Efla wrote:Sanırım yeni yıldan biraz fazla şey bekliyoruz. Unutmayalım ki yapacak olan bizleriz. Yeni yıl sadece bize zaman veriyor. Yine de ben de bir dilekte bulunayım adettendir:
Her yılın bir öncekinden daha iyi olması dileğiyle,
Mutlu Yıllar Frpworld...
madem her şeyi yapacak olan biziz bende bunun dışında ihtiyacımız olan şeyi diliyorum
2005 yılı hepimize şans getirir inşallah
tabi bana şansın yanında birazda para getirirse iyi olur . şöyle fazladan 800-900 dolar yeter. (bilgisayarımı yenileyecemde )