Bitefight

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

öyle başına oturup oynanacak bir oyun değil ama boş zamanlarını geçirmek için ideal bence en azından sıkılmanı önlüyo.....
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
_Laurana_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Wed Jul 12, 2006 10:00 am
Location: Qualinesti

Post by _Laurana_ »

bende monstergame de oynuodum bir zmanlar... bayaa sarmıştı ama sonraları biraz sıkmaya başladı en son da 17 level da kaldm :king:
Kılıcın ne kadar keskin, Kalkanın ne kadar dayanıklı ,
Miğferin ne kadar güçlü olursa olsun
Yüreğin olmadıkça bu savaşı çoktan kaybetmişsindir
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Grafik olmayan web tabanlı oyunlarla bir yuere kadar bence.Yane ilk baş heveslenip oynuyorsunuz ama gün geçtikçe oyundan sıkılıyorsunuz.Gerçi ogame bunun aksini kanıtlamada çok başarılı ama yine de ben kendi görüşümü savunuyorum..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

ogame nasıl bir oyun?o neyle ilgili biraz anlatır mısın?
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

bende basladım bakalım bitefight a...
garip bi oyun ama tek böle para ganimet kazanma yolu birinin linkine tıklaması yada mezarlıkta calışmakmı???
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya bşiiy osrcam benim imzadaki koyduum link link görevi görmüo...
nasıl yapcam onu yaw???
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

o en baştaki <br /><br /> yi sil

Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

SacoKhan wrote:o en baştaki <br /><br /> yi sil

Saygılarımla...
:D :D :D dimi :D :D :D
aklıma nie gelmedi vala ne diim sıcaklardan beynim sulanmıs :D :D
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya gm ler dövcek beni cok fasla içeriksiz msg atıom ama olmuo yav...
saten yazdıım yerde <br> ler yok gözükmüo onun içinde silemiom... bi bilen yardımcı olursa sevinirim :roll:
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

celeraen wrote:ogame nasıl bir oyun?o neyle ilgili biraz anlatır mısın?
Ogame uzay teknolojisiyle ilgili bir oyun.Bir aralar benim de ilgimi çekmişti bendee oynadım ama sonra bıraktım.şimdi şöyle bir olay bir gezegen veriyorlar size.Orda işte fabrikalar falan kurup gerekli olan metal kristal ve deuterium adlarındaki maddeleri toplamaya başlıyorsunuz.Tabi bu işin teknolojisi var yeni uzay araçları,gemiler,cansus sondalar ( Saldıracağınız gezegene casus sonda atarsınız casus sonda o gezegen hakkında teknolojisinin yettiği kadar bilgi toplar getirir)yapabilmek için teknoloji kasmanız lazım ve bunun için de dediğim 3 elementten biriktirmiş olmanız lazım.Oyun saniyelik bir oyun mesela adam size saldırıyor 3 saat 47 dk 5 sn sonra gezegeninizde olucak biliyorsunuz o saat geçtikten sonra vardığı anda size bir rapor geliyor ordunuz kazandı ya da kaybetti şu kadar element kaybettiniz diye.Yane savaş 1 sn de olup bitiyor..İşte sömürge gezegen falan alıyorsunuz aslında çok kapsamlı bir oyundur..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

celeraen wrote:ogame nasıl bir oyun?o neyle ilgili biraz anlatır mısın?
Aslında zevkli bir oyun ama şöyle birşey var; oyuna bağlı olmasan bile oyunda sayılıyorsun. Yani herhangi biri sen oyunda değilsen bile sana saldırabiliyor. Bunun sonucunda da paranoya yapıp ikide bir "bana saldırıyolar mı acaba" diye oyuna girip kontrol etme riski var ki ben bunu yaşadıktan sonra oyunu bıraktım :)
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

işte hükümdarlar gibi bişy... ondada böle orta cağ zamanındasın süvari flm cıkarıosun. okcu baltalı mızraklı flm adamlar basıosun.
ulak flm yollııp ittfaklar yapıosun flm hoş bi oyun hukumdarlarda...
assasin flm cıkarıp karsı tarafın generaline süikast düenliosun.. adamların savastıkca rütbe kazanıolar...
toprak flm kazanıosun..
öle bişiydi hükümdarlar'da...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

ooo baya güzel bişeye benziyo ben de hala bitefight oynuyorum işte ayrıca sevgili Aredheliquas insan avlayarak veya gücüne göre kurtadam veya vampir avlayarak da para kazanabilirsin fakat kurtadam veya vampie avlamak ex p vermiyo.....bilgilerine sunarım
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Setsuna wrote:
celeraen wrote:ogame nasıl bir oyun?o neyle ilgili biraz anlatır mısın?
Aslında zevkli bir oyun ama şöyle birşey var; oyuna bağlı olmasan bile oyunda sayılıyorsun. Yani herhangi biri sen oyunda değilsen bile sana saldırabiliyor. Bunun sonucunda da paranoya yapıp ikide bir "bana saldırıyolar mı acaba" diye oyuna girip kontrol etme riski var ki ben bunu yaşadıktan sonra oyunu bıraktım :)
Zaten bütün web tabanlı oyunlarda aynı olay.Bitefighttada,palantis diye bir yer war orda da ogame de de hepsinde böyle.Genel olarak bu böyle olduğu için sırf ogame hakkında böyle konuşamayız.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Thundorius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 121
Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am

Post by Thundorius »

ya ark oynuodu ama benim pek hoşuma gitmedi.
Post Reply