Sylvos wrote:Ayda bir turların dönmesiyle bu rp lerin biteceğini mi umuyorsunuz?
Hızlandırır yaparız bi şekil merak etme Sylvos.
Zaman problemi her zaman yaşanabilir, gayet doğaldır...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Kıyamet bitmezse kıyametle yaşamayı öğreniriz. Kıyamete rağmen belli organizasyonları kurar yaşayır olmanın doğal gereksimlerini devam ettiririz. Olmaz mı? Tabii kıyamet ne kadar erken biterse de o kadar iyi olur. Bu arada hızlandırma işi bence uzun bir bekleyişin ardından aniden olacağına rp süresine yayılsa daha iyi olur. Ama bu tabii bir fikir sadece...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
hızlandırma anca rplerin hızlı yapılmasıyla olabilir bana göre. İşin öbür boyutu hepimiz savsattık biraz. Ama buundan sonra daha hızlı ilerleyeceği kesin.
Uçurumdan kurtulmanın tek yolu ona bakmak, derinliğini ölçmek ve kendini o boşluğa bırakmaktır.