Bitirdiğiniz oyunları ...

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Planescape: Torment! Kesinlikle Planescape: Torment! Oyun boyunca her karakterin duygularını aynen yaşamıştım. Sonlarına yaklaştıkça içim parçalanıyordu. Bitiş filminde benim gibi babası öldüğünde dahi ağlamayan bir adamı ağlatarak oyun tarihine geçmiş bir RPG'dir kendisi.

Baldur's Gate. Oyun boyunca Sarevok'un entrikalarını çözmekten anam ağlamıştı. Oynun sonunda da öldürmeye kastım kırk gün.

Starcraft. Overmind'ın hastasıyız. Zerg Swarm'un gururu. :mrgreen:

Warcraft III: Reign of Chaos & Warcraft III: The Frozen Throne. "For the Lich King!" diyeyim, herkes anlasın.

Heroes of Might and Magic serisi. Ã?nünde saygıyla eğiliyorum.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
Aarashian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 51
Joined: Fri May 19, 2006 10:00 am
Location: ya Celestia ya Arborea

Post by Aarashian »

Lord Necros wrote:Planescape: Torment! Kesinlikle Planescape: Torment! Oyun boyunca her karakterin duygularını aynen yaşamıştım. Sonlarına yaklaştıkça içim parçalanıyordu. Bitiş filminde benim gibi babası öldüğünde dahi ağlamayan bir adamı ağlatarak oyun tarihine geçmiş bir RPG'dir kendisi.
!!Spoiler!!

Harika oyundu. Gruba alınabilen neredeyse her karakterin Nameless One'la geçmişi olması dumur ediyordu adamı, Ignus, Morte, Dak'kon, hatta Vhailor'un bile ve bu geçmişlerin bir bir açığa çıkması... Sonra "What can change the nature of a man?" sorusu ve o hikayeye sürekli göndermeler... Bir de oyun sonunda o NPClerin tepkileri... Modron bekleyeceğim diyip enerji saklamak için kapatıyor kendisini falan, hüzünlüydü orası, doğru.

!!Spoiler!!
Ilfirin Osta Tel'quessir
----------------------------
Inde Ferunt, Totidem Qui Vivere Debeat Annos,
Corpore de Patrio Parvum Phoenica Renasci
kitiaras
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 32
Joined: Mon Jul 17, 2006 10:00 am
Location: Ellesméra

Post by kitiaras »

prince of persia serisini bitirmek ömürümden ömür götürmüştü ama final demosunu seyrederken bütün yorgunluğumu alıp götürdü ne güzel seriydi o acaba devamı gelirmi???
sustum genelde bazende gülümsedim nazikçe dinlemediğim belli olmasın diye
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Blood Rayne 1 ..Arasıra delirdiğim yerler olmuştu bir türlü geçemiyorsun falan.Ama sonunda başarıyorsun.şimdi 2. side çıkmış ama başlayamaya yanaşmıyorum ..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Post Reply