Duydukların doğrudur darkflarer bunlar önceden bilme işine yatkın olduğunu gösterir.Biraz uğraşırsan ilerletirsin kendini.
Amerika'nın bazı eyaletleri ve bazı ülkelerde de "Polis Medyumluğu" diye bir meslek var.Bunun içinde medyum olduğunu iddia eden arkadaşlar bir sınava(!) alınıyor.(Sınav konusunda hiçbir bilgim yok.Tahminime göre Sıradaki soruyu yazın vs gibi uydur kaydır birşeylerdir ) Bu arkadaşlarda kalkıp polisin bulamadığı cesettir, canlısıdır falan bulan arkadaşlar.
Bu başlıkları birleştirme işi iyi oldu be hepsine ayrı ayrı yazı yazmaktansa böyle daha iyi oldu sizce?
(<>_<>) -V ----- - ------I .....l l .J..( ) '''...J L Ben dostum. Ne kadar inandırıcı geldiyse!
darkflarer wrote:ben dini şeylerle ilgilenmem gerçekle ilgilenirim ya da gerçeğe yakın şeylerle
Yanlış yorumlama.. Din kitapları aslında en güvenilir tarihi yazılar. Okumadan, baskasını dinleyince olmuyor ama.
Anchorite,cok guzel soylemissin, senin yazdığın ornekler yüzünden din sacma sapan yalan dolan bir sey olarak goruluyor. Hele bi bilinse.. Gunumuzde uygulanan seyler kultur artıkları, din kitaplarında onlardan hiç bahsedilmiyor.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
ben yağmur yağdırabiliyorum, bir insana lanet yapıp, kollarının bacaklarının kireçlenmesini sağlayabiliyorum, siğil çıkmasını sağlayabiliyorum, diğer taraf işe bağlantıya geçebiliyorum,
Gunumuzde uygulanan seyler kultur artıkları, din kitaplarında onlardan hiç bahsedilmiyor.
aslında doğru... dinin amacı zaten dünyaya belli bir iyilik getirmek. Kültürel acıdan bize yardım eder. Su sıralar gördüklerimizin hepsi aslında gereksiz şeyler cunku sacma. Yobazlık hiç bir zaman iyi bir şey olmadı ve olmayacata...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
Bence insan anlayamadığı şeyi yorumlayamaz,ne demek istediğini anlayamaz kısacası.Tanrı insanın en büyük özelliği olarak neyi gösteriyor?Düşünme yeteneğini.Anlamadan orda yazanlar hakkında düşünecekleriniz sınırlı kalır.Yada yanlış anlarsınız insanlar sömürür memleketemin 4/3 ünü yaptıkları gibi.