sylvos sen irikedi değilmisin yazmışta ona cevap yazdım ben başkayım o başka
adam benim ev arkadaşım
bu geyiğin amacı nee bende onu anlamadım ,dediğim açık daha ne diyim illa istiyen varsa samsun ev adresimi vereyim merak eden gelsin , gelmişken bide oyun çeviririz çokda hoş olur
darkgnom un konu başlığını bööle harcamıyalım ayıp oluyo kendi adıma özür dilerim
YA ben karkter özellikleri üzerine pek fazla kafa yorcak düzeye gelmedim ama yeniçeri dışında efe bir karakter olabilir yani kafir killer diye türk fighter sınıfı fazla iyi olmaz herhalde ayrıca efelerin özellikleriyle kullanıp eğilimini good evil yada naturel olmaya musait.şöyle yarı fighter yarı kolcu bir karakter güzel olmaz mı