Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sat Aug 30, 2003 6:44 am
Woşşş
iyi damage walla he.
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492 Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:
Post
by MaNiak » Sat Aug 30, 2003 6:48 am
adam dl oynasak bi vuruşta dıragon kesecek mubarek dimi ama aç oku savaş karargahı frenzied berserker
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sat Aug 30, 2003 8:30 am
Ayıptır sölemesi ejderha ile aynı güçteyimdir.
ispatlamak gerekirse:
(20. level olunca 5 stat point alırsınız)
18 str + leveldan 5 bonus + rage'den 4 + frenzy'den 10 = 37
Galba Red Ancient Wyrm benden 1 str daha yüksekti o kadar
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sun Aug 31, 2003 6:12 am
maksat str'yi tavan vurdurmak ya bi de vampir olduğunu düşünsek +6
Wuroldar
Kullanıcı
Posts: 851 Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am
Post
by Wuroldar » Sun Aug 31, 2003 7:42 am
Walla hiç öle güç gösteridini sevmediim için işlerimi sessizce hallederim: Alın size ben:
22 level rogue
8 level ranger
6 level fighter
ki böle çabuk ölürüm. Hatta magical'im de yok fazla ama hırsızlık kanıma işlmeiş napiim
Karanlık rüyaların ve kötü düşlerin karabasının en yakın dostu sizi selamlar!...
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sun Aug 31, 2003 7:45 am
hırsızlık öyle bi işlemişki 22 level atlattırmış. iyi işlemiş hee.
Wuroldar
Kullanıcı
Posts: 851 Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am
Post
by Wuroldar » Sun Aug 31, 2003 7:49 am
Ne yapiim dayanamıyorum. Ha? Wampir baksan bi senin dişlerin altın mı? Nıhahahaha
:):):)
Karanlık rüyaların ve kötü düşlerin karabasının en yakın dostu sizi selamlar!...
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sun Aug 31, 2003 8:00 am
Wuroldar
Kullanıcı
Posts: 851 Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am
Post
by Wuroldar » Sun Aug 31, 2003 8:04 am
Yok abi dicektim ne güzel parıldıyorlar (ulan herif wampirmiş) Saygılar abi. Aman abi. Vınn abi.
Wuroldar kaçar adımlarla tüyer
:):)
Karanlık rüyaların ve kötü düşlerin karabasının en yakın dostu sizi selamlar!...
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sun Aug 31, 2003 8:08 am
kaç bakalım ne kadar kaçabileceksin.(esner) güneşte doğmak üzere ben bi uzanıversem tabutuma iyi olacak bunu sonrada kovalarız.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sun Aug 31, 2003 8:49 am
Kalbine kazık yerine 1.5 metrelik kılıç isteyen???
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sun Aug 31, 2003 9:04 am
istediğin kadar sok çıkar kılıcını kalbime.ama dikkat et uyansırmamaya çalış beni.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sun Aug 31, 2003 9:21 am
Aaaa neden alınıyosunki hemen
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Sun Aug 31, 2003 9:22 am
yok canım alındığım falan yok yani öyle birini bulamazsan bana uğrayabilirsin.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sun Aug 31, 2003 10:12 am
Burada da her zamanki gibi konu benim üzerime kilitlendi.
Allah'ım neydi günahım?
Konuya geri dönelim lütfen...