Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
ilk firsatta ulastiririm olmadi baska yollar deneriz. sen yeterki iste!!!
eheheee
hmmm belki pitsaaa (pizza) gununde olabilir ya da ben bi cici bebe partisi vermeyi dusunuyodum o zmaan olabilir
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
eeeeeeee sey
acaba nasil oldu da cd ler norticusa ulasti
valla benim bi fikrim yok!!!
ben masumum
gerci biraz korkunc olabilirim ammaaa.... (biraz mi? yok ben cok korkuncum. eheheeee)
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
norti abi bu beni bu aralar ikinci kez ekişin oluyo bak dikkat et bu çarşambao cd leri de istiyom valla bak pişman ederim seni norti bak valla tartışırım senle sen de görürsün gününü
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Norticus wrote:1-) ben seninle tartşımaya girmem
2-) ne çarşambası?
hehe benle tartışmaz mışşş. sana soran kim ki
bide memo ile buluşacaktık di mi karıştırdım. ama o da beni ekti yani 1 1 siniz. ikinizle de ortak bir tartışma düşünüyom.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
burock wrote:ufff ya ne filmdi o ama...
bu arada avatar süpper
Abi yapma nolur leş bir filmdi bu konuda katılmıyorum sana yani...
Konusundan tut oyunculara kadar leş ti. Ama Selma hayek dersen başka. ( tabi aynı filmden mi bahsediyoz bilmiyom )
walla benim bahsettiim film günbatımından şafağa adlı güzide filmimiz. eğer aynı filmden bahsediyosak, bu filmi neden beenmediini annamış diilim. 15 dk girizgah, 1 buçuk saat vahşet... üstüne bi de selma ayak abla... bi filmden daha ne istiyebilirim ki?