T-shirt
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Teşekkür ederim arkadaşlar, beğendiğinize sevindim.

Ben de böyle düşünüyorum. Arkasında bir şey olmasın, benim görmediğim yerde bir yazının/resmin ne işi varDarktimes wrote:Sanıyorum herkes bu baskının tişörtün ön kısmında olması gerektiğine inanıyor, lakin arka kısmında herhangi birşey olmasını dileyen var mı ? Bana sorarsanız hem maliyet anlamında hem de sadelik anlamında bu yeterli olur.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
şimdi tişörtler yaza yetiştiğine göre bahar mevsimini de es geçmeyelim diyorum ben ama projeye el atıcak bir babayiğit de olmadığına göre sanırım herkese resmi yollaman daha iyi olacak Possessed.Bekleyelim derseniz başka
Varsa böyle babacan bir abimiz ne mutlu frpworld halkına 
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
Resim gerçekten harika olmuş.
Ben de hep birlikte yaptırma taraftarıyım, ama ucuza gelecek falan diye değil, tamamen birlikte bir şey yapma duygusundan.
T-shirt almayı kesin düşünenler bir liste yaparız, bir hesap numarası ve bir tarih belirlenir, o tarihe kadar hesaba para yatıranlar kaç kişiyse ona göre t-shirt alınır.
Sonra dileyen kargoyla karşı taraf ödemeli şekilde isterse hemen alır t-shirtünü, ya da bir buluşma günü belirlenir, dileyen de o gün elden allır.
Tek t-shirt: 24TL
70TL'den az alış veriş yaparsanız 4TL'de kargoya veriyorsunuz.
Yani tek başına: 28 TL
Grup olarak 24TL - vaadettikleri indirim.
İndirimle kaç olur sormak lazım.
15 tane sipariş vercem ne kadar fiyat veriyorsunuz diye sordum, bakalım ne cevap verecekler.
Ben de hep birlikte yaptırma taraftarıyım, ama ucuza gelecek falan diye değil, tamamen birlikte bir şey yapma duygusundan.
T-shirt almayı kesin düşünenler bir liste yaparız, bir hesap numarası ve bir tarih belirlenir, o tarihe kadar hesaba para yatıranlar kaç kişiyse ona göre t-shirt alınır.
Sonra dileyen kargoyla karşı taraf ödemeli şekilde isterse hemen alır t-shirtünü, ya da bir buluşma günü belirlenir, dileyen de o gün elden allır.
Tek t-shirt: 24TL
70TL'den az alış veriş yaparsanız 4TL'de kargoya veriyorsunuz.
Yani tek başına: 28 TL
Grup olarak 24TL - vaadettikleri indirim.
İndirimle kaç olur sormak lazım.
15 tane sipariş vercem ne kadar fiyat veriyorsunuz diye sordum, bakalım ne cevap verecekler.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Oo çok iyi Bogus, o zaman merakla adamların yanıtını bekliyoruz.
Bu arada listeyi tekrardan oluşturalım. Benim resmin son halini attığım iletiyi milat sayarsak:
Dura
Darktimes
Possessed
Bogus
Tişörtü kesin isteyen olarak gözükenler. Eğer tişörtü başka isteyen varsa listeye adını yazarak genişletsin.
Bu arada listeyi tekrardan oluşturalım. Benim resmin son halini attığım iletiyi milat sayarsak:
Dura
Darktimes
Possessed
Bogus
Tişörtü kesin isteyen olarak gözükenler. Eğer tişörtü başka isteyen varsa listeye adını yazarak genişletsin.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Evet arkadaşlar, bugün 15 t-shirt için fiyat aldım.
Adedine 18,36TL istediler, kargoyu sen ödersin dediler. Kargo ne kadar olur belli değil elbette, adete, ağırlığa göre değişiyor.
Ancak baskı büyüklüğüne A4 demişler, o beni kıllandırdı. Tekrar sorarım.
Adedine 18,36TL istediler, kargoyu sen ödersin dediler. Kargo ne kadar olur belli değil elbette, adete, ağırlığa göre değişiyor.
Ancak baskı büyüklüğüne A4 demişler, o beni kıllandırdı. Tekrar sorarım.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Ã?yle yapmak yerine tshirt i topluca alın baskıyı sadece oraya yaptırın. satışı 5tl bile olmayan dandik tshirtlere sadece baskı yaptırarak maliyeti epey düşürebiliyorsunuz. Bir tekirdağda tshirte bahar şenliği için renkli baskı tshirt başına 5-8tl gibi bir fiyat almıştık. Baskı a4 ayrıca dediğim gibi topluca boş siyah/beyaz tshirt alırsanız adeti 3-5tl ye tekabül ediyor. Kesin bir sayı olursa ve adeti max 13 tl gibi bir fiyata çıkıyor. Kısacası tshirt le baskıyı aynı yere yaptırmayın 
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Tish-o tshirtü başka yerden de alsan fiyatta çok büyük bir farklılık yapmaz. Hatta belki böyle bir şeyi yapmaz bile...
T-shirtte çok ucuza kaçmayı da doğru bulmuyorum.Ã?ekecek, rengi atacak, ağzı burnu esneyecek...
Sokakta dağıtacak olsak, ne bileyim, promosyon veriyor olsak anlarım. Ama bunu biz giyecez. 18-20 lirayı gözden çıkarmak gerek artık.
Bir de baskı var, baskı var. Ki o konuyu daha önce tartışmıştık...
T-shirtte çok ucuza kaçmayı da doğru bulmuyorum.Ã?ekecek, rengi atacak, ağzı burnu esneyecek...
Sokakta dağıtacak olsak, ne bileyim, promosyon veriyor olsak anlarım. Ama bunu biz giyecez. 18-20 lirayı gözden çıkarmak gerek artık.
Bir de baskı var, baskı var. Ki o konuyu daha önce tartışmıştık...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Yeni fiyat teklifini aldım, sitedeki dizayn sayfasındaki alanın tamamını kullanırsak 20,52 TL ediyor tanesi.
Artık geriye kredi kartı bilgisi ve siparişi onayla butonu gibi şeyler kaldı...
Efla! Sitenin muhtarı sensin. Hadi bakalım.
Yok muydu senin bir hesabın bu site için? Çok da üstüne yıkmak istemiyorum ama, ne bileyim adminsin sonuçta...
Ha bir de 15 tane t-shirt alacak adam lazım.
Artık geriye kredi kartı bilgisi ve siparişi onayla butonu gibi şeyler kaldı...
Efla! Sitenin muhtarı sensin. Hadi bakalım.
Yok muydu senin bir hesabın bu site için? Çok da üstüne yıkmak istemiyorum ama, ne bileyim adminsin sonuçta...
Ha bir de 15 tane t-shirt alacak adam lazım.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Aynen bu nedenden olayı ben de tutarı kaç ederse veririm yani, bir yıkamada yamulacaksa istemem bu tişörtü. Yıllarca sapasağlam giymek isterim.Bogus wrote:T-shirtte çok ucuza kaçmayı da doğru bulmuyorum.Ã?ekecek, rengi atacak, ağzı burnu esneyecek...
Yıllardır şu tişört konusu var ortalarda, biz başaracaksak tam başaralım
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
şimdi t-shirt işiyle ne güzel ilgilenmişsiniz. Benim de sizlere güvenim tam =)Bogus wrote:Yeni fiyat teklifini aldım, sitedeki dizayn sayfasındaki alanın tamamını kullanırsak 20,52 TL ediyor tanesi.
Artık geriye kredi kartı bilgisi ve siparişi onayla butonu gibi şeyler kaldı...
Efla! Sitenin muhtarı sensin. Hadi bakalım.
Yok muydu senin bir hesabın bu site için? Çok da üstüne yıkmak istemiyorum ama, ne bileyim adminsin sonuçta...
Ha bir de 15 tane t-shirt alacak adam lazım.
Bence bu işi Efla yapmasın da Efla'ya ne lazım siz onu söyleyin. Fiyatlar alan da alınmış burada isimler toplansın.
Ben isterseniz para bir yerde toplansın derseniz size banka hesab sağlarım.
Sonracıma tanıtalım duyuralım derseniz ona da yardım. Ne eksikse yardımcı olayım.
Ama bu işi ben ayarlayayım desem bu aralar hakkat o iş uzar gider. Bu sefer tüketici tarafında olmak istiyorum .Ben de tshirt istiyorum
Özetlemek gerekirse. Tamam ya ben yaparım ama şunlar şunlar lazım desin. Ben elimden geleni yaparım söz
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.


