Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
ulysses
Kullanıcı
Posts: 173 Joined: Mon Aug 16, 2004 10:00 am
Location: smyrna
Post
by ulysses » Thu Aug 26, 2004 5:37 am
Simpson lar tabikine! İlk göz ağrısı gibi bişey!
Ferahta galip gelenlerden bir bıkmışlık var omuzlarımda, ondan mağlup oluyorum bu aralar hayata!
Ares
Kullanıcı
Posts: 106 Joined: Mon Aug 23, 2004 10:00 am
Location: Gaziantep
Post
by Ares » Wed Sep 15, 2004 11:33 pm
baba south park şu anın gözdesi ama simpsonlar bir klasik ve vazgeçilmez
ikiside diyorum yani
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help
KOYAANISQATSI
TheoDorus
Kullanıcı
Posts: 535 Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by TheoDorus » Thu Sep 16, 2004 4:04 am
yok abi bi tane sec yok le ikiside falan
. seç bi tanee haydeee.
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
FalcoN
Kullanıcı
Posts: 1027 Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by FalcoN » Thu Sep 16, 2004 5:53 am
south park tabii ki. simpsonlardan ezelden beri nefret ederim
Only God can Judge me!
fullalihan
Kullanıcı
Posts: 4 Joined: Sat Sep 18, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by fullalihan » Sat Sep 25, 2004 9:52 pm
kesinlikle berabere baska bi acıklaması yoookkk!!!!!
Ares
Kullanıcı
Posts: 106 Joined: Mon Aug 23, 2004 10:00 am
Location: Gaziantep
Post
by Ares » Sun Oct 10, 2004 8:14 pm
valla seçmek gerekirse (çok kazık bişi oldu ama)Simpsons derim çünkü geç saatte yayınlanıyo
diye sallasam yeter mi?
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help
KOYAANISQATSI
TheoDorus
Kullanıcı
Posts: 535 Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by TheoDorus » Mon Oct 11, 2004 2:38 am
ne biçim neden lan o
.gec saatte yayınlanıosa sende gec saatte izle abicim
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
the reaven
Kullanıcı
Posts: 3 Joined: Thu Oct 14, 2004 10:00 am
Post
by the reaven » Fri Oct 22, 2004 11:45 pm
ulysses wrote: Simpson lar tabikine! İlk göz ağrısı gibi bişey!
suppersin ama South Park'ın basarısı da göz ardı edılemez!Adamlar şimdide kuklaları kullanarak 1film cekmısler haberlerde fragman gıbı 1 şe izledim akıllara zarardı walla
FOR E.A.POE
Alucard
Kullanıcı
Posts: 20 Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: Transilwania
Post
by Alucard » Thu Nov 11, 2004 5:03 am
Theodorus arkadaş walla nerden buldun böyle bir başlık insan kararsız kalır.Simpsons çok iyi ve uzun yıllardır herkasin gözdesi olan bir çizgifilm.
Ã?bür taraftan south park da onun kadar iyi ama daha setr ve öz bir çizgi film.Çok tartışmaıl ama bence south park biraz daha iyi(konuları yüzünden)
[/img]
necroyunus
Kullanıcı
Posts: 246 Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am
Post
by necroyunus » Mon Nov 29, 2004 8:46 pm
Turkleader wrote: Bu konu southpark'ta işlenmişti...
a:"hadi banka soyalım"
b:"simpsonlar xxx'inci bölümde yaptı."
a:"hadi palyaço dövelim"
b:"simpsonlar yyy'nci bölümde yaptı."
a:"laaan!!!
"
gibi bişiydi... çok geyikti...
Saygılarımla...
SIMPSONS DID IT! SIMPSONS DID IT!
HArika bir çizgi film Simpsons South Parkta öyle ama Simpsons bir ekoldür
Chug_Luck
Kullanıcı
Posts: 65 Joined: Fri Oct 29, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Post
by Chug_Luck » Sat Dec 04, 2004 4:18 am
Bence South Parkla The Simpsons karşılaştırılamaz bile hem South Park Simpsonların varlığını kabul etmiş durumda(bakınız geçtiğimiz bölüm).The Simpsons bir efsanedir.Bütün çizgi diziler bunu kabul eder.Tabiki South Parkı da seviyorum ama The simpsons iyidir bea.