Meseleye biraz olsun netlik gelmiş iyi olmuş. Bunu yanında bazı şeyleri de belirtmek isterim.
Yeni bir bölüm açılmasının bir yöneticinin bir dakikasını alacak kaar zahmetsiz bir iş olacağı o yüzden açılmasının sakıncalı olmayacağı düşünülebilir. Buna yanlış diyemem fakat bence eksiktir.
Bir bölümün açılması, o bölümün içine konular açılması, aktif tutulması ve yönetilmesi gerekliliği gibi sorumluluklarla beraber gelir. O yüzden bölümün açılmasına karar verirken birçok şey düşünmek durumundayız.
Dolayısıyla "bölüm açılırsa güzel olur" denmesi ne yazık ki açılması için yeterli değildir.
Eğer tapınağın artık bu görevi kaldıramadığına kaarr verilirse. Druidler üzerine fazlaca bir ağırlık olursa yeni bölüm açılması gündeme gelebilir.
Druidler
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
Druidler tabikide divine büyüleri yaptığı için tapınakta kalmalı. Bende sorcerer bölümü istiyorum. Celpmiş şekil değiştirmeymiş... Bir druidin deity seçmek zorundalığı var. Ranger'ı tam bilmiyorumda druidin zorunlu.
<strong>Puslu</strong> gecede yalnız bir kurt...<br>-<br><div>Alıntı:"They're just masks you morons."</div>
