deitysiz cleric

Hayatını tanrıların ışığını aramaya adamış olanlara.
User avatar
yeorda
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 219
Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am

Post by yeorda »

Evet öyle ama sanırım ilk levellardakilerin işlerine epey yarıyor hem hikaye biraz gelişicince hemen bir tanrı buluyorlar hiç beşinci levela kadar bile tanrısız kalan bir rahibe rastlamadım. Mesela bir de ao y tapan rahipler var en üstteki tanrı ama galiba kimse onlara güç vermiyor.... O nednele onlar en güçlü tanrıya tapıyor olsalar da büyüsü olmayan rahip durumundalar .. İronik değil mi??? Öünkü Ao onları umursamıyor.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Ao kimdir neyin nesidir acaba?
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
raini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 449
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by raini »

Ao bir fr tanrısı ama öyle bildiğin gibi bir tanrı değil aslında tüm tanrıları o yaratmış ve güçlerini o vermiş... Ve dünya işlerini de onlara bırakmış bireysel olarak insanlar ile ve dolayısı ile müridleri ile ilgilenmiyor.. Kargaşalar zamanında üç tanrı Aonun gücünü yok elde etmek için onların alması yasak olan kader tabletlerini çalıyor... Ao 300 tane tanrının hepsini (içlerinde greater olanları da var) yeryüzüne gönderiyor üstelik de epey bir acı yaşattıktan sonra.. Hiçbiri de bunu engelleyemiyor... Pardon sadece Helm adındaki tanrı tanrılık gücünü koruyarak Tanrıların boyutu olan basamaklara girişi koruyor. Sonuçta diğer tüm tanrıların çok çok çok üstünde bir tanrı. Sıradan bir insanın nasıl tanrı olabileceği veya bir tanrının gücünü nasıl kaybedip geri kazanabileceği kurallarını da aslında o koyuyor...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

DL'deki Kaosla baya benzeşiyormuş...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
raini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 449
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by raini »

Öyle belki ama o pek takmıyor insanları hatta tanrılara bile pek karışmıyor bildiğim kadarı ile arada bi tanrılar onu sinirlendirince işte times of trobbels da ki gibi her yer sarsılıyor.. Bu arada şunu da söyleyeyim normalde frp ile hiç ilgilenmeyen pek çok arkdaşım ilk kitabın arkasındaki yazıyı görünce kitabı okumak istediler.. TANRILAR CENNETTEN KOVULDU yazıyor.. Etkileyici bir başlık değil mi???? Tabii bi de onları cennetten kovanı düşününce :))))
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Varya bu basligi baskalari gormesin cidden satanist derler bize muahahah.... Ama süper başlıkmış çok sevdim FR mı öğrensem ne yapsam merak ettim valla :P
Hele Bhaal'ın bir kaç macerasından bahsettiler bana bi de Cyric'in nasıl Tanrı olduğundan filan iple çekiyorum FR öğrenmeyi...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

kesinlikle fr yi okumalısın çok ilginç bi dünyası ve kuralları var. ama ben yine dl derim başka bi şe demem
1 dl
2fr 8)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Dark Sun'ı unutma :)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
yeorda
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 219
Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am

Post by yeorda »

Bence Ao bir çok tanrıya büyük haksızlık yapıyor... Neden üç tanrının işlediği suç yüzünden herkesi cealandırdı.. Diğerlerini bilmiyorum ama Mielliki yaratılırken kendisine verilen görevi aksatmadan yerine getirmiştir hep... Neyse ki bu büyük yanlış düzeltildi.... Bizlerde tanrıçamızın yine hakkettiği basamaklarda gücüne kavuştuğunu biliyoruz..
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Diğer tanrılar çalanlara niye engel olmadı peki?Ses çıkarmamak olaya musammaha göstermek demektir.
raini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 449
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by raini »

Doğru abi ben fr ı tüm sistemlerin üstünde hem de epey üstünde tutarım... O kitapta başlamak için güzel kitap tanrıları tanımak için güzel bir başlagıç (tabii güçsüz hallerini görüyorsun eee Aoya karşı suç işliyorlar ama di mi??? ) İşin güzel yanı söz konusu dünyada birbirden bağımsız onlarca öykü var ve bir bölümü sadece kişisel bir mücadeleyi anlatıyor (hatta aslında drittzin öyküsü de ) Yani diğer kitaplarda hep olan dünya tehlikede teması bu dünya kitaplarının epey küçük bir bölümünü oluşturuyor... Böyle olucunca gündelik yaşam festivaller büyücü okulları tapınak yaşamları farklı ırkların dünyalarındaki yaşantıları da pek çok maceranın arka planından öğrenebiliyor insan.. Benim ısrarla en sevdiğim dünya... Sana da tavsiye ederim...
User avatar
yeorda
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 219
Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am

Post by yeorda »

Bunu söylemeden edemeyeceğim hepsi suç işlemiyorlar sadece üçü ama ao hepsini cezalandırıyor...
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

ao nun gücü ne kadar acaba merakediyorum. acaba onun da zayıf yanları var mı?
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Tanrilari yaratan tanrinin zayif yonu mu? Hahahaaa şaka gibi...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
serinafairuza
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 92
Joined: Fri May 16, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by serinafairuza »

Times of Troublesi okumus olsaydiniz Kader Tabletlerinin Aonun zayif yönü oldugunu bilirdiniz. Zaten tabletlerin çalinmasindaki amaç da Aoyu yok etmek.
Nature protects me, cause I serve her.
Post Reply