south park vs simpsons

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
ulysses
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Mon Aug 16, 2004 10:00 am
Location: smyrna

Post by ulysses »

Simpson lar tabikine! İlk göz ağrısı gibi bişey!
Ferahta galip gelenlerden bir bıkmışlık var omuzlarımda, ondan mağlup oluyorum bu aralar hayata!
Ares
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 106
Joined: Mon Aug 23, 2004 10:00 am
Location: Gaziantep

Post by Ares »

baba south park şu anın gözdesi ama simpsonlar bir klasik ve vazgeçilmez
ikiside diyorum yani :twisted: :twisted:
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help

:twisted: KOYAANISQATSI :twisted:
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

yok abi bi tane sec yok le ikiside falan :D. seç bi tanee haydeee. :D
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

south park tabii ki. simpsonlardan ezelden beri nefret ederim :?
Only God can Judge me!
fullalihan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4
Joined: Sat Sep 18, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by fullalihan »

kesinlikle berabere baska bi acıklaması yoookkk!!!!! :roll:
Ares
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 106
Joined: Mon Aug 23, 2004 10:00 am
Location: Gaziantep

Post by Ares »

valla seçmek gerekirse (çok kazık bişi oldu ama)Simpsons derim çünkü geç saatte yayınlanıyo :?: diye sallasam yeter mi?
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help

:twisted: KOYAANISQATSI :twisted:
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

ne biçim neden lan o :D .gec saatte yayınlanıosa sende gec saatte izle abicim :D
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
the reaven
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3
Joined: Thu Oct 14, 2004 10:00 am

Post by the reaven »

ulysses wrote:Simpson lar tabikine! İlk göz ağrısı gibi bişey!
:D suppersin ama South Park'ın basarısı da göz ardı edılemez!Adamlar şimdide kuklaları kullanarak 1film cekmısler haberlerde fragman gıbı 1 şe izledim akıllara zarardı walla
FOR E.A.POE
Alucard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 20
Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: Transilwania

Post by Alucard »

Theodorus arkadaş walla nerden buldun böyle bir başlık insan kararsız kalır.Simpsons çok iyi ve uzun yıllardır herkasin gözdesi olan bir çizgifilm.
Ã?bür taraftan south park da onun kadar iyi ama daha setr ve öz bir çizgi film.Çok tartışmaıl ama bence south park biraz daha iyi(konuları yüzünden) 8)


:???: [/img]
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Turkleader wrote:Bu konu southpark'ta işlenmişti...

a:"hadi banka soyalım"
b:"simpsonlar xxx'inci bölümde yaptı."
a:"hadi palyaço dövelim"
b:"simpsonlar yyy'nci bölümde yaptı."
a:"laaan!!! :mad: "

gibi bişiydi... çok geyikti...

Saygılarımla...
SIMPSONS DID IT! SIMPSONS DID IT!
HArika bir çizgi film Simpsons South Parkta öyle ama Simpsons bir ekoldür :D
Chug_Luck
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 65
Joined: Fri Oct 29, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by Chug_Luck »

Bence South Parkla The Simpsons karşılaştırılamaz bile hem South Park Simpsonların varlığını kabul etmiş durumda(bakınız geçtiğimiz bölüm).The Simpsons bir efsanedir.Bütün çizgi diziler bunu kabul eder.Tabiki South Parkı da seviyorum ama The simpsons iyidir bea.
Post Reply