir; ilk denemelerinde senden pp kesmedim çünkü başardığında moral pp geri kazandığını düşündüm ama artık aynı gücü üst üste kullanmaya başlayacağından bir süre sonra moral geri kazanmayacaksın ve her denemede 1 pp harcayacaksın. Oyun mekaniğini hatırlatmak için bunları yazıyorum; aslında heyecanın kaçmadan katilin nerede olduğunu bulabilirsin sanırım ilk 10 denemede moral kazandın diyelim sonrasında artık moral kazanmıyorsun artık bir dahaki Matrix girişine kadar bu güçten moral kazanamazsın. Her sokak için bir history check yapsan aşağı yukarı katilin yerini bulacaksın nasıl olsa; yani bir pp kaybın olmayacak.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Yalnız Devrimk aldın sazı eline diğer arkadaşalara pek rol olanağı kalmadı. Ben Bolt'un, "yeter lan!" diye dalacağını zannettim bir ara. Zaten dün akşam tetikçi bdiye bir film vardı adam kırdı geçirdi ortalığı! :mrgreen:

.............

Ajanlar karışıyor bazen, etraf ajan doldu. :-P Sitemin size düşman ajanları olursa ben haber vercem arkadaşlar. Bu Robert FBI, öyle bir ajan değil yani. Yalnız Devrimk bu adam FBI bölge müdürü filan yani bu şehirde yetkileri çok yüksek biri.
Bu şehre de Newyork diyelim bari arkadaşlar, daha iyi bir şehir ismi bulan varsa değiştiririz. Ama şehir, filmde gördüğünüz Newyork şehrine benziyor yani.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.

Yalnız Devrimk aldın sazı eline diğer arkadaşalara pek rol olanağı kalmadı. Ben Bolt'un, "yeter lan!" diye dalacağını zannettim bir ara. Zaten dün akşam tetikçi bdiye bir film vardı adam kırdı geçirdi ortalığı! :mrgreen:

.............

Ajanlar karışıyor bazen, etraf ajan doldu. :-P Sitemin size düşman ajanları olursa ben haber vercem arkadaşlar. Bu Robert FBI, öyle bir ajan değil yani. Yalnız Devrimk bu adam FBI bölge müdürü filan yani bu şehirde yetkileri çok yüksek biri.
Bu şehre de Newyork diyelim bari arkadaşlar, daha iyi bir şehir ismi bulan varsa değiştiririz. Ama şehir, filmde gördüğünüz Newyork şehrine benziyor yani.

.
Doğru haklısın, arkadaşlar sizin planınız var mı? Benim planım yalanı yutmuş gibi (Yalan söyledi değil mi koruma?) yapıp kurbanı takip etmeye çalışmak.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:.

Yalnız Devrimk aldın sazı eline diğer arkadaşalara pek rol olanağı kalmadı. Ben Bolt'un, "yeter lan!" diye dalacağını zannettim bir ara. Zaten dün akşam tetikçi bdiye bir film vardı adam kırdı geçirdi ortalığı! :mrgreen:

.............

Ajanlar karışıyor bazen, etraf ajan doldu. :-P Sitemin size düşman ajanları olursa ben haber vercem arkadaşlar. Bu Robert FBI, öyle bir ajan değil yani. Yalnız Devrimk bu adam FBI bölge müdürü filan yani bu şehirde yetkileri çok yüksek biri.
Bu şehre de Newyork diyelim bari arkadaşlar, daha iyi bir şehir ismi bulan varsa değiştiririz. Ama şehir, filmde gördüğünüz Newyork şehrine benziyor yani.

.
Valla usta dalmaya meyilli bir karkter ama. 4 tane 70+ ppli adam birde üstüne sağlam bir 'ajan' olunca (tabii bunları oyun içinde biliyormuyum emin değilim, emta game yapıyor olabilirim) birazcık yemiyor :D Ama bir tane armageddon yeter oraya :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Valla usta dalmaya meyilli bir karkter ama. 4 tane 70+ ppli adam birde üstüne sağlam bir 'ajan' olunca (tabii bunları oyun içinde biliyormuyum emin değilim, emta game yapıyor olabilirim) birazcık yemiyor :D Ama bir tane armageddon yeter oraya :schemes:
Evet meta game yapıyorsun! :mrgreen: Bundan sonra psişik Blonde'un hissettiklerini spoiler olarak yazacağım.

...........

Ama oyunda psişik karakterin doğal olarak lider pozisyona geçtiği rahatlıkla görüldü öyle değil mi; 6.hisler filan bunu getiriyor ister istemez.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Yahu mark Xan kim :mrgreen: Oyunları karıştırdın. Hemde bu kadar fark varken. :-P :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

CLiCKs wrote:Yahu mark Xan kim :mrgreen: Oyunları karıştırdın. Hemde bu kadar fark varken. :-P :D

Huahhahhhhhahh :D
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D :D Yaa, Mark 2 oyun sana fazla geldi anlaşılan. :-P

Yalnız tanındıktan sonra tek başına içeri girmen tehlikeli değil mi biraz. :schemes: Onu baştan yapsan olurdu da. Neyse heyecan olur.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

CLiCKs wrote:Yahu mark Xan kim :mrgreen: Oyunları karıştırdın. Hemde bu kadar fark varken. :-P :D
Aslında bu oynadığım iki karakter Xan ve Blonde hal ve tavır olarak birbirine benziyor. Yaratıcılığım tıkanmış herhalde.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:.
:D :D Yaa, Mark 2 oyun sana fazla geldi anlaşılan. :-P

Yalnız tanındıktan sonra tek başına içeri girmen tehlikeli değil mi biraz. :schemes: Onu baştan yapsan olurdu da. Neyse heyecan olur.

.
Ölmek için giriyorum.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet Matrixçiler!
Enson Mark-Vortex içeri diskoya girdi; Devrimk-Blonde ve Cilcks-Bolt sizler dışardaydınız ve size aradığınız adam olabilecek birinin ilerde soldan 3. vs sokağa gittiği söylendi. FBI Robert ile bakışmaya devam mı edeceksiniz yoksa o sokağa araştırma yapmaya mı gideceksiniz? Soğutmayalım oyunu devam edelim; şu ana kadar gayet güzel ilerlediniz bence.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bu arada oyuna yazmayı unuttum herhalde Blonde-Devrimk senin psişik algıların bu size saldıran kişiler hakkı9nda şöyle hisler veriyor:

Code: Select all

Bu tiplerin her biri sizden düşük seviyeli max:80 pp varlıklar
.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Code: Select all

Silahlı adamlar da mı?
Last edited by devrimk on Tue Sep 08, 2009 9:47 pm, edited 1 time in total.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet evet hepsi aynı, standart.

......

Bak Clicks armageddon yapmak istiyormuş :schemes: sokağı havaya uçuracak, terörist saldırısı oldu diye "herkes" gelir artık :-P

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Evet, evet! Armageddon yapıcam. Bir dahaki tur tabanını boostlarsan iyi olur devrimk :schemes: Tabii başka bir planın varsa sonrada patlatabilirim
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Post Reply