Öarşıdan aldım bir CD...

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Her zaman öyle bir denge vardır da birebir geyiklerde şu şundan üstündür ama öteki de berikinden üstündür mantığı var, aynen Efla'nın dediği gibi.
Misal ben bi posta gnomish warlock oynayayım dedim, yalan oldu, acayip dayak yedim, beceremiyomuşum.
Dwarven Cleric anormal güçlü oluyor diyorlar. Night Elf Cleric zaten şaka gibi oluyormuş. Ben oynamadım, bilmiom. Ama dwarven hunter tüfeği en baştan itibaren kullanabiliyo, bunu yapabilen başka sınıf ve ırk yok. Rapid shot gibi bir şeyle de ne kadar hızlı ateş edebildiğinizi görmeniz lazım. :D
Yani oynayan kişinin ne oynamak istediğine bağlı abi tamamen. Ben hunter'dan zevk almıştım. Sonra bi de troll hunter yapmaya yeltenmiştim axethrower :D Ama onu da oynamadım kaldı. Sonra zaten finaller başladı, ben oynamayı bıraktım. Sonra da bi daha oynamadım :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Oyun tamamen dengeli hiç merak etmeyin, özellikle classlar biribrleri arasında çok dengeli sadece 2-3 ayda bir çıkan ve genellikle classların talentleri üzerinde değişiklik yaratan patchler oyunu biraz dengesizleştiriyor ama fazla değil. Zaten bir dahaki patchte başak bir class imba oluyor diğerleri sönüyor falan ama he pdengeli, yani iyi oynayan kazanır. Ben lvl 40 hunter ken 49 warrior, 48 mage falan indiriyodum, tamamen deneyim meselesi. Mesela ben yüksek level karakterleri sinsi sinsi yaklaşıp afallamasını sağlayarak hallediyodum, başka türlü zor oluyodu devamlı kaçmak gerekiyor çünkü.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Peki mage için arcane-ice nasıl olur? Bunun dışında mage için iyi bir fikir verebilir misiniz.
User avatar
Raistt
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 31
Joined: Sat Sep 02, 2006 10:00 am

Post by Raistt »

wowda denge denen sey yoktur her zaman şaman kazanır
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

De ja vu...

Sanki ben bu tartışmaları hatırlayacağım :)

http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 77&start=0

kitlenmiştir...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Locked