ACI VEREN şEYLER NEDEN GÖZELDİR?
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
arkadaşlar bu başlığın konusu çok yersiz olmakla birlikte sapmıştır.bizim frpworld de yapmaya çalıştığımız kişinin-kullanıcının -fikirlere ve insanlara ve başlığın içeriğine saygı gösterilmesi çok önemli bir unsurdur.böyle bir tutum çinde bulunulursa bundan hem site hem yazan kullanıcılar zarar görecektir.biz burada saygı ve dostluk çerçevesi içinde fikir alışverişi yapmaya insanların burada iyi vakit geçirtmeye çaba harcıyoruz.lütfen bu gibi öfkeli ve sinirli tutumlar sergilemeyelim,yazıları ve başlığı silmiyorum fakat kilitliyorum örnek olsun diye.bir daha bu yanlışları yapmamaya dikkat edelim ve lütfen "alaydan kaçınalım"
İyi Eğlenceler
Ve Saygılar..
İyi Eğlenceler
Ve Saygılar..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
