ankarada rp ağırlıklı, uzun soluklu oyun arıyo

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

hmm, 17 temmuzda tatil ha, ben de 23 temmuzda tatile çıkıyorum 2 haftalığına. o zaman şöyle yapalım... ayın 17sinden önce bi kere buluşup karakterleri yaratalım. sonra tatil... tatilden dönene kadar başka kimse oynamak istemezse 2 kişi (strahd ve ben) oynarız. o arada gelen olursa onlara da karakter yaratılır bi ara. ne dersiniz?
War, war never changes...
Just_wiN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 690
Joined: Wed Mar 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Just_wiN »

walla bence hoş olmuş ama biran önce tarih belirlersek 2 kere buluşabilir bu nedenle bir an önce tarih belirtelim ne dersiniz
çok zaman geçti çok şey değişti...
calis
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 738
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by calis »

Valla just çabuk gel konuşalım bu cafe mezusunu hem burdada D&D oynarız
No one hears him cry so he turns to evil...
Just_wiN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 690
Joined: Wed Mar 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Just_wiN »

anlayamadım calis ben 1 aylığına tatilde olucam 17 ağustosa kadar ama ondan önce 1 seansımız olucak
çok zaman geçti çok şey değişti...
Post Reply