--MUTLU YILLAR--

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Telmor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 180
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am
Location: ANKARA

Post by Telmor »

Efla wrote:Sanırım yeni yıldan biraz fazla şey bekliyoruz. Unutmayalım ki yapacak olan bizleriz. Yeni yıl sadece bize zaman veriyor. :) Yine de ben de bir dilekte bulunayım adettendir:
Her yılın bir öncekinden daha iyi olması dileğiyle,
Mutlu Yıllar Frpworld...
madem her şeyi yapacak olan biziz bende bunun dışında ihtiyacımız olan şeyi diliyorum

2005 yılı hepimize şans getirir inşallah :D

tabi bana şansın yanında birazda para getirirse iyi olur . şöyle fazladan 800-900 dolar yeter. (bilgisayarımı yenileyecemde :D )
ALL THE POWER
ON EARTH
CAN'T CHANGE
DESTINY
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

Ben mutlu bir yıl geçirmenizi dilemiş miydim? :D Ahh başlığı açan bendim dimi :P Neyse fazla post göz çıkarmaz misali :)

İYİ YILLAR MİLLET. (Sakın ha amuda kalkarak girmeyin 2005'e.. Yoksa baya zorlu bi yıl geçirirsiniz :P)
Only God can Judge me!
Post Reply