4th Edition Level 13 Macera - Tanıtım ve yorum başlÃ
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Androner ben minor action kullanmadım ya, onu move action olarak kullanamıyormuyuz? Ben kullanıyoruz diye düşündüm ve bu yüzden 2 move actionda gidebileceğime göre yazdım. Olmazsa düşünürüm başka bir şey.Androner wrote:clicks, vagonlara move action ile herhangi bir check atmadan binebilirsiniz dedim. yaklaşık 1 metre yükseklik oluşturuyorlar. gidişini engeller doğal olarak. vagonu hesaba katarak tekrar yazabilir misin?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
yok minor action'u move action yapamıyoruz.CLiCKs wrote:Androner ben minor action kullanmadım ya, onu move action olarak kullanamıyormuyuz? Ben kullanıyoruz diye düşündüm ve bu yüzden 2 move actionda gidebileceğime göre yazdım. Olmazsa düşünürüm başka bir şey.Androner wrote:clicks, vagonlara move action ile herhangi bir check atmadan binebilirsiniz dedim. yaklaşık 1 metre yükseklik oluşturuyorlar. gidişini engeller doğal olarak. vagonu hesaba katarak tekrar yazabilir misin?
şimdi her turn 1 standart, 1 move, 1 minor actionumuz var.
Standart>Move>Minor
küçüğe doğru giderek aksiyonlarımızı değiştirebiliriz.

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
benim aldığım 13 hasar nerden geldi; benim attığım powerin hasarı bana geri mi döndü?
aslında benim hatam vardı. Illyra dmg almamıştı. cleric h8 karesi merkezli burst 1 büyü yaptı. o alanın içinde sen vardın, Illyra yoktu. Zarları değiştirmeden hedefi değiştirdim (zaten hatalıydı Illyra'nın hedef olması).
Bir de neden ikinci insayatifler atıldı?
combata iki yeni arkadaş katıldı ben sadece onların inisiyatifini attım, daha önce atılmışları copy/paste yaptım.
Ayrıca ben bir tur boş geçip sıramı turun başına kaydırmıştım?
yok turunu boş geçmemiştin. bekleyip hareketimi en son yaparım demiştin. zaten inisiyatifin sonunda olduğun için otomatik beklemiş oldun zaten.
aslında benim hatam vardı. Illyra dmg almamıştı. cleric h8 karesi merkezli burst 1 büyü yaptı. o alanın içinde sen vardın, Illyra yoktu. Zarları değiştirmeden hedefi değiştirdim (zaten hatalıydı Illyra'nın hedef olması).
Bir de neden ikinci insayatifler atıldı?
combata iki yeni arkadaş katıldı ben sadece onların inisiyatifini attım, daha önce atılmışları copy/paste yaptım.
Ayrıca ben bir tur boş geçip sıramı turun başına kaydırmıştım?
yok turunu boş geçmemiştin. bekleyip hareketimi en son yaparım demiştin. zaten inisiyatifin sonunda olduğun için otomatik beklemiş oldun zaten.

Androner haftaiçinde ben oyunda olamazsam screaming hawk strike vuruyormuşum gibi not alırsın 'dev baltalı'ya. (Birde onun her tur vurabilmek için bir yolu vardı. Bilgisayara format attığım için bilgiler elimde değil
) Olmazsa da Rage strike'tan birini kullanırsın (maksimum) :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
