“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
burock
Kullanıcı
Posts: 2000 Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by burock » Mon Jun 28, 2004 5:07 pm
hmm, 17 temmuzda tatil ha, ben de 23 temmuzda tatile çıkıyorum 2 haftalığına. o zaman şöyle yapalım... ayın 17sinden önce bi kere buluşup karakterleri yaratalım. sonra tatil... tatilden dönene kadar başka kimse oynamak istemezse 2 kişi (strahd ve ben) oynarız. o arada gelen olursa onlara da karakter yaratılır bi ara. ne dersiniz?
War, war never changes...
Just_wiN
Kullanıcı
Posts: 690 Joined: Wed Mar 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Just_wiN » Tue Jun 29, 2004 7:45 am
walla bence hoş olmuş ama biran önce tarih belirlersek 2 kere buluşabilir bu nedenle bir an önce tarih belirtelim ne dersiniz
çok zaman geçti çok şey değişti...
calis
Kullanıcı
Posts: 738 Joined: Wed Apr 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by calis » Wed Jun 30, 2004 5:28 am
Valla just çabuk gel konuşalım bu cafe mezusunu hem burdada D&D oynarız
No one hears him cry so he turns to evil...
Just_wiN
Kullanıcı
Posts: 690 Joined: Wed Mar 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Just_wiN » Wed Jun 30, 2004 10:16 pm
anlayamadım calis ben 1 aylığına tatilde olucam 17 ağustosa kadar ama ondan önce 1 seansımız olucak
çok zaman geçti çok şey değişti...