Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Justarius
Kullanıcı
Posts: 346 Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am
Post
by Justarius » Sun Apr 18, 2004 5:30 am
Fallout 3 çıkacak. The Fall ismiyle çıkacak. Black Isle firmasının dağılan elemanları tekrar bir araya gelip yeni bi şirket kurdular. çıkacak bekleyin. en çok 3 yıl ehuhe
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Posts: 773 Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by KiNg_Of_DaMnEd » Sun Apr 18, 2004 6:32 am
abi zaten 3 yildir çikacak yahuu offfff
bi çikamadi oyun çalismiyo mu kardesim bunlar
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Mon Apr 19, 2004 4:42 am
fallout 2 99 da çıkmıştı...
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000 Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Post
by erethan » Mon Apr 19, 2004 8:09 am
Fallout 3 çıkacak. The Fall ismiyle çıkacak. Black Isle firmasının dağılan elemanları tekrar bir araya gelip yeni bi şirket kurdular. çıkacak bekleyin. en çok 3 yıl ehuhe
The fall başka birşey fallout'la ilgisi yok.
Justarius
Kullanıcı
Posts: 346 Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am
Post
by Justarius » Tue Apr 20, 2004 1:18 am
Ben Level'ın yalancısıyım
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000 Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Post
by erethan » Tue Apr 20, 2004 7:06 am
Level senide kandırmış ,The Fall-fallout 3'mü,diye başlık atıyorlar sonraki haftada,değil tabi ona benziyen bir oyun diyorlar.Alçaklık
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Posts: 773 Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by KiNg_Of_DaMnEd » Wed Apr 21, 2004 4:41 am
yeter yaw çikacaksa çiksin artik!!!!!!!!