SwashBuckler

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

şşşt b*k atma dnd ye bugüne bugün ofişıl DiEm oldum (hoş sınavında hile yaptım ama ):D
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

hayırlı olsun d.fire... ben de şu pianist prestij sınıfına katılmak için komiteye çağrıldım. ferdi özbeğen, ümit besen, arif susam ve rıza silahlıpoda beni sınavdan geçirecekmiş, ahahah... kabus gibin.

beyler daatmayın yannız konuyu. süveyşbakla diyoruz, zorro diyoruz.
War, war never changes...
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Birde Mage the Sorcerer's Crusade de Swashbucklerlar vardır ki aman sabahlar olmasın...

Kılıç ustası mage ler... Order of Reason, Tradition birarada. Eğlenceli Saray Maceraları...

Obaaaa....

M:TSC: Swashbuckler's Handbook'u okuyun derim....
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
haldor_goraxe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 275
Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
Location: İstanbul, sen??

Post by haldor_goraxe »

Sevdim keratayı... Yeni oyuna baslıyoruz arkadaslarla SwashBuckler olayım bari... Birazda karizma verdikmi zorro gibi bişey olur heralde...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Zorrodan çok Robin Hood u yakıştırıyorum ben swashbuckler classına. Gerçi Robin in archery diploması var ama olsun :D
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
haldor_goraxe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 275
Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
Location: İstanbul, sen??

Post by haldor_goraxe »

Aslında Peter Pan'ında epe ile yatığı kavgaları vardır Captain Hook'la ama o sayılmaz galiba :)
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Eldarin wrote:Abi temin inceliyodum. Showman Pianist diye prestige class gördüm yav. Bildiğin Piyanist şantör prestijli klas olmuş :D .

D&D nereye gidiyor diye sormaya başladım kendi kendime birdenbire :D .
Vallahi sorma abi ya ben artık takip etmekten sıkıldım, öyle sallamasyon şeyler çıkarmışlar ki son zamanlarda sorma gitsin.

Buarada Zoro hakkaten güzel örnek Swashbuckler' a, ama Robin Hood hakkaten olmamış kusrabakma Dragonfire kendinde söylemişsin zaten sebeplerini :D .

Benim oyunlardan birinde bir keresinde bir arkadaş Swashbuckler oynamıştı, zengin maceraya atılmak için korsan olan bir karekter oynuyordu. Ailesi gayet zengindi annesi zengin bir soylu babası ise bir korsandı annesi yıllarca korsan olan babasının kimliğini ondan gizlemiş, amansız bir hastalıktan öldüğü yalanını sallamıştı. Yıllar sonra bizim Swashbuckler' ın okuduğu okula bir mektup gelir mektup babasındandır, babası kendisi hakkında bütün gerçekliği öğrenmesi için onu bir korsan adasına davet eder ve bizim hero maceraya atılır vs...vs... (hikaye %100 benim eserimdi :D ). Karekter Swashbuckler eğitimini, öğrenim yılları sırasında okuduğu okulda bir hocadan para karşılığı almıştı.

Bu hikayeyi örnek bir Swashbuckler geçmişi olabileceğini düşündüğüm için yazdım :) .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

Dragonfire wrote:Yanlız swashbukleri jarlaxel in swashbuckler dövüş stili ile karıştırmayalım ;)
jarlaxle zaten swashbuckler'dir. Swashbuckler illa da zengin yada korsan olmak zorunda değillerdir ve swashbucklerlar büyü parşomenlerini kullanabilirler ama ezberleyemezler. Tüm rouge ve fighter skillerine sahiptirler üzerine birkaçta kişisel skilleri vardır. Açıkçası benim en favori classınmdır. Ayrıca swashbucklerlar 2 tane kılıç kullanmaya 4 point alabilirler. Fighterlar ise 3 tane alabilirler ve iki kılıçtaki en usta classtır. Lockpick, pickpocket, hide in shadows ve detect illusions sikklerine ekstra puan alırlar. Bu da onları çok daha tehlikeli yapar ayrıca detect illusion pointi oyuna başlarken 20 dir. Diğer rougelarda ise bu point 10 veya 5 tir. Kısacası iki tane uzun kılıç, mithril zincir zırh ve bikaç tanede parşomenleri olursa ve yeterli seviyelere ulaşabilirlerse çok güçlü olurlar. Ayrıca maximum 40 level olabilme avantajları vardır. ve dexterity için 25 point yani maximum pointi alabilirler.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

ohoo sen 2'nd editionda kalmışsın kanımca baldurs gate bakarak söylüyorsun bunları. Jaraxrle önce fighter sonrada roguedur özellikle swashbuckler classı yoktur tabi 3,5E ye göre yeniden düzenlenmediyse. Bunun dışında sadece dövüş şekli olarak öyle bir yol izlemektedir.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

2nd edition en güzeli bence 3rd editionda falan sapıtmışlar iyice. 9 tane sınıf multi class edebiliyoruz.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

3rd vs 2nd tartismasi 1000 kere yapildi, gerek yok bunnara. konumuz swashbuckler sinifi.
War, war never changes...
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

ya duelistler gibi, hızlı ve çevik bir tarzları var ayrıca çokta akrobatikler, genel anlamlardaki swashbuckler'lar çok dandik oluyor ve gösteriş üzerinden rakibi korkutuyorlar öyle ki Jarlaxle Lycanthrope çetesine karşı savaşırken Artemis Jarlaxle'ın bu stili kullandığını görünce bir an Jarlaxle'a olan tüm saygısını yitiriyor, lycanlarda direkt olarak adamı küçük görüp girişiyorlar. Tabii Jarlaxle sonra hepsinin bir güzel hayatını karartıp Entreri'yi ağzı açık ayran budalası gibi bırakıyor ki asıl Swashbuckler tekniği Jarlaxle'ın kullandığı, aslında Jarlaxle tam olarak bir Swashbuckler'ın olması gereken şey zaten, çıkarcı, hazırlıklı, ne iyi ne de kötü. Swashbuckler'lar 2nd editiondan sonra kaldırıldı ve yerine duelist ve shadowdancer diye iki PC getirildi ama bence Swashbuckler'ı aratmıyor bu yeni gelenler bence. Zaten fighter kadar yüksek puanlar alamıyordu Two Weapon Fighting dışındaki featlere.
Post Reply