. Yaa Clicks, vampire de mi "vampiric touch" yapıyorsun be kardeşim! Resmini bilem koydum bunlar vampir diye...
Neyse bahaneyle görmüş oldunuz; Matrix'de değişik programların bazı etkilere karşı dayanıklılığı olabilir; örneğin vampirler vampirik dokunuşa bağışıklıdırlar. (aslında tahmin edersiniz ki vampirler, vampirik dokunuşun uzmanıdırlar)
dwaxer wrote:. Yaa Clicks, vampire de mi "vampiric touch" yapıyorsun be kardeşim! Resmini bilem koydum bunlar vampir diye...
Neyse bahaneyle görmüş oldunuz; Matrix'de değişik programların bazı etkilere karşı dayanıklılığı olabilir; örneğin vampirler vampirik dokunuşa bağışıklıdırlar. (aslında tahmin edersiniz ki vampirler, vampirik dokunuşun uzmanıdırlar)
.
Yaa o bir kere vampir olduğumu anlamaları içindi. IQ'su düşük sanırım dişlerimi bile görmedi Neyse öğrenmiş olduk. Bu arada vampiric touch yapmamın sebebi armageddon için pp biriktirmekti.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
.
Tamam, zaten acele ettirmek için değil ama sen de bizi bekleme diye uyardım ne olur ne olmaz. Yani Blonde'un muhabbeti kısa kısa 1-2 saniye süren olaylar olacak mecburen, çünkü combat devam ediyor bir yandan.
.
Bolt-Clicks; senin mesajını Boostlar: attack:3, damage:5 Toplam:3+5*3 = 18pp olarak editledim. Rakiplerin sersemlemiş durumda olduklarından defans boost yapamıyorlar ve defansları 1 kabul edilir; yani attack 3 boost yapman fazla fazla yetecektir 3 kişiye vurmak için (aslında 2 boost yapsan yeterdi çünkü zarda 3 tutturman yetiyor defansı 1 olan 3 kişiye vurmak için) ama tabii her birine vuracağın dmg boostlar ayrı ayrı harcanacak. Senin unarmed ustalığın ve güç konseptinden gelen +6 dmg ile her birine 7d6+6 filan -yanlış hesaplamadıysam- dmg vereceksin herhalde.
.
Mark;
Ne yapmak istediğini tam olarak yazmamışsın ya da ben anlayamadım? 9 boostluyorsun ama amacın nedir? Ã?atıya çıkmak için yer yok, sadece bir duvar sadece camdan yapılma ve 20 metre aşağıda insanlar dans ediyor, yani diskoteğin içi, ayrıca çıktığın merdiven koridordan geri kaçabilirsin ama kapıda 3 fedai seni bekliyor olacaktır. şunu söyleyeyim bu karşındaki 10 kişiden birkaç tanesi seni tek başına bile rahatça yenebilecek güçte; bunu hafifçe hissediyorsun, içinde bir ürperme bir korku duygusu oluşuyor yani. Ama bana eylemini ne yapmak istediğini açıkça yazman lazım.