lotr hakkında!

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Gerçekten filmden sonra güzelce tartıştık herşeyi.Filmde bizim kurallarımıza aykırı bir çok şey vardı tabii.Benim en çok dikkatimi çekenlerden birisi gandalf kılıcını adamın boynuna "vurarak" öldürüyor.hem asası yere düşer hızla adamlara çarpınca nasıl olurda adamlar sağa sola uçuverir.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

abi fener tutup nazgul kaçıran bi adam
asayla adam öldürebilir
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

pyros wrote:abi fener tutup nazgul kaçıran bi adam
asayla adam öldürebilir
orası da öyle bea abi.yani 2 darbede nazgul öldürülen,tek elle ogre darbesi kesilen bi filmde böle şeyler mantık dahilinde sayılabilir.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

tabii dağ patladıktan sonra hobbitlerin hala içeride koşturması
ve yıkılan zeminin iyiliğin ordularına iltimas geçmesi de cabası
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Arkadaşlar siz orda farketmesiniz Gandalf'ın kılıcı körmüş adam bludgeoning gibi kullanıyor o silahı... Bu arada sol elinde 2-handed staff ve sağ elinde kılıç kullanıyor helal dedim. Utanmasa bi de sol ayak parmakları ile greatsword kullancakmış...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

pyros wrote:tabii dağ patladıktan sonra hobbitlerin hala içeride koşturması
ve yıkılan zeminin iyiliğin ordularına iltimas geçmesi de cabası
evet abi zaten zeminin çökmesi meselesi başlı başına bi komedi.iyileri film başından beri kayırdılar zaten :D
ama heryerde böle oluyo.iyiler herzaman kayırılıyor.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

görüntüler güzeldi ama abi. bide rohan süvarileri minas trith e saldırmadan önce kralın yaptığı konuşma çok güzeldi.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

beni ençok etkileyen sahne herkesin buçuklukların önünde eğildiği sahneydi.Çok güzeldi açıkcası.
Qann
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 11
Joined: Thu Dec 04, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Qann »

Hiçbiri !..

Kitabı okuyunca bana zevk vermedi meret
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

kitapla alakası olmadığını baştan kabul edersen güzel, hatta çağımızın en mükemmel filimlerinden birisi

kitap üstün abi
zaman üstü gibi bir şey
Ghost_OF_A_Rose
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 338
Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am

Post by Ghost_OF_A_Rose »

benim aklıma takılan tek bir soru var aslında sanırım kitabı okurkende aynı soruyu sormuştum Gandalf en iyi büyücülerden ama savaşta bir ara büyü müyü yapayım bari demiyor neden?

aslında bence en güzel sahne ki burada ağladık arkadaşımla beraber. pipin'in Faramir'in babasına şarkı söylerken, babasından duyduğu ağır laflarla Faramir ve ordumsu grubunun minas trith'in nehre doğru olan kısmında ki şehire(adını hatırlayamadım), öleceğini bile bile gitmesiydi.

bi de Legolas'ın en sonda prens kıyafetiyle Frodo'nun odasına girişi müthişti. zaten sinema salonunda ki nidalarda bunu açıkça belli etmişti:)))
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Ghost_OF_A_Rose wrote:benim aklıma takılan tek bir soru var aslında sanırım kitabı okurkende aynı soruyu sormuştum Gandalf en iyi büyücülerden ama savaşta bir ara büyü müyü yapayım bari demiyor neden?

aslında bence en güzel sahne ki burada ağladık arkadaşımla beraber. pipin'in Faramir'in babasına şarkı söylerken, babasından duyduğu ağır laflarla Faramir ve ordumsu grubunun minas trith'in nehre doğru olan kısmında ki şehire(adını hatırlayamadım), öleceğini bile bile gitmesiydi.

bi de Legolas'ın en sonda prens kıyafetiyle Frodo'nun odasına girişi müthişti. zaten sinema salonunda ki nidalarda bunu açıkça belli etmişti:)))
Yaw niye legolas??Anlayamıyorum yaw.Bu bayan milleti(eğer bayansan) hasta bu legolasa.Nedir bu legolas hayranlığı??? :D
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

Quel-Shin wrote:Yaw niye legolas??Anlayamıyorum yaw.Bu bayan milleti(eğer bayansan) hasta bu legolasa.Nedir bu legolas hayranlığı??? :D
bak simdi...
kitabi okuduktan sora ben de bi Legolas hastasiydiim!!!!
fakat nedense filmde çok itici geldi...

bunun disinda Aragorn diye sayiklayan bi çok arkadasim var. yani hic de legolas hayranliklari yok!
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

tamam işte ha lgolas hayranlığı ha aragorn hayranlığı!ne fark eder??
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

quel,

bizde de arwen, eowyn ve galadriel hastalığı yok mu yani?

adamlar bulmuşlar en güzelinden, en yakışıklısından oyuncular oynatmışlar
ne dielim

ki legolas mükemmel bir elf olmuş, ben aragorna biraz gıcıktım ama üç filmde alıştım

gandalfın büyü yapma olayını iyice düşündüm ve üç kitapta sadece üç beş kere büyü yaptığını fark ettim
-1. kitapta fırtına tepesinde yaptığını iddia ediyor, ama tasviri yok
-1. kitapta kurtlara karşı büyü yapıyor
-1. kitapta balroga karşı büyü var
-2. kitapta sanırım büyü falan yapmıyor
-3. kitapta nazgule karşı bir numara çekiyordu
Post Reply