ACI VEREN şEYLER NEDEN GÖZELDİR?

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

Kim demiş acı veren şeyler güzeldir diye. :D şahsen ben havuza , denize falan girmeyi çok severim ama bunu yaparken hiç acı çekmiyorum :lol:
Only God can Judge me!
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

arkadaşlar bu başlığın konusu çok yersiz olmakla birlikte sapmıştır.bizim frpworld de yapmaya çalıştığımız kişinin-kullanıcının -fikirlere ve insanlara ve başlığın içeriğine saygı gösterilmesi çok önemli bir unsurdur.böyle bir tutum çinde bulunulursa bundan hem site hem yazan kullanıcılar zarar görecektir.biz burada saygı ve dostluk çerçevesi içinde fikir alışverişi yapmaya insanların burada iyi vakit geçirtmeye çaba harcıyoruz.lütfen bu gibi öfkeli ve sinirli tutumlar sergilemeyelim,yazıları ve başlığı silmiyorum fakat kilitliyorum örnek olsun diye.bir daha bu yanlışları yapmamaya dikkat edelim ve lütfen "alaydan kaçınalım"
İyi Eğlenceler

Ve Saygılar..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Locked