En Baba Büyücü (Baldur's Gate)

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

hayır ama baldur's gate in etkisi olduğunu inkar edemem ama benim bildiğim en hayvani büyücü Irenıcus ayrıca harbiden eğer çok iyi 3-4 rahip toplanırsa lich zaten kaçsın dağlara hatta yanındada bi paladin iyi gider
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

erethan wrote:Hımm sen yanlızca baldurs gate oynadın zannediyorum,ve tamamen oyun dinamikleri ile değerlendiriyorsun olayları.O bahsettiğin lich'in işini bitirmek o kadar kolay olsaydı simbul bunu çoktan yapardı sanırım.Hımm birde bu ankette Simbul'da olmalıydı her ne kadar 3'rd ed.'de sorcerer'a nakledilmiş olsada arcane alemin en sağlam şahsiyetlerindendir.
listede eksik çok ewt. elminster başta olmak üzere senin dediin gibi simbul, yine yukarda bahsedilen manshoon, hatta elven high magic ustası, evermeet kraliçesi amlariel (yine seven sisters'ten) bu listede olmalıydı.
darkflarer wrote:abi lichler ayrı konu bi undead hunter çıkar keser onu lich in l si kalmaz sonuçda undead hunterlar da paladin lich undead bi yaratık olduğundan avantajı kadarda dezavantaşı var bi sunray iş bitti böyle düşün
kolay değil o işler öyle. red wizardlara hükmetmek diyorum, öyle 2 paladin 3 rahiple olmaz bu işler.

neyse... :)
War, war never changes...
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

darkflarer wrote:zuahaha tiax olm şaşmııcan ama şöyle bişi varki Irenicus godling ve bhaal çocuğu. Ayrıca ne ırktan olduğuda belli değil abzürt bişi çünkü elflik yanı kalmamış ayrıca Irenicus bhaal çocuğu olduğu için slayera dönüşebiliyorki katliam tanrısının avatarı tüm cowled wizardlar için bile fazla büyük bir sorun olur bence ayrıca. Bu arada şehirde o abzürt tiplerin hepsini kendi summonladı yada golemleştirdi yani bi nevi toplama bilgisayar hesabı hani zindanında golemler vardı ya bir sürü o olay işte o kadar çok sayıda golemi kontrol edebiliyor çok feci ayrıca great black dragon diyorum. Gerçi tüm bu zorluklara rağmen abdel şehri geri aldı ya o ayrı bi mesele.
Irenicus Bhaal'ın çocuğu filan değil. Irenicus bildik bir elfin dandik oğlundan ibaret. Lâkin sürgün edilirken elven essence'ı kaybetti ve bu olmadan yavaş yavaş ölüyor, tıpkı Bodhi gibi. Bodhi, kendi elven essence'ının yerini Imoen'in Bhaalspawn özüyle, Irenicus da kendi elven essense'ının yerini Abdel'in Bhaalspawn özüyle doldurdu. Bu yüzden gerek Imoen, gerekse Abdel o özleri geri alana kadar yavaş yavaş ölüyorlardı. Eğer bu özü alamasaydı Irenicus asla Slayer'a dönüşemezdi.

O kadar kişinin hepsini kendisi çağıramaz. Kimsenin gücü bir ordu çağırmaya yetmiyor. Belki elli tane adam çağırdı. Ya sonra? Gerisini nasıl halledecek? Elli adamla koca bir şehri alabilecek mi? Hem de tüm bunları çağırırken ezberindeki bütün büyüleri harcadığı düşünülürse.

Yoo, sadece bir elf suikastçisi savaş sırasında alnının ortasına oku gömecek, Jonaleth de yeri öpecek.

Evet, Forgotten Realms gerçekten güçlü büyücüler içerir ama onların güçleri bile bir şehri tek başlarına almaya yetmez. Abartmayalım lütfen.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Szass Tamm ın lich olduğunu çok az kişi bilir. Ayrıca Halester Blackcloack büyü seviyesi olarak Elministerin üstündedir ama tüm levellere bakınca Elministerin abuk levelleri 32 falan yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Chosen of Mystra'dan da 4 level geliyor. Karsus benim bildiğim en güçülü büyücü olsa gerek. Ama benim tercihim Azuth the First Magister dır. Bayılıyorum magisterlere. Yasak Elvern high magic ide unutmamak lazım tabi.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

bi daha söylüyorum elministeri unuttum vaktim olmadı bir iki bişey daha yapçaktım çok şeyi unuttum ama Irenıcus'un char kağıdında bhaalspawn olarak geçiyor ama ruh özünden mi yoksa harbidenmi bilemiyorum bu arada sınırları aşmış bir conjurer ve bir okla ölebilecek kadar salak değil mutlaka protection büyüsü yapmıştır ayrıca bence khelbeni bile yener ama elministeri yenemez heralde bilemicem ama lichleri onu bunu bayaa bir zorlar bayaa güçlü bence ama bütün bunları yensede çok komik bişi söylicem bg den alıntı, ilk (abdel tarafından cehenneme gönderirlmemiş olan hali) sarevok'un char kağıdına baktım netten cold, fire, acid, wind ve MAGIC e karşı %100 dirençi var onu hiç kimse yenemez büyücülerden ehueheuh çko komik dimi adamda müthiş bir büyü yeteneği yok ama yıkım makinası
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

Hımm niye yendik ya 1'in sonunda :D
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

e haliyle adam saldırdı bize ayrıca neden hiç goriona oy gelmedi eğer gorionda bg2 de olsaydı bence irenicus'u yenerdi sonuçta adam bhaal tapınağını basmış yani bu arada sarevok'a da yazık oldu ya çok sevmiştim onu
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

darkflarer wrote:sarevok'un char kağıdına baktım netten cold, fire, acid, wind ve MAGIC e karşı %100 dirençi var onu hiç kimse yenemez büyücülerden ehueheuh çko komik dimi adamda müthiş bir büyü yeteneği yok ama yıkım makinası
Birşeyi unutuyorsun yalnız, saydıkların dirençler dışında yiyebileceği zirilyon tane büyü var. Hiç olmadı summon lara yenilir.

FR gerçekten büyük bir dünyadır (DL' e oranla). Tavsiyem, sadece Baldur' s Gate' de çıkan elemanlar olarak değerlendirme ;) .
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Magice immune dur ama magic sonucu gelecek bir attack'a immune değildir. Zaten 1de de saverok u buna benzer bir taktikle yenmiştim :D
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

Magice immune dur ama magic sonucu gelecek bir attack'a immune değildir. Zaten 1de de saverok u buna benzer bir taktikle yenmiştim
ama ona da %100 çünkü slashing ve crushingede % 100 dü sarevok'un kardeşi alduğu için abdel (yada biz ) yenilmişti sarevok
darkflarer demiş ki:
sarevok'un char kağıdına baktım netten cold, fire, acid, wind ve MAGIC e karşı %100 dirençi var onu hiç kimse yenemez büyücülerden ehueheuh çko komik dimi adamda müthiş bir büyü yeteneği yok ama yıkım makinası


Birşeyi unutuyorsun yalnız, saydıkların dirençler dışında yiyebileceği zirilyon tane büyü var. Hiç olmadı summon lara yenilir.

FR gerçekten büyük bir dünyadır (DL' e oranla). Tavsiyem, sadece Baldur' s Gate' de çıkan elemanlar olarak değerlendirme .
biliorm nerdeyse tüm frleri okudum ama bg çok çekici geliyo ne biliyim karakterler çok iyi mesela bir Sarevok bir Drizzti yada Zak'nafein i yenebilir (gerçi drizzt flnda bg de var ama) yada bir Irenicus tüm crenshinibon'u yok edebilir, yada bir Korgan Bruenor'u dilim dilim edebilir yani tamam hepsi aynı diyarda ikiside FR ama ne biliyim kılıç sahillerinde ve amn ile tethyr de geçen bir hikaye daha çelici geliyor ama fikirler değişir
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

oyumu listede olmasada szass tam a veriyorum.

bide afedersiniz ama çok saçma bi tartışma dönüyo burda bence baldurs gate hakkında konuşulcaksa sadece bg hakkında konuşulsun oyunla fr arasında bi denge kurmak imkansızdır yani eğer bg'i de hesaba katcaksanız en güçlü büyücü benim karakterim olan Ulfhan derim yani ben size :)
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ben burada Elminster'ı tek geçerim ne olursa olsun, büyüsüyle olmasa bile zaaflarıyla yener o büyücüleri, aklını kullanır, bana göre hepsinden daha deneyimli ve kurnazdır Elminster amcam...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Başlık, içeriğe uygun hale getirilip Klavyeüstü RYO'ya taşınmıştır.

Saygılarımla.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

elminster ı tek geçerim abi niye listende yok :D ya bu arada nedir bu sitede BG olayı valla kaç haftadır güncellenen tek oyun BG hayırdır

Neverwinter nights 2 ye dalın artık :P yok mu oynayan.. çıktı diorlar ah
BG çok güzeldi ama artık yeni diyarlara dünyalara yelken açmak gerek
bırakın en büyük büyücü müyücü :D en güzel bilgisayar frpsi baldurs gate zaten tartışmasız
emerus "druid of elderlights"
was here...
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

NWN2 çıkmış olsa benim burda ne işim var, oturur onu oynarım. Allah allaaaah... :D
War, war never changes...
Post Reply