Hunted (bilgilendirme)
ya ne kadar kötü niyetli adam varsa gene toplandı buraya.. iki dakka efendi olun.
ben derimki hepimiz hunter ollalım.... enginin monsterlarının akılını alalım.....
ben martyr yada avenger olurum....
ben derimki hepimiz hunter ollalım.... enginin monsterlarının akılını alalım.....
ben martyr yada avenger olurum....
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
ya bırak ezik hunter olup napıcan soak edemion bişi yapamıon varsa yoksa ful round dodge..hunter dan guruba yarar 2 şey var o da visionary ve redeemer.. ..
yoksa bi avanger gelip de werewolfun karşısında napıcak..
cleave çektim str +1 vuruorum süperim. hauhauahuaama vurduum silah da patlıo elimde..
güzel protean açıcan celerity açıcan ya da razor claws mother's touch olmadı master of fire ohhhh
yoksa bi avanger gelip de werewolfun karşısında napıcak..
cleave çektim str +1 vuruorum süperim. hauhauahuaama vurduum silah da patlıo elimde..
güzel protean açıcan celerity açıcan ya da razor claws mother's touch olmadı master of fire ohhhh
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
engi nie hunter oynatıon?
o zmaan werewolf oynat ben sana oyniim
ahroun, get of fenris.... o zaman damage ne soak ne anlaşılır....
insan olalım azcık ya...hep kurt hep vampir nereye kadar....
o zmaan werewolf oynat ben sana oyniim
ahroun, get of fenris.... o zaman damage ne soak ne anlaşılır....
insan olalım azcık ya...hep kurt hep vampir nereye kadar....
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Aslında Changes'de bugün Hunter oyununa katılabileceğini söylemişti bana.
4 kişi oluyoruz böylece. İstersen bu şekilde başlayalım oyuna Engin, sonra katılmak isteyeni de dahil edersin oyuna.
Tabi daha iyi bi oyun açıcam demişsin, o oyun yine WoD mı olacak?
4 kişi oluyoruz böylece. İstersen bu şekilde başlayalım oyuna Engin, sonra katılmak isteyeni de dahil edersin oyuna.
Tabi daha iyi bi oyun açıcam demişsin, o oyun yine WoD mı olacak?
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
hmm ok 4 kişi de yeter o zaman arkadaşlar bana msn den karakter kağıtlarınızı atın bir zahmet en kötü email plz..
nasıl dağıtılcanı bilmienlere en üsty kısın 7-5-3
alttaki kısım 13-9-5
backgrounds 5 edge gift discipline lore olaylarını konuşuruz..
freebie leri ise benle konuşarak dağıtın..
vampirler gen. düşüremez baştan(yani diableris olamazsınız nihahaha)
ölümlü backgroundsları yazın insan olarak oyuna başlıcaksınız..
ne kadar hızlı yaparsanız oyun o kadar hızlı başlar..
nasıl dağıtılcanı bilmienlere en üsty kısın 7-5-3
alttaki kısım 13-9-5
backgrounds 5 edge gift discipline lore olaylarını konuşuruz..
freebie leri ise benle konuşarak dağıtın..
vampirler gen. düşüremez baştan(yani diableris olamazsınız nihahaha)
ölümlü backgroundsları yazın insan olarak oyuna başlıcaksınız..
ne kadar hızlı yaparsanız oyun o kadar hızlı başlar..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..

Arkadaşlar Hunter hakkında Türkçe olarak yazılmış çok az kaynak var biliyosunuz, FRP&Magic dergisi olanlar 15. sayıda başarılı bir Hunter yazısı vadır ona bakabilirler. Benim yanımda olsa dergi buraya yazardım ama evde maalesef.
Onun dışında Lostlibrary'nin yazıları var. Onları atiim buraya;
Hunter: Başlangıç
Hunter: Başarısız Avcılık
Hunter: Taktikler
Hunter: Düşmanlar
Hunter: Avcılar
NOT: Yazılar Lostlibrary'ye aittir. Yazar Burak "Darknum" Yirmibeşoğlu'dur.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss


