D&D Masaüstü RP'si...
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Ya mod abiler, kusura bakmayın, aniden bir şey geldi, baktım "edit" tuşu da yoktu, olmadı birleştiriverirsiniz bu iki mesajı, tamam?

D&D'ye de güven. Bi sürü WoD ST'ı bile, oyuncularında bir D&D geçmişi arar. RP, D&D'yle öğrenilir çoklukla
. Biz second'cıyız tabee, 3rd'e yanlı çok olumlu konuşmamamız lazım 
Galathiniol kardeşimiz, biz burada uzun uzun geyik yaptık da, sen tam olarak neyin güvenilirliğini soruyorsun? Nasıl bir güvenilirlikten bahsediyorsun yani? Hemen hemen hepimiz D&D'yle başladık, evet. O yüzden sağlam adımlar için, al oyna derim ben. Hatta D&D sistemi hakkında bilgi edinmek istiyorsan al, NeverWinter Nights oyna. Bu kadar sağlam bi tek herhalde Baldur's Gate aktarılmıştır d20 bilgisayar ilişkisi bakımından(çok kötü oldu bu cümle ama anladın umarım). Zaten ölü eşek fiyatına gidiyor NWN şu anda 7-8 milyon orjinali, kaçırma, çökGalathiniol wrote:D&D'nin masaüstü RP'sini almak istiyorum ama güvenilir olup olmadığını bilmediğimden oynayanlar varsa bir sorayım dedim.Oyun güzelmi ve nereden temin edebilirim.
D&D'ye de güven. Bi sürü WoD ST'ı bile, oyuncularında bir D&D geçmişi arar. RP, D&D'yle öğrenilir çoklukla
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Ya, yine alt alta iki mesaj oluyor gibi. Ama ıhhhh. Anladınız mı derdimi, güzel mod abilerim?..
Neyse,
SacoKhan birader, D&D'yle kast ettiğin özellikle sistem mi, yoksa ondan kelli kılıç ve büyü tarzı evrenler mi? Onu bi açıklığa kavuşturmak lazım. Ben sistemlere bağlı kalmam(tek sadakatimiz WW sisteminedir, arkadaş).
Ama sword and sorcery tadında oyunları hiç WW sistemiylen oynadın mı? Offff. GM'in iyiyse güzel olur genelde. RP kök olur filan, dadından yinmez
Neyse,
SacoKhan birader, D&D'yle kast ettiğin özellikle sistem mi, yoksa ondan kelli kılıç ve büyü tarzı evrenler mi? Onu bi açıklığa kavuşturmak lazım. Ben sistemlere bağlı kalmam(tek sadakatimiz WW sisteminedir, arkadaş).
Ama sword and sorcery tadında oyunları hiç WW sistemiylen oynadın mı? Offff. GM'in iyiyse güzel olur genelde. RP kök olur filan, dadından yinmez
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Çok pis hata!
Ben en başından beri niyeyse(yok ben anladım sebebini de şimdi uzun uzun açıklamaya gerek yok), Galathiniol'ü "kız" olarak anıyorum. Hayret bi şey, kızdım kendime. Avatar çağrışımı ve beynin kendi delüzyonları.
Neyse, bu arkadaşımız,bir delikanlı olduğunu belirtti. Ben de kendisinden özür diliim. Kusura bakmasın ya. Yani, kusura bakma, hocu. Yaşlılık böyle
Ben en başından beri niyeyse(yok ben anladım sebebini de şimdi uzun uzun açıklamaya gerek yok), Galathiniol'ü "kız" olarak anıyorum. Hayret bi şey, kızdım kendime. Avatar çağrışımı ve beynin kendi delüzyonları.
Neyse, bu arkadaşımız,bir delikanlı olduğunu belirtti. Ben de kendisinden özür diliim. Kusura bakmasın ya. Yani, kusura bakma, hocu. Yaşlılık böyle
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"