Oyun Aranıyor (Online olmayan)

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

Thundorius wrote:keşke sevdiğin oyun türünü yazsaydın mesela ben rpg hastasıyım ona göre oyun oynarım sisteminde sorun warsa Diablo 2 yi al kur bunu rahat kaldırır. Eskidi ama hala oynanıo. :evil:
o da cok eskidi be babam..
zevk vernio artık bana valla...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

Diablo nun yeri ayrı onu geçebilecek başka oyun olmamasına rağmen bazı konularda Aredheliquas a katılıyorum... şimdi nerdeyse onun dewam oyunu niteliğinde olan(halbuki hiçbir alakası olmayan iki oyun ) Titan Quest oynayın Diablo hastasıysanız..Ayrıca Dungeon Siege 2 de bi tabii Diablo 2 kadar oynanabilirliği yüksek bir oyun :P onu hala şiddetle tavsiye ediyorum.2 hafta değil 2 ay oynarsın banamısın demez valla :P

Teşekkürler...
To Live is To Die!
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Faratsu: Bence de formatlık zamanı geldi de geçiyor.
Thundorius: 2 hafta tutsun da ne olursa olsun. Tabii tercihim rpgdir :)
trulias: Kabul edildi :D . Ama şansım sağolsun çalıştığım işyerindeki bir eleman (zaten iki kişiydik) 2 haftalık tatile gitti, bütün işler bana kaldı :cry: . Akşam 5'e, yoğunluk olursa 6-6:30'a kadar çıkamıyorum :cry: . Ama bir haftasonu (bu haftasonu da olabilir) bişeyler ayarlarım :wink: (Gerçi bende bu şans varken ilk oyunda 4-5 mulligan yaparım herhalde :) )
User avatar
trulias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 603
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:00 am

Post by trulias »

Setsuna bu hafta sonu gelemem muhtemelende, bir sonraki hafta sonu olabilir sanırım :)

oyun tavsiyesi olarakta worms 3d güzel ve eylenceli diyorlardı. deniyebilirsin bence.
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Haftaya da yaparız, sorun yok :)
Thundorius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 121
Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am

Post by Thundorius »

rpg istiosan 3 tercihin var 1. Elder Scrolls Oblivion 2 haftadan daha fazlasını hak ediyo . 2.Titan Quest Diablo ya benziyo. 3.Dungeon Siege 2 de bu ikisi dışında tercihin olsun son sözüm bu . :D
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Titan quest diabloya yeni birşeyler ekliyor mu yoksa tamamen kopyası denilebilir mi?
Dungeon Siegein de sadece hach&slash olduğunu duymuştum, doğru mu? Ã?ünkü öyleyse pek zevkli bir oyun olacağını sanmıyorum.
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

bol bol class seçimi var....grafikleri daha iyi... ama ben diabloyu tercih ediyorum...oyunu beğenmediğimden değil belki alışkanlıktandır :P

DS 2 nin hack n slash olarak nitelendirilmesi tamamen kişinin bakış açısına göre değişir bence. DS2 nin de bir hikayesi var sen hikayeyi araştırmayı seçmez direk aksiyona dalayım dersen koskoca bie hikayeye sahip Diablo bile hack n slash olabilecek bir oyundur.

Önemli olan bakış açısı... ama benim nacizane fikrim DS 2 hack n slash değil. Gayet oynaması zevkli bir oyun...

Teşekkürler...
To Live is To Die!
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Madem güzel bir oyun diyorsun, denerim. Umarım 2 hafta idare eder.
Çok mersi...
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

Resmen üstünde baskı kurdum valla "oyna!" diye :P Kusura bakma artık:P

Kolay Geslin sana :)

Saygılar...
To Live is To Die!
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Estağfurullah, o nasıl söz :) . İlgin için ayrıca teşekkür ederim.
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

arkadaş şu sıralar HEROES 5 oynayabilirsin çok güzel bir oyun lakin eğer hereos 3 *oynamadıysan al oyna derim çok sürükleyicidr bırakamazsın bile :D

*heroes 3 oynadıysan seni pek sarmaz sinir bile edebilir uyarmadı deme sonra :D
ama 4 ten on kat güzeldir..

eğer oyun sırasında kafana takılan birşey olursa msnden ya da emailden yardımcı olmaya çalışırım

oyunun türü Turn based strategy sıra tabanlıdır bi sen bi bilgisayar oynarsın istersen multiden tek bilgisayarda 4 kişi falan oynayabilirsin..

senin bilgisayarda çalıştırır ama en son sürücüleri yüklemeni ve DX 9 c güncellemesini yapmanı tavsiye ederim...
emerus "druid of elderlights"
was here...
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Heroes 3'ü, 4'ü ve 5'i de oynadım. Ama dediğin gibi 3ten sonra pek sarmadı. Bi tek arkadaşlarla oynayınca zevkli oluyor.
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

o zaman sana dreamfall the longest journey i şiddetle öneririm eğer advanture seviyorsan ve son zamanlarda advanture bulamadıysan bir numara derim

çok güzel ve derin bir konusu var :D süper süper..
emerus "druid of elderlights"
was here...
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

Sanitarium oynadıktan sonra adam akıllı hiçbir adventure oyununa ısınamadım hiçbir adventure oyun bitirmedim sanitariumdan sonra (sanitarium şöyle bir oyun...çıkış tarihi 90 ların sonu ...en baba oyunlar daha tek cd iken bu 4 cd idi :P) Bu dediğin oyun sanitarium kadar sarar mı? Bi türlü düzgün bir oyun bulamadım bu tarzda...Ã?yle ise bu oyun ile bozarım adventure oyun orucumu :P
To Live is To Die!
Post Reply