Oyuncu-look

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Sanırım hortlamış bir başlık daha..

Arada şöyle farklar var;

1) Gerçek oyuncular senaryoya bağlıdır, RP'de ise hareketleri oyuncuların elindedir. (Bu zaten söylenmiş.)

2) Gerçek oyuncular kendini oyuncunun yerine koymak zorunde değildir, oysa RP'de iyi bir oyuncu için zorunludur. (olmayabilir de, benim için böyle)

3) Gerçek oyuncular rol yaparken jest, mimik, ses kullanırlar; RP'de ise bunu yapabiliriz ama sadece söylememiz de yeterlidir. (Forumda ise böyle bir imkanımız yok zaten. Ama LARP'ta gerekli.)

Saygılar.. (iyice alıştım ya)

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Post Reply