Hayal gücümüzü sınayalım..

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Telmor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 180
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am
Location: ANKARA

Post by Telmor »

valla melty rolü için tanınmış birilerini kullanmak gerekir. ben şahsen ilk önce julianne moore'u düşündüm ama olmazsa ashley judd veya halen hunt (bu son ikisi sadece tipleri uygun olduğundan, bide tiplerini sevdiğimide itiraf etmeliyim.öyle kusursuz bir güzel falan yakışmaz bu filme)

geri kalan kadroyu buradan toparlarız. şimdilik aradığım iki kişi var
biri yanıltıcı olarak iyi gibi görünen erkek rolünde oynayacak sonradan batıracak. bu elemanın baya yakışıklı falan olması lazım sonuçta kötülük her duyguya saldırarak her yolu kullanarak başarı elde etmeye çalışır.

diğerinin şizofren tipte biri olması lazım birazda masum görünmek lazım sonuçta tanrısal yardım kahtalı mıçı tipinde biri ile gelirse kimse o yardımın tanrısal olduğuna inanmaz :D . aslında bu tipin akıl hastalığını da tam belirledim ama şimdilik ban kalsın.

ilk üç rol bu şekilde ama kimsenin boşuna ağzının suyu akmasın bu filmde öyle duygusal yakınlaşma falan olmayacak, yani kimse aman bu iki elemandan biri ben olurum filmde julianne ile romantik bir ortam yaratırız falan diye düşünmesin. tek sahne duygusal yakınlaşma hatta bir bakışma bile olmayacak yoksa çekmem valla :evil: (vay daha ne oldum demeden havalara girdim :P telmor kanunları olayına girdik direk :P )

bu arada bende filmde kısa bir rolde görünecem hani son zamanlarda moda buyduya :lol:

diğer rolleri dediğim gibi senoryoyu oturtunca dağıtırız.

valla ben mekan olarak yurt dışı düşünmüştüm. çünkü Türk yapımı olduğu çok belli olmasın bizim izleyicileri bilirsin azizim bu sektörde filmi dışarıdan getir peynir ekmek gibi satsın daha iyisini Türkiye'de çek kimse gelmez.
bizim sektörün zorluğuda burada azizim (bak bak hemende havaya girermişim :D )

şimdi şöyle kırmızının her tonunun yaşandığı bir sonbahar güzelliği olan bir kasaba. amerika'da olmasın artık başka ülkelerde çekilenler tutuyor. baktık pahalı oluyor dediğin gibi izmirde falan çekeriz yurtdışında çektik deriz. :wink:
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

:) İzmirde çekersen Selanik diyebilirsin .. Birbirlerine çok benziyorlarmış. Ama saat kulesini çekmemeye çalış : ) Bu arada Ã?ölde de çekebilirsin belki bir bedevi kasabası olur. : ) Olaz mı?? Hem dünyadan daha uzak olurlar.. Ama izleyenlerin strese girmeleri için bir amerikalı karakter olmalı. Julia Moore muydu .. O olabilir belki..
Duygusal sahneye gelince .. Hele film çekilsin. Sonra Julia Moore la başka duygusal çalışmalara da imza atar arkadaşlar. Hatta Buz yeli vadisi üçlemesini bile çekebilirler. Hani Julia Cattie olur bizimki de Wulfgar olur. Bayağı bir duygusal romantik an yaşarlar. Hatta belki yaşları tutuyorsa evlenirler. Bu arada eğer buzyeli vadisi çakilirse.. Wulfgarın küçüklüğünü Sezercik oynasa iyi olur di mi? Tarkanın küçüklüğünü de o oynamıştı.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Telmor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 180
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am
Location: ANKARA

Post by Telmor »

yok Firble ya bir sen bir ben başka kimse yok bak sen canlandırdın ama gelen giden yok. yani hayal gücünün bu kadar geniş olması gereken bir topluluktan kardeşim benimde hayalimde bir film var diyecek adam yokmu?

biz bu kadroyla değil film. skeç bile çekemeyiz. :cry:
yani sanata susamış bir toplumda bu sektörü canlandıramıyoruzya ona yanıyorum mesela cem ciğim çekmiş filmi güzelde olmuş (ulan hala havadan çıkamadık iyimi :) ) hani bizde yaparızda henüz bir sinerji oluşturamadık (bak bu sinerji lafı iyi oldu daha astistik bir cümle oldu :-P )

abi kusura bakmayın ama ben bizim köydeki kahveye gitsem daha fazla fikir çıkar. gerçi o zamanda baş rolde mahsun ibo falan oynatmamız gerekir :P

bu arada şu konuyada açıklık getireyim ister Julianne moore ister Ashley judd ister helen hunt olsun, hangisini başrolde oynatacaksak ona "dünya ahret bacımsın" anlayışının dışında bakanı arbalet oku yapar bir ağaca saplarım. hele bu ashley yada july olursa yapacaklarımı burda anlatamıyorum ama görmek istemiyeceğinizi garanti ederim :lol:
ALL THE POWER
ON EARTH
CAN'T CHANGE
DESTINY
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Amaaan abi olmazsa yurtdışında çekeriz noolcak.. Hem merak etme senaryo olduktan sonra ünlü olma vaaderek oyuncu buluruz biz.. Film güzel olursa zaten izlenir di mi? Hani ilmeme ne cadısı diye film vardı düşük bütçe ile çekilmiş onun gibi. Hem ondan da güzel çekeriz bence.. O filmden daha iyisi çok da zor değil gibi geliyor bana.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Post Reply