lotr hakkında!
Arkadaşlar siz orda farketmesiniz Gandalf'ın kılıcı körmüş adam bludgeoning gibi kullanıyor o silahı... Bu arada sol elinde 2-handed staff ve sağ elinde kılıç kullanıyor helal dedim. Utanmasa bi de sol ayak parmakları ile greatsword kullancakmış...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
evet abi zaten zeminin çökmesi meselesi başlı başına bi komedi.iyileri film başından beri kayırdılar zatenpyros wrote:tabii dağ patladıktan sonra hobbitlerin hala içeride koşturması
ve yıkılan zeminin iyiliğin ordularına iltimas geçmesi de cabası
ama heryerde böle oluyo.iyiler herzaman kayırılıyor.
-
Ghost_OF_A_Rose
- Site Yazarı

- Posts: 338
- Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am
benim aklıma takılan tek bir soru var aslında sanırım kitabı okurkende aynı soruyu sormuştum Gandalf en iyi büyücülerden ama savaşta bir ara büyü müyü yapayım bari demiyor neden?
aslında bence en güzel sahne ki burada ağladık arkadaşımla beraber. pipin'in Faramir'in babasına şarkı söylerken, babasından duyduğu ağır laflarla Faramir ve ordumsu grubunun minas trith'in nehre doğru olan kısmında ki şehire(adını hatırlayamadım), öleceğini bile bile gitmesiydi.
bi de Legolas'ın en sonda prens kıyafetiyle Frodo'nun odasına girişi müthişti. zaten sinema salonunda ki nidalarda bunu açıkça belli etmişti:)))
aslında bence en güzel sahne ki burada ağladık arkadaşımla beraber. pipin'in Faramir'in babasına şarkı söylerken, babasından duyduğu ağır laflarla Faramir ve ordumsu grubunun minas trith'in nehre doğru olan kısmında ki şehire(adını hatırlayamadım), öleceğini bile bile gitmesiydi.
bi de Legolas'ın en sonda prens kıyafetiyle Frodo'nun odasına girişi müthişti. zaten sinema salonunda ki nidalarda bunu açıkça belli etmişti:)))
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
Yaw niye legolas??Anlayamıyorum yaw.Bu bayan milleti(eğer bayansan) hasta bu legolasa.Nedir bu legolas hayranlığı???Ghost_OF_A_Rose wrote:benim aklıma takılan tek bir soru var aslında sanırım kitabı okurkende aynı soruyu sormuştum Gandalf en iyi büyücülerden ama savaşta bir ara büyü müyü yapayım bari demiyor neden?
aslında bence en güzel sahne ki burada ağladık arkadaşımla beraber. pipin'in Faramir'in babasına şarkı söylerken, babasından duyduğu ağır laflarla Faramir ve ordumsu grubunun minas trith'in nehre doğru olan kısmında ki şehire(adını hatırlayamadım), öleceğini bile bile gitmesiydi.
bi de Legolas'ın en sonda prens kıyafetiyle Frodo'nun odasına girişi müthişti. zaten sinema salonunda ki nidalarda bunu açıkça belli etmişti:)))
bak simdi...Quel-Shin wrote:Yaw niye legolas??Anlayamıyorum yaw.Bu bayan milleti(eğer bayansan) hasta bu legolasa.Nedir bu legolas hayranlığı???
kitabi okuduktan sora ben de bi Legolas hastasiydiim!!!!
fakat nedense filmde çok itici geldi...
bunun disinda Aragorn diye sayiklayan bi çok arkadasim var. yani hic de legolas hayranliklari yok!
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
quel,
bizde de arwen, eowyn ve galadriel hastalığı yok mu yani?
adamlar bulmuşlar en güzelinden, en yakışıklısından oyuncular oynatmışlar
ne dielim
ki legolas mükemmel bir elf olmuş, ben aragorna biraz gıcıktım ama üç filmde alıştım
gandalfın büyü yapma olayını iyice düşündüm ve üç kitapta sadece üç beş kere büyü yaptığını fark ettim
-1. kitapta fırtına tepesinde yaptığını iddia ediyor, ama tasviri yok
-1. kitapta kurtlara karşı büyü yapıyor
-1. kitapta balroga karşı büyü var
-2. kitapta sanırım büyü falan yapmıyor
-3. kitapta nazgule karşı bir numara çekiyordu
bizde de arwen, eowyn ve galadriel hastalığı yok mu yani?
adamlar bulmuşlar en güzelinden, en yakışıklısından oyuncular oynatmışlar
ne dielim
ki legolas mükemmel bir elf olmuş, ben aragorna biraz gıcıktım ama üç filmde alıştım
gandalfın büyü yapma olayını iyice düşündüm ve üç kitapta sadece üç beş kere büyü yaptığını fark ettim
-1. kitapta fırtına tepesinde yaptığını iddia ediyor, ama tasviri yok
-1. kitapta kurtlara karşı büyü yapıyor
-1. kitapta balroga karşı büyü var
-2. kitapta sanırım büyü falan yapmıyor
-3. kitapta nazgule karşı bir numara çekiyordu
