Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Sat Nov 18, 2006 10:05 am
abisi ben mi baltaladım 5 kişi dedim 2 kişi adam gibi ilgilendi sen ve eldarin geri kalan yalan oldu...
katılıomusun katılmıomusun anlamadım şimdi
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Sat Nov 18, 2006 8:34 pm
İsim: Augustus Theodore
Irk: İnsan
Sınıf: Wizard
God: Boccob
Görünüş: Gösterişli yakası kürkle kaplı altin renginde bir üst ve ipek pantolon. Büyü kitabının kapağı boccob'un sembolü ile kaplı küçükken babası tarafından hediye edilmişti.
Geçmişim Dm'nin uygun gördüğü şekilde yapılabilir.
Darkgnome
Kullanıcı
Posts: 3918 Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Darkgnome » Sat Nov 18, 2006 11:17 pm
Yeniçağ diye bir oyun açmıştın o devam edecek mi peki?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005 Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss
Post
by Dragonfire » Sun Nov 19, 2006 4:14 am
yok abi katılmıcam size eğlenceler. AMa oyunu 4 kişide oynardık be yavaş yavaş
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Sun Nov 19, 2006 8:37 pm
walla arkadaşlar katılan 6 kişi var başlangıç lvlı 1 olmalı ama ben 3 yazmışım uyku hali o yüzden 3 başlıosunuz
hadi gene iisiniz uykuma dua edin
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Mon Nov 20, 2006 6:25 am
karakter kağıtları plz 3 ü elimde sadece
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Posts: 407 Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles
Post
by ElessarTelemnar » Thu Nov 23, 2006 4:54 am
Abi 22 oldu yarin 23 daha gondermeyen varsa cokta onemli degilse gonderenlerle basla bizim lvl lar iyi olsun
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Fri Nov 24, 2006 3:26 am
hadi artık başlayalımm
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Fri Nov 24, 2006 4:14 pm
tmm arkadaşlar 4 küşü gönderdi ama 7-4=3 yani lvllarınız aynı kalacak
bu akşama kadar gönderen oldu oldu yoksa başlatıorum 4 kişiyle..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
mikael
Kullanıcı
Posts: 692 Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am
Post
by mikael » Tue Nov 28, 2006 8:00 am
Hayırlı uğurlu olsun