Misal ben bi posta gnomish warlock oynayayım dedim, yalan oldu, acayip dayak yedim, beceremiyomuşum.
Dwarven Cleric anormal güçlü oluyor diyorlar. Night Elf Cleric zaten şaka gibi oluyormuş. Ben oynamadım, bilmiom. Ama dwarven hunter tüfeği en baştan itibaren kullanabiliyo, bunu yapabilen başka sınıf ve ırk yok. Rapid shot gibi bir şeyle de ne kadar hızlı ateş edebildiğinizi görmeniz lazım.
Yani oynayan kişinin ne oynamak istediğine bağlı abi tamamen. Ben hunter'dan zevk almıştım. Sonra bi de troll hunter yapmaya yeltenmiştim axethrower

