En Baba Büyücü (Baldur's Gate)
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
listede eksik çok ewt. elminster başta olmak üzere senin dediin gibi simbul, yine yukarda bahsedilen manshoon, hatta elven high magic ustası, evermeet kraliçesi amlariel (yine seven sisters'ten) bu listede olmalıydı.erethan wrote:Hımm sen yanlızca baldurs gate oynadın zannediyorum,ve tamamen oyun dinamikleri ile değerlendiriyorsun olayları.O bahsettiğin lich'in işini bitirmek o kadar kolay olsaydı simbul bunu çoktan yapardı sanırım.Hımm birde bu ankette Simbul'da olmalıydı her ne kadar 3'rd ed.'de sorcerer'a nakledilmiş olsada arcane alemin en sağlam şahsiyetlerindendir.
kolay değil o işler öyle. red wizardlara hükmetmek diyorum, öyle 2 paladin 3 rahiple olmaz bu işler.darkflarer wrote:abi lichler ayrı konu bi undead hunter çıkar keser onu lich in l si kalmaz sonuçda undead hunterlar da paladin lich undead bi yaratık olduğundan avantajı kadarda dezavantaşı var bi sunray iş bitti böyle düşün
neyse...
War, war never changes...
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Irenicus Bhaal'ın çocuğu filan değil. Irenicus bildik bir elfin dandik oğlundan ibaret. Lâkin sürgün edilirken elven essence'ı kaybetti ve bu olmadan yavaş yavaş ölüyor, tıpkı Bodhi gibi. Bodhi, kendi elven essence'ının yerini Imoen'in Bhaalspawn özüyle, Irenicus da kendi elven essense'ının yerini Abdel'in Bhaalspawn özüyle doldurdu. Bu yüzden gerek Imoen, gerekse Abdel o özleri geri alana kadar yavaş yavaş ölüyorlardı. Eğer bu özü alamasaydı Irenicus asla Slayer'a dönüşemezdi.darkflarer wrote:zuahaha tiax olm şaşmııcan ama şöyle bişi varki Irenicus godling ve bhaal çocuğu. Ayrıca ne ırktan olduğuda belli değil abzürt bişi çünkü elflik yanı kalmamış ayrıca Irenicus bhaal çocuğu olduğu için slayera dönüşebiliyorki katliam tanrısının avatarı tüm cowled wizardlar için bile fazla büyük bir sorun olur bence ayrıca. Bu arada şehirde o abzürt tiplerin hepsini kendi summonladı yada golemleştirdi yani bi nevi toplama bilgisayar hesabı hani zindanında golemler vardı ya bir sürü o olay işte o kadar çok sayıda golemi kontrol edebiliyor çok feci ayrıca great black dragon diyorum. Gerçi tüm bu zorluklara rağmen abdel şehri geri aldı ya o ayrı bi mesele.
O kadar kişinin hepsini kendisi çağıramaz. Kimsenin gücü bir ordu çağırmaya yetmiyor. Belki elli tane adam çağırdı. Ya sonra? Gerisini nasıl halledecek? Elli adamla koca bir şehri alabilecek mi? Hem de tüm bunları çağırırken ezberindeki bütün büyüleri harcadığı düşünülürse.
Yoo, sadece bir elf suikastçisi savaş sırasında alnının ortasına oku gömecek, Jonaleth de yeri öpecek.
Evet, Forgotten Realms gerçekten güçlü büyücüler içerir ama onların güçleri bile bir şehri tek başlarına almaya yetmez. Abartmayalım lütfen.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Szass Tamm ın lich olduğunu çok az kişi bilir. Ayrıca Halester Blackcloack büyü seviyesi olarak Elministerin üstündedir ama tüm levellere bakınca Elministerin abuk levelleri 32 falan yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Chosen of Mystra'dan da 4 level geliyor. Karsus benim bildiğim en güçülü büyücü olsa gerek. Ama benim tercihim Azuth the First Magister dır. Bayılıyorum magisterlere. Yasak Elvern high magic ide unutmamak lazım tabi.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
bi daha söylüyorum elministeri unuttum vaktim olmadı bir iki bişey daha yapçaktım çok şeyi unuttum ama Irenıcus'un char kağıdında bhaalspawn olarak geçiyor ama ruh özünden mi yoksa harbidenmi bilemiyorum bu arada sınırları aşmış bir conjurer ve bir okla ölebilecek kadar salak değil mutlaka protection büyüsü yapmıştır ayrıca bence khelbeni bile yener ama elministeri yenemez heralde bilemicem ama lichleri onu bunu bayaa bir zorlar bayaa güçlü bence ama bütün bunları yensede çok komik bişi söylicem bg den alıntı, ilk (abdel tarafından cehenneme gönderirlmemiş olan hali) sarevok'un char kağıdına baktım netten cold, fire, acid, wind ve MAGIC e karşı %100 dirençi var onu hiç kimse yenemez büyücülerden ehueheuh çko komik dimi adamda müthiş bir büyü yeteneği yok ama yıkım makinası
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
Birşeyi unutuyorsun yalnız, saydıkların dirençler dışında yiyebileceği zirilyon tane büyü var. Hiç olmadı summon lara yenilir.darkflarer wrote:sarevok'un char kağıdına baktım netten cold, fire, acid, wind ve MAGIC e karşı %100 dirençi var onu hiç kimse yenemez büyücülerden ehueheuh çko komik dimi adamda müthiş bir büyü yeteneği yok ama yıkım makinası
FR gerçekten büyük bir dünyadır (DL' e oranla). Tavsiyem, sadece Baldur' s Gate' de çıkan elemanlar olarak değerlendirme
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
ama ona da %100 çünkü slashing ve crushingede % 100 dü sarevok'un kardeşi alduğu için abdel (yada biz ) yenilmişti sarevokMagice immune dur ama magic sonucu gelecek bir attack'a immune değildir. Zaten 1de de saverok u buna benzer bir taktikle yenmiştim
biliorm nerdeyse tüm frleri okudum ama bg çok çekici geliyo ne biliyim karakterler çok iyi mesela bir Sarevok bir Drizzti yada Zak'nafein i yenebilir (gerçi drizzt flnda bg de var ama) yada bir Irenicus tüm crenshinibon'u yok edebilir, yada bir Korgan Bruenor'u dilim dilim edebilir yani tamam hepsi aynı diyarda ikiside FR ama ne biliyim kılıç sahillerinde ve amn ile tethyr de geçen bir hikaye daha çelici geliyor ama fikirler değişirdarkflarer demiş ki:
sarevok'un char kağıdına baktım netten cold, fire, acid, wind ve MAGIC e karşı %100 dirençi var onu hiç kimse yenemez büyücülerden ehueheuh çko komik dimi adamda müthiş bir büyü yeteneği yok ama yıkım makinası
Birşeyi unutuyorsun yalnız, saydıkların dirençler dışında yiyebileceği zirilyon tane büyü var. Hiç olmadı summon lara yenilir.
FR gerçekten büyük bir dünyadır (DL' e oranla). Tavsiyem, sadece Baldur' s Gate' de çıkan elemanlar olarak değerlendirme .
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
oyumu listede olmasada szass tam a veriyorum.
bide afedersiniz ama çok saçma bi tartışma dönüyo burda bence baldurs gate hakkında konuşulcaksa sadece bg hakkında konuşulsun oyunla fr arasında bi denge kurmak imkansızdır yani eğer bg'i de hesaba katcaksanız en güçlü büyücü benim karakterim olan Ulfhan derim yani ben size
bide afedersiniz ama çok saçma bi tartışma dönüyo burda bence baldurs gate hakkında konuşulcaksa sadece bg hakkında konuşulsun oyunla fr arasında bi denge kurmak imkansızdır yani eğer bg'i de hesaba katcaksanız en güçlü büyücü benim karakterim olan Ulfhan derim yani ben size
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
-
emerus
- Site Çizeri
- Posts: 361
- Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
- Location: dark city arcadia bazen istanbul..
elminster ı tek geçerim abi niye listende yok
ya bu arada nedir bu sitede BG olayı valla kaç haftadır güncellenen tek oyun BG hayırdır
Neverwinter nights 2 ye dalın artık
yok mu oynayan.. çıktı diorlar ah
BG çok güzeldi ama artık yeni diyarlara dünyalara yelken açmak gerek
bırakın en büyük büyücü müyücü
en güzel bilgisayar frpsi baldurs gate zaten tartışmasız
Neverwinter nights 2 ye dalın artık
BG çok güzeldi ama artık yeni diyarlara dünyalara yelken açmak gerek
bırakın en büyük büyücü müyücü
emerus "druid of elderlights"
was here...
was here...