Wuroldar'la beraber bu önemli savaşımızda bize katılabilirdin... Ama Din ve Tanrılara olan nefretini doğal karşılıyorum. Tanrılar'dan af dilemek ya da günahların için tövbe etmek ağırına gidiyorsa karşımıza çıkma... Öünkü dünyayı günahtan temizlemeye geliyoruz...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Pek zannetmiyorum ama eğer çıkarım olursa senin karşında da olacağımdır bundan emin ol. Baron Sengir belki affedilmeyi şeçmiş olabilir.Benim şeçimim ortada. ben ihanet etmedim diye düşünüyorum.demekki ihanet tanımımızın sınırları baya farklıymış.
aklımız başımızda Raist.şu an masumlara el sürmeyecek kadar bu işlerden anlıyoruz.Tam insanlar masumlara dokunanları biçeriz diyerekten toplanmışken dikkatlerini üzerimize çekmek istemeyiz.Gerektiğinde susmasını gerektiğinde konuşmasını biliyoruz.Kimseden kortuğumdan değil bi şavaş bana göre olmadığından bu böyle.
niyetimi saklamak gibi bi niyetim yok.Ne yani savaştan sonra yapacaklarım için beni şavaştan önce mi yargılayacaksın?Zaten kalabalık olan düşman saflarını daha damı kalabalıklaştırmaya çalışıyorsun?Sen de biliyosun benim iyi diye nitelendirilebilecek biri olmadığımı.Sen de biliyosun fırsat bulunca çkarkarım doğrultusunda birilerinin öleceğini.masum ya da değil...
Aslıda bu başlık altındaki mesajlarıma bi göz attımda planlarımdan bahsettiğim gibi bi izlenime kapılmadım.Sadece Raini'ye planlarımın bilinmesi sakıncalı olmayan kısımlarını anlattım.O da gerekliydi.
Kendime fazla güvenip güvenmediğime gelince; herkesin bi zayıf noktası var değil mi?