Yılmadan devam et çalışmalarına dark gnome
Bir kural sistemi denemesi
Teşekkürler arkadaşlar. şu soralar pek düşünmüyorum sistem üstüne ama yarım olarakta bırakmayacağım. Sizinde kendiizden bir şeyler katmanızı gerçekten çok isterdim ama sanırım kurallar tamamlanmadan bu olmayacak.
Bitirdikten sonra ilk önce sizin son yorumlarınıza göre sistemi rötüşlayacağım ve sonrada marifet üretmenizi isteyeceğim. Bence en zevkli kısmı marifetleri üretmek olacak. Marifetlerin D&Ddaki gibi eşit güçlerde olmaları gibi bir sorunda olmayacağından çok basit marifetlerden çok ileri düzey marifetlere kadar aklınıza ne gelirse koyulabilir.
Daha da güzeli bu sistem bittikten sonra birde deneme oyunu yapacağım bu sitede ve ilerisi olark da zaten birlikte çalıştığım arkadaşım Frontsideair ile güzel planlarımız da var.
Bitirdikten sonra ilk önce sizin son yorumlarınıza göre sistemi rötüşlayacağım ve sonrada marifet üretmenizi isteyeceğim. Bence en zevkli kısmı marifetleri üretmek olacak. Marifetlerin D&Ddaki gibi eşit güçlerde olmaları gibi bir sorunda olmayacağından çok basit marifetlerden çok ileri düzey marifetlere kadar aklınıza ne gelirse koyulabilir.
Daha da güzeli bu sistem bittikten sonra birde deneme oyunu yapacağım bu sitede ve ilerisi olark da zaten birlikte çalıştığım arkadaşım Frontsideair ile güzel planlarımız da var.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
gerçekten gurur duydum
kurallar konusunda hep kafama takılan birçok sorunun cevabının kapısını aralıyor bu kural sistemi denemesi
keşke birlikte bir kural sistemi yapabilseydik ama msn üzerinden tartışmak çok zor oluyor.
sanırım böyle birbirimizden faydalanarak yapmak çok daha iyi.
tebrikler...
kurallar konusunda hep kafama takılan birçok sorunun cevabının kapısını aralıyor bu kural sistemi denemesi
keşke birlikte bir kural sistemi yapabilseydik ama msn üzerinden tartışmak çok zor oluyor.
sanırım böyle birbirimizden faydalanarak yapmak çok daha iyi.
tebrikler...
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..