Bir daha yapma bu hatayıLixer wrote:Yok ben Darkgnome`a cevap olarak yazmıştım Galathiniol seni kastetmemiştim yanlış anlama sakınKendi hatam olarak Cilveli Keçi hanında aşırı ciddi yazı yazmıştım hata yaptığımı farkettim ve formata geri döndüm sadece.
![]()
Wizards of the coast yazısı
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Galathiniol wrote:Sizin ince fikirlerinizi ben kalın kafama sokamıyorum üzgünüm.
Yani sen bana kalın kafalımı demek istiyorsun?Lixer wrote:Yok ben Darkgnome`a cevap olarak yazmıştım Galathiniol seni kastetmemiştim
...(
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
:evillaugh: :evillaugh:
Savaş Ay`ın programı gibi oldu bu da. Hatırlarım da bir programda tartışmaları beklenen bir üye stüdyodaydı, bir başkasına da telefonla bağlanılmıştı.
Adamlar meeni bir biçimde tartışmayı sürdürürken Savaş Abimiz darlanıp telefondakine "Bi dakka şimdi bi dakkaaaaa sen bu arkadaşa şerefsiz mi diyosun, ben südyomdaki adama küfrettirmem!" diye araya girmişti. Telefondaki de :
-"Nasıl, ne? Lan!!! Bana şerefsiz haa!" dedikten sonra tartışma çıkmıştı. Hey gidi hey :ayyyy!:
Savaş Ay`ın programı gibi oldu bu da. Hatırlarım da bir programda tartışmaları beklenen bir üye stüdyodaydı, bir başkasına da telefonla bağlanılmıştı.
Adamlar meeni bir biçimde tartışmayı sürdürürken Savaş Abimiz darlanıp telefondakine "Bi dakka şimdi bi dakkaaaaa sen bu arkadaşa şerefsiz mi diyosun, ben südyomdaki adama küfrettirmem!" diye araya girmişti. Telefondaki de :
-"Nasıl, ne? Lan!!! Bana şerefsiz haa!" dedikten sonra tartışma çıkmıştı. Hey gidi hey :ayyyy!:
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Bence çok abartmışsın durumu lixer. Görende seni sabahtan akşama kadar hocasını dinleyen, sus pus öğrencilerden sanacak. Bende çizerdim zamanında sıranın üstünü. Bence bu ahlaksızlık değil, öğrenciliktir sadece. Arkadaşın da bu yazıyı buraya hakkını aramak için yazdığını pek sanmıyorum, sadece paylaşmak için yazmış olabilir.Lixer wrote:Bunun wizard yada büyücülüğü çağrıştırmakla hiç ama hiç alakası olduğunu sanmıyorum.
Başkaları sırayı kazıyabilir bu onların ahlak sorunudur ancak sen de sıranın üzerine söylediğin gibi şaşaalı bir biçimde yazı yazmışsın. Okula gelme amacınız ders dinlemektir sıraları karalamak değil. Hoca ise başkaları kazırken görmeyip seni çizerken görmüş olabilir, diğer kazımaları da senin yaptığını sanabilir yada o anki duygusal durumu yüzünden aşırı tepki vermiş olabilir.
Tokat atmakta yada sınıftan atmakta haklı mı? Tabii ki değil o apayrı bir mesele ve o da o hocanın ahlaksızlığıdır...
Ancak bu olayların sonucunda hakkını resmi olarak arayacağına, frp forumuna gelip "frp seviyoz diye bize büyücü muamelesi yapıyorlar" diye sızlanıp, yaptığın yanlışı düşüneceğine sebebi kendi dışındaki şeylere bağlayıp durursan hayatta daha çok "tokat" yersin ve bu tokatların hepsi de elle atılmaz.
Daha da kötü olan nedir biliyormusunuz? Bu kadar kişi cevap yazmış ta herkes bunu azimle frpye yada hocaya bağlamaya devam etmiş. Belki bu mesajı hiç alınmadan yada aşağılama olarak görmeden okuyan ve yetişkinliğe doğru bir adım atarlar olursa ne ala. Olmazsa da, eh... Her koyun kendi bacağından asılırmış.
Hem sıranın üzerine Wizard of the Coast değil de, Büyük Ã?nder Atatürk yazmış olsa arkadaşa tokat da atılmazdı, dersten de çıkarılmazdı diye düşünüyorum. Hocasının problemli bir edebiyatcı olduğuna karar verdim. Saygılarımla.
Been there. Seen that. Got the scars.
Arkadaşlar olan olmuş, gerekli açıklamalar yapılmış. Daha fazla uzatmanın bir anlamı yok. Ne var yani benim bir arkadaşım da hocaya sinirlenip sırayı 3. katın penceresinden fırlatmıştı. şimdi ben bunu yazdım, hadi bulun bakalım kimde sorun var demek için mi yazdım hayır sadece paylaşmak için yazdım
Cilvelideyiz arkadaşlar 
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Yani haklısın Artemis ama ben Galathiniol`a ahlaksız demedim Savaş Abi gibi kızıştırma
Masayı karalamak ahlaksızlıktır, çünkü o kendine ait bir nesne değil. Biri evine gelip bilgisayar masanı çizse, bardakları kırsa hoş olmaz herhalde? Ben hoşlanmam en azından 
Ben mi? Evet sabahtan akşama kadar hocayı dinlerdim, derslerde de başarılı olurdum bu yüzden hocaya cevap verdiğimde beni tehdit edecek birşey bulamazlardı. Fiziksel şiddete gelince onu da bertaraf etmenin yolları vardır. Zaten ahlaklı olduğumu iddia etmedim ama hocanın biri dövmüştüm zamanında ama hak ettiğini herkes bildiği için ve iyi bir öğrenci olduğum için (hep ders dinler, öğretmenler gününde çiçekler getirirdim haa bir de bursluydum okul beni kendisi çağırmıştı bize gel diye ehehehe) okul yönetiminden bana herhangi bir yaptırım olmamıştı.
Neyse işte bu yüzden tokat atmayı da pek yemezdi hocaların lisede, sadece ilk okulda fazla bilgiçlik taslayıp artislendiğim için bir seferinde yan sınıfın hocası tokat atmıştı. Ondan sonra da o okuldan ayrılıcam demiştim müdür araya girmişti annemlerle konuşup vazgeçirmişlerdi zırlıyordum okula gitmeyecem bir daha diye. 5. sınıftı sanırım. Anadolu lisesi ve dershane sınavları vardı ya okulun reklamını yapıyordum dereceye girip salmamışlardı beni sağolsun :evillaugh:
Ben mi? Evet sabahtan akşama kadar hocayı dinlerdim, derslerde de başarılı olurdum bu yüzden hocaya cevap verdiğimde beni tehdit edecek birşey bulamazlardı. Fiziksel şiddete gelince onu da bertaraf etmenin yolları vardır. Zaten ahlaklı olduğumu iddia etmedim ama hocanın biri dövmüştüm zamanında ama hak ettiğini herkes bildiği için ve iyi bir öğrenci olduğum için (hep ders dinler, öğretmenler gününde çiçekler getirirdim haa bir de bursluydum okul beni kendisi çağırmıştı bize gel diye ehehehe) okul yönetiminden bana herhangi bir yaptırım olmamıştı.
Neyse işte bu yüzden tokat atmayı da pek yemezdi hocaların lisede, sadece ilk okulda fazla bilgiçlik taslayıp artislendiğim için bir seferinde yan sınıfın hocası tokat atmıştı. Ondan sonra da o okuldan ayrılıcam demiştim müdür araya girmişti annemlerle konuşup vazgeçirmişlerdi zırlıyordum okula gitmeyecem bir daha diye. 5. sınıftı sanırım. Anadolu lisesi ve dershane sınavları vardı ya okulun reklamını yapıyordum dereceye girip salmamışlardı beni sağolsun :evillaugh:
Last edited by Lixer on Fri Feb 23, 2007 9:02 am, edited 1 time in total.
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
Anladık çok zeki adamsın. ne reklam yapıyorsunLixer wrote:Yani haklısın Artemis ama ben Galathiniol`a ahlaksız demedim Savaş Abi gibi kızıştırmaMasayı karalamak ahlaksızlıktır, çünkü o kendine ait bir nesne değil. Biri evine gelip bilgisayar masanı çizse, bardakları kırsa hoş olmaz herhalde? Ben hoşlanmam en azından
Ben mi? Evet sabahtan akşama kadar hocayı dinlerdim, derslerde de başarılı olurdum bu yüzden hocaya cevap verdiğimde beni tehdit edecek birşey bulamazlardı. Fiziksel şiddete gelince onu da bertaraf etmenin yolları vardır. Zaten ahlaklı olduğumu iddia etmedim ama hocanın biri dövmüştüm zamanında ama hak ettiğini herkes bildiği için ve iyi bir öğrenci olduğum için (hep ders dinler, öğretmenler gününde çiçekler getirirdim haa bir de bursluydum okul beni kendisi çağırmıştı bize gel diye ehehehe) okul yönetiminden bana herhangi bir yaptırım olmamıştı.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Zekilik değil abi biraz dikkatli olmak, biraz fırlamalık ha dövme kısmına gelince işin içine biraz da ayılık giriyor
:evillaugh: :evillaugh:
Last edited by Lixer on Fri Feb 23, 2007 9:10 am, edited 1 time in total.
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
Masa tabiki bize ait değil devlete ait masa karalamak belki şuan düşününce çok hoş bir davranış değil ama ahlaksızlık diyede nitelendirilecek bir şey diyede düşünmüyorum nede olsa silinebilir kalıcı bir hasar yok yani.Neyse zaten ahlaki olguların yorumu olur.Herkes kusursuz değil ne diyelim :king: Benmi? kesinlikle kusurluyum.
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
Birazdan Ahlak Felsefesi üzerinde konuşmaya başlarsak şaşırmıcam.Geyik yapılacak bir konu nerelere gelmeye başladı.
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
Aran sen bu kadar sıra seviyosan alalım sana 3-5 tane gönlünce karala abi 
Bu arada anılardan gidiyoruz, ben ortaokulda sıranın üzerine resim çizmiştim kurşun kalemle sonradan ertesi gün sıranın altında "bu resmi yapan kim?" diye yazı bulmuştum. Sabahçılardan 2 tane kız yazmışlar o yazıyı, resimlerimi çok beğenmişlerdi. Sonradan sıra altından mesajlarla başlayan arkadaşlığımız kızlardan birinin ilk çıktığım kız olmasıyla sonuçlanmıştı.
Hakikaten lan unutmuşum bu olayı bak iyi oldu hatırladığım. Çizin millet anasını belleyin sıraların işin ucunda kızlar var hahaha :ayyyy!: Yada bizim zamanımızda vardı en azından eheh
Bu arada anılardan gidiyoruz, ben ortaokulda sıranın üzerine resim çizmiştim kurşun kalemle sonradan ertesi gün sıranın altında "bu resmi yapan kim?" diye yazı bulmuştum. Sabahçılardan 2 tane kız yazmışlar o yazıyı, resimlerimi çok beğenmişlerdi. Sonradan sıra altından mesajlarla başlayan arkadaşlığımız kızlardan birinin ilk çıktığım kız olmasıyla sonuçlanmıştı.
Hakikaten lan unutmuşum bu olayı bak iyi oldu hatırladığım. Çizin millet anasını belleyin sıraların işin ucunda kızlar var hahaha :ayyyy!: Yada bizim zamanımızda vardı en azından eheh
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
abi ben meslek lisesi mezunuyum. tüm koridor yeni yapılmış sıra doluydu. Sıra kazımaya doydum ben. bir de onların tiner kokusu yüzünden nerdeyse bağımlı olacaktık okulca ama iyi kurtulduk.Lixer wrote:Aran sen bu kadar sıra seviyosan alalım sana 3-5 tane gönlünce karala abi
Bu arada anılardan gidiyoruz, ben ortaokulda sıranın üzerine resim çizmiştim kurşun kalemle sonradan ertesi gün sıranın altında "bu resmi yapan kim?" diye yazı bulmuştum. Sabahçılardan 2 tane kız yazmışlar o yazıyı, resimlerimi çok beğenmişlerdi. Sonradan sıra altından mesajlarla başlayan arkadaşlığımız kızlardan birinin ilk çıktığım kız olmasıyla sonuçlanmıştı.
Hakikaten lan unutmuşum bu olayı bak iyi oldu hatırladığım. Çizin millet anasını belleyin sıraların işin ucunda kızlar var hahaha :ayyyy!: Yada bizim zamanımızda vardı en azından eheh
Bu arada sende de nasıl bir şans varmış öyle
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...