Thundorius wrote:keşke sevdiğin oyun türünü yazsaydın mesela ben rpg hastasıyım ona göre oyun oynarım sisteminde sorun warsa Diablo 2 yi al kur bunu rahat kaldırır. Eskidi ama hala oynanıo.
o da cok eskidi be babam..
zevk vernio artık bana valla...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Diablo nun yeri ayrı onu geçebilecek başka oyun olmamasına rağmen bazı konularda Aredheliquas a katılıyorum... şimdi nerdeyse onun dewam oyunu niteliğinde olan(halbuki hiçbir alakası olmayan iki oyun ) Titan Quest oynayın Diablo hastasıysanız..Ayrıca Dungeon Siege 2 de bi tabii Diablo 2 kadar oynanabilirliği yüksek bir oyun onu hala şiddetle tavsiye ediyorum.2 hafta değil 2 ay oynarsın banamısın demez valla
Faratsu: Bence de formatlık zamanı geldi de geçiyor.
Thundorius: 2 hafta tutsun da ne olursa olsun. Tabii tercihim rpgdir
trulias: Kabul edildi . Ama şansım sağolsun çalıştığım işyerindeki bir eleman (zaten iki kişiydik) 2 haftalık tatile gitti, bütün işler bana kaldı . Akşam 5'e, yoğunluk olursa 6-6:30'a kadar çıkamıyorum . Ama bir haftasonu (bu haftasonu da olabilir) bişeyler ayarlarım (Gerçi bende bu şans varken ilk oyunda 4-5 mulligan yaparım herhalde )
rpg istiosan 3 tercihin var 1. Elder Scrolls Oblivion 2 haftadan daha fazlasını hak ediyo . 2.Titan Quest Diablo ya benziyo. 3.Dungeon Siege 2 de bu ikisi dışında tercihin olsun son sözüm bu .
Titan quest diabloya yeni birşeyler ekliyor mu yoksa tamamen kopyası denilebilir mi?
Dungeon Siegein de sadece hach&slash olduğunu duymuştum, doğru mu? Ã?ünkü öyleyse pek zevkli bir oyun olacağını sanmıyorum.
bol bol class seçimi var....grafikleri daha iyi... ama ben diabloyu tercih ediyorum...oyunu beğenmediğimden değil belki alışkanlıktandır
DS 2 nin hack n slash olarak nitelendirilmesi tamamen kişinin bakış açısına göre değişir bence. DS2 nin de bir hikayesi var sen hikayeyi araştırmayı seçmez direk aksiyona dalayım dersen koskoca bie hikayeye sahip Diablo bile hack n slash olabilecek bir oyundur.
Önemli olan bakış açısı... ama benim nacizane fikrim DS 2 hack n slash değil. Gayet oynaması zevkli bir oyun...
Sanitarium oynadıktan sonra adam akıllı hiçbir adventure oyununa ısınamadım hiçbir adventure oyun bitirmedim sanitariumdan sonra (sanitarium şöyle bir oyun...çıkış tarihi 90 ların sonu ...en baba oyunlar daha tek cd iken bu 4 cd idi ) Bu dediğin oyun sanitarium kadar sarar mı? Bi türlü düzgün bir oyun bulamadım bu tarzda...Ã?yle ise bu oyun ile bozarım adventure oyun orucumu