bir iblis en çok neden hoşlanır?

Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Ben iblis olsaydım Tomas'ın Calculus kitabını verirdim adama,çöz ulan keserim seni yoksa derdim.

Onu çözdükten sora bizim matematikçinin rusça bi kazıklar kitabı :evillaugh: vardı, onu eline verir onu çözdürürdüm, ondan sonra da Devre Teorisi dersine sokar bi sene onu hayattan bezdirirdim, sonra salak bi işletim sistemleri hocasından işletim sistemleri dersi aldırıp sonra da yaz bi işletim sistemi derdim.

En son darbe olarak da

"Olm aferim sana ya, bravo, hepsini yaptın amaaaaa " der nınınıııııı ( efekt berbat olmuş olabilir affola :D ) arası verdikten :evillaugh: onra öldürücü darbeyi vururdum.

"Bunlar senin pek bi işine yaramıycak be çoocum ! " der onu hayal kırıklıkları, depresyonlar ve bunalımlarla dolu bi hayata sürüklerdim.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

ahahahah kesinlikle en acımasızcası bu olmuş sanki :) bir de öss ye hazırlayıp boğaziçi kazanmazsan keserim deseymişin tam olurmuş :)
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
andy
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 75
Joined: Tue Aug 08, 2006 10:00 am

Post by andy »

cok zalimsiniz korktum sizden :| :cry: :D
GaaRa-adamım benim :D
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

belki de cehennem de sonsuza kadar öss ye hazırlanılıyodur.. sonra hep kaybettiğini unutuyosundur.. ahahaaaahaa ya da kazanan cennete gidiyodur cgs* die.. arafta sıralar kürsüler falan.. ahahahahahaaa..

*cennete giriş sınavı :D:D
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Xanaphia
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 145
Joined: Mon Jan 03, 2005 10:00 am
Contact:

Post by Xanaphia »

Hilmi kendini aşmışsın :D
cennete giriş sınavı olayında kimse kusura bakmasın aynı ruhsal bunaımı çekmektense akıllı uslu kırarırım daha iyi :schemes:
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Bence eger bir iblis birseylerden hoslanabiliyorsa bu kesinlikle ovgudur. Cunku kibir herkesin en sevdigi gunahtır :evil:
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

BRAVO
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Bir iblis olsam ve işkence etmek istesem. Ã?nce işkence edeceğim kişiyi araştırıp incelerim. Eğer hayata bağlı biri değilse.. Hayatta uzak durduğu fırsatları yaklaştırırım ona. Denemediği şeyleri denetirim, güzel gösteririm. Hayata bağlarım onu güzelce. Sonra yavaş yavaş bırakırım. Her şey kendiliğinden gelişir zaten. Yapacak yeni bir şeyler arayamaz ve bulamaz da. Sahip olduklarından da sıkılır ve tek tek koparır hayattan bağlarını. Yine eskisi gibi kopmaya çalışır hayattan ama hayat yakasını bırakmaz onun. Verdiklerini geri almaya çalışır alacaklı gibi. Eski hayatını arayarak yas tutar. Tek bir çaresi kalmıştır artık, intihar..

Hayata bağlı biriyse.. Onu da başkası söylesin artık kafam durdu.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

*cennete giriş sınavı
aahhahaa hatta sonsuza kadar hazırlansın her seferinde de 0,...bilmem kaçlık puanlarla kaçırsın cenneti flan :D
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

İşkencenin en etkilisi, insanın kendine ettiğidir. Bir iblis olsam, işkence etmekten değil, zavallıların can çekişmesini ,en önemlisi avuçlarım içinde can çekişmelerinden haz duyardım.Ve sonunda dönüp dolaşıp benden yardım isteyecekleri kadar çaresiz olduklarını görmeyi... Kendi inançlarına kendi elleriyle ihanet etmesini seyretmek isterdim, ondan sonra kendini yiyip bitirmesini.Asıl en çok istedğim, inandığı şeyler oan ihanet ettiğinde hissettiklerini yaşatabilmek olurdu.Hangi bıçak bir merti yıldırabilir? ondan mertligi alırsınız , kendinden nefret etmesini sağlarsınız. Kendi ellerinizi yormazsınız, işkence aletini onun ellerine verirsiniz.Nasıl yapacağını söylemezsiniz,neler yapmasını gerektigini anlatırsınız.

Bir iblis olsaydım , bir cennet yaratığı olmaktan hoşlanırdım?!?

Sanırım onlardan nefret ediyor olurdum ve onları kirlitmenin en etkili yolu kendi benliğimle olurdu...

Bu arada bana işkence eden birşey var;anlamsız ,bazen hiçbir noktalama işareti ile bitmeyen,bazen başlığın gidişatını baltayan ,sadece kısacık yorumlardan oluşan mesjalar. Arada olur , ama adet haline getirmemek lazım.
Elodia
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 39
Joined: Fri Mar 31, 2006 10:00 am

Post by Elodia »

bir iblis olsaydım kendi ligimdekilerle uğraşırdım.eğlence dediğin kaliteli olmalı.ve bir işe yaramalı.
veni
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Simdi aklıma geldide cehennemeki herkese bedava ama cooook dusuk hızlı internet verir(kablolu ve 1 metrelin kablolarla ). Baglantıyı belirli aralıklrla koparır. Onunla can cekismelerini izler. SOnrada cennetteki insanların bir filmi 5 dk da indirdiklerini ve heryerde wireless baglantı noktası oldugunu yayar sonra yuz ifadelerinin ve kufurlerin tadını cıkarırdım :evil:
Post Reply