figter: elimdeki twohandedsword'u iyice kavrayıp charge girer ve rakibi iyice oyar
3 X Critical..
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Ben bunu ilk oyunumda yapmi$tim. Solamnic Knighttim ve e$$ek kadar ogre i o $ekilde bicmi$tim. Pek bi zevke gelmi$timo gun.
Neyse ki genelde mage yada thief tarzi karakterler oynattigim icin o 3*20 y pek ihtiyacim olmuyor. Rogue iken imp.Critical alirim genelde i$leri cok kolayla$tirir bide sneak olayina girmi$se karakter ozaman demeyin keyfime. Gerci genelde o karakter kacar combatta dimi Diablo bey aman dilbao bey...
Neyse ki genelde mage yada thief tarzi karakterler oynattigim icin o 3*20 y pek ihtiyacim olmuyor. Rogue iken imp.Critical alirim genelde i$leri cok kolayla$tirir bide sneak olayina girmi$se karakter ozaman demeyin keyfime. Gerci genelde o karakter kacar combatta dimi Diablo bey aman dilbao bey...
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
yere kapaklandı, gözleri yerde , rüzgarda uçuşan kuma bakıyordu. ölmeyi mi bekliyordu... hayır... gözlerini kapadı o rüzgardı artık rüzgarla bir olmuştu, o havaydı soludugu , o güneşti ısıtan ve ışık saçan o kılıçtı kesemeycği şey olmayan. elini hafifçe kılıcının kabzasına götürdü gözleri hala hapalı , kafasını kaldırdı ve karşıdan gelen şehvet dolu düşmanına hafif bir sırıtış gönderdi... o an güneşin ışığının kılıcının üzerinde parlaması görüldü , düşmanıysa yerde kapaklanmış kan gölü içinde yatıyordu...( boğazından kılıcı sokup , omurlar arasından çıkarmıştı çok hızlıca)
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
