biraz daha dikkat!!!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ketçap seninle tartışan yok ki
konuyu açmışsın hepimiz konuşuyoruz kardeş kardeş
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Re: biraz daha dikkat!!!

Post by Raistlin »

ketchup wrote:bu sitenin kullanıcı profilini lise ve üniversite öğrencileri oluşturuyor,yani eğitim seviyesi yüksek ve imla kurallarını bilen insanlar oluşturuyor,ama forumda yer alan yazılarınızda,metinler içerisinde o kadar bariz yazım ve noktalama hataları yapılıyor ki,insan bunu yazan acaba kim diye sorası geliyor.
Kelime yazımına dikakt edilmesine ben de katılıyorum ama imla o kadar da önemli değil. Güzel Türkçe'mizin kimsenin çözemediği (ve de uymadığı) imla kuralları olduğunu hepimiz biliyoruz sanırım.

Ama bir iki tane harf yanlış basılıp kaymış diye de kullanıcıları üzmek gereksiz değil mi sizce de?

Yani adam "bu arada" yerine "bu aarda" yazarsa bunu bu kadar büyütmenin pek de bir anlamı olduğunu zannetmiyorum...

Ama kullanıcıların yazılarında en azından nokta kullanmalarını ve paragraflara ayırmalarının çok gerekliği olduğunu düşünüyorum...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Hemen örnek verelim parmakla gösterelim
"dikkat" yerine "dikakt" yazmışım aaa ne kadar ayıp bana :)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

evet haklısın raistlin dikkat yerine dikakt yazıp daha sonrada gülerek bunu söylüyorsan sana birşey demeye yaramaz,desemde anlayamazsın...
pyros,haklısın.seninle kardeş kardeş konuşmak benim için zevk....
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

bir önceki mesajımda,raistlin için kullandığım kelimelerden dolayı öncelikle tüm kullanıcılardan ve raistlinden özür dilerim.bu tarz bir konuşma site içinde ki huzur ortamını bozabilirdi bu nedenle herkesten özür diliyorum.ve bu konuda bir daha yorum yapmayacagımı belirtirim.
herkese iyi eğlenceler.....
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

ketchup wrote:evet haklısın raistlin dikkat yerine dikakt yazıp daha sonrada gülerek bunu söylüyorsan sana birşey demeye yaramaz,desemde anlayamazsın...
pyros,haklısın.seninle kardeş kardeş konuşmak benim için zevk....
Arkadaşım bana saldırmana gerek yok. Bencede insanlar yazdıklarına dikkat etmeli ama ilk yazdığın yazıda imla hatalarına bile dikkat etmeleri gerektiğini söylemişsin.

Ben yalnızca buna karşı çıktım, bana hakaret etmene gerek yok ve seni gayet de iyi anlayabilirim sen bunu anlayamasan da...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

ketchup wrote:bir önceki mesajımda,raistlin için kullandığım kelimelerden dolayı öncelikle tüm kullanıcılardan ve raistlinden özür dilerim.bu tarz bir konuşma site içinde ki huzur ortamını bozabilirdi bu nedenle herkesten özür diliyorum.ve bu konuda bir daha yorum yapmayacagımı belirtirim.
herkese iyi eğlenceler.....
Önemli değil ketchup, ben yalnızca ufak bir espri yapıp kendimi yermiştim ama senin sinirlerini gerdiysem üzgünüm.

Bence de kelime yazımlarına dikkat edilmeli sonuç olarak...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Nedense yollamış mesajı düzenleme konusu çoğunuzun beğenmediği bir konu halini almış. Oysa bence sitenin en büyük eskiği bu.

Mesaj yollandıktan sonra ona atılan cevap ile alakasız değişiklikler yapılıyo filan demişsiniz. Oysa ki olay bu kadar basit değil. Forumun yapısı bazı engeler koymaya son derece uygun.
Mesela mesaj,
*sadece 15-30dk gibi bir süre sonuna kadar düzeltilebilir
*eğer mesaj atıldıktan sonra başka bir mesaj atılmışsa mesaj değiştirilemez.
gibi kurallar konulabilmekte.

Nice forumlar gördüm, hiçbirinde bu derece bir engel bulunmuyordu.

Ayrıca bu tarz olmumsuz olaylar olacağını düşünerek böyle bir engellemeye girişenler öncelikle kullanıcılarına güvenmeliler. Kullanıcısına güvenmeyen forumun ulaşacağı başarı son derece sınırlıdır...
"Lovefull Evil"
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ben de bu konuda biraz rahatsızım aslında

ama kullanıcıya güvenmemekle bir alakası olduğunu sanmıyorum
kullanıcı en kötü ne yapabilir ki?

ortamı bozdu, huzuru kaçırdı, ana avrat sövdü falan filan
ömrü en fazla bir iki gündür abi
ki o mesajları da silersin gider
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

E madem öyle, neden mesaj düzenleme olanağı yok sitede?
"Lovefull Evil"
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Hmm bu fikri dilek kuyusuna atarsan ve mantıklı bir açıklama da yaparsan belki adminlerin dikkatini çekebilir...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

ben bunu adminlere iletirim ve konuşuruz ama o zamana kadar düzeltmek istediğiniz bir msjınız olursa bana söyleyin hızlı mesaj ya da özel mesajla ben hemen yaparım.. vaktimin çoğunda burada oluyorum zaten.... bir de diyelim ki...

bu olanak sağlandı ve siz msjlarınızı deiştirebiliosunuz.. ve aramızda ( daha önceden de olduğu gibi ) kötü niyetli kullanıcı çıktı, hatta bunlar bir gruptu 2-3 kişi kendi attığı bütün forumlardaki bütün msjları aldılar hepsini (...........................................) tarzıda küfür olarak deiştirdiler o zaman napıcaz??? :?
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

dilbao,bu mesajların değiştirilmesi konusunda oldukça takıntılı bir tavır içine girmiş görüyorum.arkadaşım dediğin şey oldukça mantıksız birşey!!!
ben bir mesajı yazarken ne yazdığımı idrak edebilecek bir durumdayım.ve bunu yapamıyorsam bu zamana kadar boşuna yaşamışım!!!!

birde şu açıdan olaya bakalım,ben agoraya bir mesaj yazıyorum ve bu mesaj içerik olarak kötü ve site içinde sakıncalı bir durum yaratıyor,bunu düzeltmekle yetkili olan moderatörler ve adminler var.eğer değiştirme hakkı verilirse üyelerle yöneticilerle arasındaki fark ne olur?dahada güzeli sitede üyelik kavramını kaldıralım,siteye her gelen direkt olarak moderatör olarak başlasın:Dböylelikle mesajları değiştirebilme konusu da böylelikle açılmadan kapanmış olur:)

lütfen artık bu konuya bir son verelim,eğer bir üye yazdığından rahatsız olduğunu belirtirse moderatörlergereğini yapar sanırım veya o üye yeni bir mesajla hatasını düzeltebilir,örnek isterseniz benim raistlin için yazdığım iki mesaj bu konuya örnektir ve bu sayfanın üst kısmındadır.ve bu örnek yeterincede açık oldu.raistlin sence bu dediklerimde haksızmıyım?sonuçta ben ilk mesajla hata yaptım,ikinci mesajımla bu hatamı düzelttim.
İNSANLAR HATA YAPABİLİR YETER Kİ BU HATALARINI TELAFİ EDEBİLSİNLER.
benim yaptığım hatanın başkası tarafından farkedilmesi ise o insana o hareketin kötü olduğunu gösteren bir rehberdir.bu rehberlerde insanın daha güzeli bulmasını sağlar.
hata yapmak kötü değildir,önemli olan hatada ısrar etmemektir.
MASK
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 276
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am

Post by MASK »

Ã?nerin değerlendirilebilir Dilbao. Bu konuyu saraya taşıyacağım ama ben bu öneriye karşı olduğumu iletmeliyim. şu anda aktif olan tüm kullanıcılarımıza tek tek sonuna kadar güvenim var. Ama ne yazık ki yeni ve huzuru bozmak için kayıt olabilecek bir kullanıcının kayıt olması ihtimalini düşünmek zorundayız . Sonuçta bu site isteyen herkesin üye olabileceği bir site . Sanırım siteyi bozma amacı ile giren birinin eski mesajlarını değiştirmesini sen de istemezsin sanırım (sonuçta anladığım kadarı ile siteye girmekten hoşlanan üyelerden birisin. )
Söylediğin program (bahsettiğin ayrıntıları olan) sorunların çoğunu gideriyor ama bu programı ilk olarak senden duyduğumu eklemeliyim. Eğer istersen ocak ortalarında istanbula geldiğimde senle buluşup kodu alırım hem de sitemizin nasıl daha iyi hale gelebileceğini seninle konuşuruz. (tabii daha önce kodu elektronik posta ile de yollayabilirsin) Program elimize ulaştıktan sonra webmasterımızın da bunun uygulanabilirliği konusundaki fikrini alıp sarayda bu konuyu değerlendirebiliriz.
Birçok insan sitenin iyiliğini düşünüyor Dilbao ve belki taraflı bakıyor olabilirim ama kullanıcımıza güven açısından birçok ismi duyulmuş siteyi geçtiğimizi düşünüyorum. Tabii ki senin gibi iyi bir frpworld kullanıcısının yorumu da bu konuda en azından kendimi bir kere daha bana sorgulatacak.
İnanıyorum ki frpworld kullanıcıları olarak bu şekilde her şeyi tartışarak sitemizi hepimizin hayal ettiği noktaya taşıyacağız.
Hiç bir ışık aynaya baktığınızda gördüğünüz karanlığı yok edemez.
raini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 449
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by raini »

Dilbao bana biraz sözlerin haksız gibi geldi. Sonuçta bu sitenin defalarca en hayati kararları bile kullanıcılarının talepleri doğrultusunda aldığını sitenin bir kullanıcısı olarak senin de bilmen gerek mesaj değiştirme konusna gelince . Bilgisayardan pek anlamam ama gördüğüm hiçbir yerde senin söylediğin özelliğe rastlamadım. Ve kullanıcının mesajlarını değiştirebilmesi bana da çok sakıncalı geliyor. Ã?yleki kötü niyetli bir kullanıcının bunu yapması sonucunda sitenin göreceği zararı düşününce ben bir kullanıcı olarak böyle bir şeyi olumlu karşılamıyorum.. Söz konusu olan bana verilecek bir yetki olsa da... Sonuçta şunu da göz ardı etmemek lazım frpwold alanında bildiğim kadarı ile en hızlı yükselen site.... Bunu adminlere basit bir övgü olarak söylemiyorum.. Bu sadece gözlemlerim sonucunda yaptığım bir değerlendirme. Ve bu nedenle de sitenin en ciddi saldırılara maruz kaldığı da bence bir gerçek ki kullanıcılar olarak bence bu durumlarda iyi bir sınav verdik. O nedenle bence bu kararın mevcud kullanıcılara güvensizlikten değil.. Gelebileceğini tüm frpworld kullanıcıları olarak gördüğümüz saldırılara karşı bir savunma olarak gör. Umarım yanlış anlamazsın. Bu arada loncada düzeltmek istenen mesaj olursa senin veya başkasının ... İstediğiniz zaman bana mesaj atın.
Post Reply