D&D Masaüstü RP'si...

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

arada başka şeyler de oynarım ama D&D'den vazgeçmem walla
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Ya mod abiler, kusura bakmayın, aniden bir şey geldi, baktım "edit" tuşu da yoktu, olmadı birleştiriverirsiniz bu iki mesajı, tamam?
Galathiniol wrote:D&D'nin masaüstü RP'sini almak istiyorum ama güvenilir olup olmadığını bilmediğimden oynayanlar varsa bir sorayım dedim.Oyun güzelmi ve nereden temin edebilirim.
Galathiniol kardeşimiz, biz burada uzun uzun geyik yaptık da, sen tam olarak neyin güvenilirliğini soruyorsun? Nasıl bir güvenilirlikten bahsediyorsun yani? Hemen hemen hepimiz D&D'yle başladık, evet. O yüzden sağlam adımlar için, al oyna derim ben. Hatta D&D sistemi hakkında bilgi edinmek istiyorsan al, NeverWinter Nights oyna. Bu kadar sağlam bi tek herhalde Baldur's Gate aktarılmıştır d20 bilgisayar ilişkisi bakımından(çok kötü oldu bu cümle ama anladın umarım). Zaten ölü eşek fiyatına gidiyor NWN şu anda 7-8 milyon orjinali, kaçırma, çök :D
D&D'ye de güven. Bi sürü WoD ST'ı bile, oyuncularında bir D&D geçmişi arar. RP, D&D'yle öğrenilir çoklukla :D. Biz second'cıyız tabee, 3rd'e yanlı çok olumlu konuşmamamız lazım :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Ya, yine alt alta iki mesaj oluyor gibi. Ama ıhhhh. Anladınız mı derdimi, güzel mod abilerim?..

Neyse,
SacoKhan birader, D&D'yle kast ettiğin özellikle sistem mi, yoksa ondan kelli kılıç ve büyü tarzı evrenler mi? Onu bi açıklığa kavuşturmak lazım. Ben sistemlere bağlı kalmam(tek sadakatimiz WW sisteminedir, arkadaş).
Ama sword and sorcery tadında oyunları hiç WW sistemiylen oynadın mı? Offff. GM'in iyiyse güzel olur genelde. RP kök olur filan, dadından yinmez :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Çok pis hata!
Ben en başından beri niyeyse(yok ben anladım sebebini de şimdi uzun uzun açıklamaya gerek yok), Galathiniol'ü "kız" olarak anıyorum. Hayret bi şey, kızdım kendime. Avatar çağrışımı ve beynin kendi delüzyonları.
Neyse, bu arkadaşımız,bir delikanlı olduğunu belirtti. Ben de kendisinden özür diliim. Kusura bakmasın ya. Yani, kusura bakma, hocu. Yaşlılık böyle :P
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
Post Reply