CALL OF DUTY HASTALARI DİKKAT

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
vanaheim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 49
Joined: Sun Nov 12, 2006 10:00 am
Location: adana

Post by vanaheim »

maalesef xbox 360 olmadıı için oynamam askıya alınmış muhtesem oyun bu arada oyunun bilgisayardada cıkacagı söylenio windows vistanın piyasaya sürülmesinden sonra cıkacagı kesin ama aklınızda bulunsun oyun directx 10 da acılıo :w00t:
Post Reply