Marlong Tehdidi-Yorum konuşma vs..

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Darkgnome senin bu power play bağımlılığın için bir uzmanla görüşsen iyi olacak. :-P Benim Majestik Word gücümü filan bile araştırmış yahu :D Ben eğer savaş filan olursa :mrgreen: yani savaş belki olmaz ama olursa, artık kim gebermek üzereyse ona iyileştirme yaparım; zaten kısıtlı iyileştirme gücüm var onu da duruma göre 10-20 hp arası düşene uygularım genelde prensibim bu.

Açıkçası, fazla taktik geliştirip, oyun yarıda kalınca da (inşallah kalmaz tabii) hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. Diğerlerinin karakterlerini pek incelemediğimi de itiraf edeyim; zaten bu bana biraz metagame gibi geliyor, henüz yeni tanıştığımız için birbirimizin özel güçlerini bilemeyiz, bilmemeliyiz diye düşünüyorum.

Ayrıca "immediate" powerların forum oyunlarında uygulanması çok zordur ve zaten yavaş giden oyunu geciktirir. Bunu daha önce de pek çok kez dile getirdik ama sen o sıralarda 4.Ed oyunlarıyla henüz ilgilenmiyordun, gözünden kaçmıştır. Ya her mesajına "eğer şöyle şöyle olursa şunu yapcam" diye birkaç seçenekli eylem planı koyacaksın ya da henüz yol yakınken immidiate powerları listenden çıkarıp rahat edeceksin. Sadece senin ve DM'in açısından değil, oyunun yavaşlaması açısından da kötü oluyor, sık sık başa sarmak gerekiyor. Genelde şöyle mesajlar atacaksın "ama ben orda darbeyi yiyince xx immediate powerim harekete geçmeliydi!.. Ama orda ben hedef olamam çünkü xx immediate powerim yüzünden 2 kare slide olmalıydım!" İnan bana DM sık sık senin bu powerlerini unutacak ve yanlış uygulayacaktır.

.


.[/b]
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Senin güç zaten encounterda 2 defa ve o HPlere ik düşenin ben oacağıma neredeyse eminim. Ã?abucak karşımdakini halledip sonra diğerleri ile bir yaratığı flank'e almak bana çok daha avantajlı gibi geliyor. Ama karşılık oalrak saldırganlığımın ceasını gerek düşük AC (26) gerekse de bloodclaw silahın her saldırıya -3 HP vermesi olarak alıyorum. Birde immidiate hareketler sebebiyle fazladan saldırlar yapacağım için bir roundda karşımdakinden de hasar yemem durumunda sanırım 25 civarı hasarı 1 roundda yiyebilirim.

Cliks ile birbirimizi önceden tanıdığımızdan taktiğimizi de yaptım. Ben ilk saldırımda "Ardent Vow" ile vuracağım. Divine sanctiona alınan rafip benden başkasına saldıramaz.

Clicks ise oath atacak ve rakibi benden uzaklaştıracak. Rakip ya bana yaklaşıp saldırısını yapacak ve oath'tan +9 daha hasar alacak, ya da Click's e saldıracak ve +6 hasarı benden yiyecek ayrıca benden immidate reaction olarak bir saldırı daha yiyecek. İkinci turda zaten benim ve Click'in vuruşları ile ölmüş olur bu arkadaş. Ama bunun olabilmesi için benim Bloodclaw'u da kullanmam gerekecek ki olabildiğince fazla hasar verebileyim ve diğer düşmana size zarar gelmeden yönelebilelim.

Benim immidate'lar işleyişi zaten onu bunu kurtarmaktan çok taktiksel oalcak

Charge of Holy Conqueror
Encounter • Divine, Weapon
Immediate Interrupt Melee weapon
Trigger: An enemy makes an attack roll against your ally within 5 squares of you
Effect: You charge the triggering enemy and make the following attack in place of a melee basic attack.
Target: The triggering enemy
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W]+Strength modifier damage.
Effect: The target is subject to your divine sanction until the start of your next turn.

Benim yerime CLICK's e saldırıldığında karşılık olarak saldırımı yapacağım. Aramızdakini daha çabuk indirebilmek için. Bunu mesajımda zaten belirteceğim mesajımda.

Daily Powers:
Knightly Intercession
Daily • Divine, W e a p o n
Immediate Interrupt Close burst 10
Trigger: A n enemy within 10 squares of y o u hits your ally w i t h a melee or a ranged attack Target: T h e triggering enemy
Effect: T h e triggering attack hits you instead of t he ally. You pull the target to a square adjacent to you and then make the following attack against it.
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W] - Strength modifier damage, a n d the target is subject to your divine sanction until t he end of the encounter.

Bunu da biri HPsel olarak daha zayıf olan ya da menzili ile bizi avlamaya çalışan biri olduğunda kullanacağım. Zaten hareketlerimi yaparken bunu da belirteceğim.

Backlash Tattoo (AV2 84) 4200
First time i become bloodied, can make a simple attack as an immediate reaction

Bunu da saldırdığım adama o öldüyse beni bloodied eden adama yapacağım. Hiç biri gerçekleşmez ise yakınımda hangi düşmanım var ise ona.

12. seviyede bir tane daha gelecek ki onu zaten kullanacağımı sanmıyorum. Biri saldırıya uğradımı onunla yer değiştiriyoruz ve hasarı ben alıyorum. Belki HP yeterliyse ve HP'sel olarak düşük bir kişiye saldırılırsa olabilir. En azından Full HP kalmasını sağlar. ayrıca bana iyi bir hareket imkanı vermsi de güzel.

Senin güce bakma sebebim ise benim HPlerin çok hızlı bir şekilde düşmesi. 11 defa Healing search yapıyorum ki her encounter da en az 2sini harcayacağım. Ancak 5 encounter götütür bu kadar healing search'te beni.

Başka kimsenin gücüne de bakmadım sadece içimizdeki tek lider sen olduğundan sende iyileştirecek bir özellik olabileceği aklıma geldi. O sebeple baktım. Yoksa bende CLICK's dışındaki diğer üyelerin güçlerine bakmadım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Darkgnome immediate powerlarının olmaması taraftarıyım. Dwaxer in dediği gibi oyunu ciddi manada yavaşlatacaktır. Hele ki okulların açılmasına şunun şurasında bir hafta kaldı. Okul zamanı günde bir kere tur attıgımızı hesaba katarsak sanırım senin karakterini tekrar yaratman daha mantıklı geliyor...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ama daha sonra 3 defa karakter yarattı demeyin bana :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Darkgnome wrote:Ama daha sonra 3 defa karakter yarattı demeyin bana :D
Tamam sende bi kere yarat yeni bir paladin.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Düşündümde o kadar hazırlamışsın Dark kalsın karakter ama bilgi bankasındaki gibi belirterek kullan powerlarını...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ya bu her ne class ise bütün powerları mı immediate canım; diğerleriyle değiştiriverirsin powerları, karakteri değiştirmene gerek yo9k sadece powerları değiştir. :D

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.
Ya bu her ne class ise bütün powerları mı immediate canım; diğerleriyle değiştiriverirsin powerları, karakteri değiştirmene gerek yo9k sadece powerları değiştir. :D

.
Ã?yle diyorsun dwaxer de adamın yaptıgı power play süper ya bi taktikler yapmış kalırsın öyle tebrik etmek lazım yani... :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet, gösterilen emeğe daima saygı duyarım. :clap: tabii fazla hesaba dalıp oyunu unutmamak lazım :-P
Yalnız oyun neden ilerlemiyor? Yapmamız gereken başka bir şey mi var? Devrimk son anda bir alışveriş fikri attı ortaya ama benim özellikle bir şey alasım yok, yemek di içmekti filan yol üstünde hanlardan filan temin ederiz.

No9t: Aegron harita çıkmamış ilk mesajda, sanırım hata olmuş

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.
Evet, gösterilen emeğe daima saygı duyarım. :clap: tabii fazla hesaba dalıp oyunu unutmamak lazım :-P
Yalnız oyun neden ilerlemiyor? Yapmamız gereken başka bir şey mi var? Devrimk son anda bir alışveriş fikri attı ortaya ama benim özellikle bir şey alasım yok, yemek di içmekti filan yol üstünde hanlardan filan temin ederiz.

No9t: Aegron harita çıkmamış ilk mesajda, sanırım hata olmuş

.
Yok aslında ayrılabilirsiniz ama aksam saatlerine denk geliyorsunuz su anda geceyi belki Sembia da geçirip sonra yola çıakrsınız diye düşündüğüm için ortaya öyle bir fikir attım.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Tempest fighter yapıyorum abi. İmmidate action filan yok. Hatta sadece atwill var gerisi yok. Tertemiz hiç bir oyuncunun ya da Dm'nin kafasını yormayacak düz mantık karakterim. Ama siz sıkılacaksınız bende çok söylemdi demeyin.

CLASS:
Tempest fighter (+2 to hit, +2 to damage, +1 AC)

FEAT:
Marked Scourge: Add your Wisdom modifier to damage rolls you make against enemies marked by you.
Weapon focus:
Weapon expertise

Atwill power :Dual strike

Paragon path: Kensai (+1 to hit)

Att:5(level)+6(str)+1(Weapon expertise)+2(Fighter)+3(Enchantment)+3(Weapon prof.)-2(Power attack)
=19

Damage: 2d8(Double sword)+4(Weapon focus)+4(Iron armbands...)+4(Fighter)+6(Enchantment)+10(Wisdom)+8(Power attack) / +2 Bloodied
= 2d8+36 / 40

Üstüne "Divine warrior" ve "Iitiate of the faith" marifetlerini alıp encounterda 2 kere oath atarım kimse elimden kurtulamaz.

Gayet basit ve immidiate action olmayan bir karakter işte. Oyunu kesinlikle karıştırmayacağı da kesin...
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Darkgnome wrote:Tempest fighter yapıyorum abi. İmmidate action filan yok. Hatta sadece atwill var gerisi yok. Tertemiz hiç bir oyuncunun ya da Dm'nin kafasını yormayacak düz mantık karakterim. Ama siz sıkılacaksınız bende çok söylemdi demeyin.

CLASS:
Tempest fighter (+2 to hit, +2 to damage, +1 AC)

FEAT:
Marked Scourge: Add your Wisdom modifier to damage rolls you make against enemies marked by you.
Weapon focus:
Weapon expertise

Atwill power :Dual strike

Paragon path: Kensai (+1 to hit)

Att:5(level)+6(str)+1(Weapon expertise)+2(Fighter)+3(Enchantment)+3(Weapon prof.)-2(Power attack)
=19

Damage: 2d8(Double sword)+4(Weapon focus)+4(Iron armbands...)+4(Fighter)+6(Enchantment)+10(Wisdom)+8(Power attack) / +2 Bloodied
= 2d8+36 / 40

Üstüne "Divine warrior" ve "Iitiate of the faith" marifetlerini alıp encounterda 2 kere oath atarım kimse elimden kurtulamaz.

Gayet basit ve immidiate action olmayan bir karakter işte. Oyunu kesinlikle karıştırmayacağı da kesin...
Oğuzzzz!!! Bir canavar yarattın :|
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Haklısın Anıl ya kaldım öyle. İmmediate iyimiydi ne :-P alkışlıyorum seni Dark :clap: :clap:
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Bence alkışlama bana kapak oldu desen daha iyi olur. şimdi oyunun ayrıntılarıyla uğraşmayacaksın ama habire monster yığmaya uğraşıcaksın ortaya. Ya da biz bile serilebiliriz. Ama ilk karakteri kabul etmen gerekirdi. Karakter kontrol sürecini çoktan aşmıştın. Valla ben darkgnome'un yerinde olsam bu karaketerimi hayatta değiştirtmem. Ã?ünkü senin yüzünden daha iyi bir karakteri var :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Olsun Dark la ne alıp vermediğin var ne güzel işte daha güzel bir karakteri oldu. :D
Post Reply