valla üniversiteye hazırlananlara ve aynı anda okulla uğraşanlara tanrı kolaylık versin, ama 2sene önce liseyi bitiren biri olarak tadını çıkartın derim, özlemesemde okulumu yine de güzel günler diye iç geçirdiğim olmuyo diil, benim okulumda bu pazartesi başlıyor, yeni bi şehir yeni bi okul faln bakalım hayırlısı, tekrar bütün okulla ilişkişli herkese burdan sonsuz başarı dileklerimi sunuyorum....
temenni ve saygılarımla...
