Anket: Drizzt'in düşmanları...
Wulfgarı rahat yenersin bence O da çok güçlü ama yine de taktik bilgisi zayıf.. Drittz veya Entreri için hatta hikayedeki drittzin dostları için (tabii regis hariç) ne kadar kolay av olduğu pek çok yerde görülebiliyor.... (Entrerinin tuzağına birkaç defa düşüyor örneğin) Bu arada drittz ten townsı bir defa barbar istilasından kutarıyor Hatta wulfgarla da böyle dost oluyorlar wulfgar savaş esiri...
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Ya kardeş... Benim nick aslında Corax Tigerheart'dır ama çaktırma 
Herkes beni Corax olarak tanır hatta kısaca bana
Drizzt Slayer Rouge's Bane Maniac Cannibal Frenzied Berserker Barbarian Corax Tigerheart
da diyebilirsiniz
Herkes beni Corax olarak tanır hatta kısaca bana
Drizzt Slayer Rouge's Bane Maniac Cannibal Frenzied Berserker Barbarian Corax Tigerheart
da diyebilirsiniz
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
-
DeMRaN
- Kullanıcı

- Posts: 629
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)
sahidende kısaymış Corax neden o kadar kısa yazdın yaRaistlin wrote: Herkes beni Corax olarak tanır hatta kısaca bana
Drizzt Slayer Rouge's Bane Maniac Cannibal Frenzied Berserker Barbarian Corax Tigerheart
da diyebilirsiniz
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Aklıma Calimshan'da oynattığım assasin karakteri geldi.Bir valiyi öldürecektik,bizim arkadaşlar sen yaparsın,drizzt yanında halt etmiş falan filan demiş gaz etmişlerdi beni.Sonra giriş o giriş.. ezip geçtiler valla beni on tane koruması vardı valinin..Raistlin wrote:Daha da vardı canım bu kısaltılmış hali
Bi ara bana 2nd ediitondaki tanrıları öldürebilecek güçet olduğumu söylediler. Bütün tanrıları kesecek güçteymişim (yani ööle sandılar)
Bende Godslayer yazıyodum
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
hehe aslında shadowthief ama assasin'likte yapmışlığım vardır.Raistlin wrote:Sen de mi assasinsin Tanrım HAYYIIIIIIRRRRR
Abi site değil kiralık katil buluşma yeri maşallah...
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
grrk.. assamite sevmem. toreador anlayışı üstüne tanımamRaistlin wrote:Yalnızca bir oyunda assasin oldum o da vampire the masquerade.
Üstelik onda da işimi pençelerimle hallediyorum...
Bir nevi barbar/assasin diyebiliriz
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
Ben assamite slayer'ım zaten...
Gangrel oynuyorum o yüzden pençelerle çalışıyorum...
Koyusundan Stalin fanatiğiyim ve kiralık katilimdir. İsmim Vladimir Nikolai Kormiltsev
(Rusça öğreniyorum şu aralar daha iyi oynamak için ehehe)
Gangrel oynuyorum o yüzden pençelerle çalışıyorum...
Koyusundan Stalin fanatiğiyim ve kiralık katilimdir. İsmim Vladimir Nikolai Kormiltsev
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
karanlığın dostları sizi iyiliğe karşı birleşmeye çağırıyorum. ayrıca avatarın çok ilginç olmuş shadowmaster. umarım tercihlerin de bu yönde olur. corax daha neye sataşacağına karar veremedi. hem soruyorum sizin o saçma god larınız 2nd edition da başka 3rd edition da başka mı. ne yazık hepsi yok olmaya mahkumlar ve sende değişmeler hissediyorum raist
yoksa benim tarafıma mı geçmeye başlıyorsun. ne bileyim god slayer falan ha

her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
-
DeMRaN
- Kullanıcı

- Posts: 629
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)
Kardeşimin aklını çelme zaten çelemessinde ama neyse
Corax asla tanrısından vazgeçmez...
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong