Aslında bircok tanrı yok. Her frp sisteminde tek tanrılı sistem vardır ki bu da kaos u engellemenin tek yoludur. orneh vermek gerekirse.
LotR : illuvatar (ERU)
FR: AO
DL: chaos
planescape : lady of pain ))
WoD : tanrı
harry potter : bak onu bilmiyorum sanırım karı ateist.
digerleri icin raistlin ön gorulebilir
Düzelteyim; Lady of Pain'in Multiverse çapında hiçbir hükmü yoktur. Sigil'den dışarı adım attığınız anda Lady of Pain'i tek kişi bile iplemez. Sadece güçlü karakterdir, öyle monoteist felsefelere girecek çapta bir şey değildir.
Neyse, konuya devam.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Bu planescape sizin kendi aranızda yaptığınız bir dünya mı? Ancak sanki bir yerden afırma gibi geldi, Lady of pain'de. Acaba şu planescape'in üstünden bir dünyamı yarattınız. Hani saconun forgottenrealms üstünden yarttığı gibi?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Bence burada yanılıyorsun. Çok farklı da yapabilirsin. Büyü sistemini değiştirmek çok değiştirir dünyayı. Mesela büyü için başka boyutlarda yaşayan tanrılar ile konuşup onları ikna etmeye çalışan büyücüler ve hatta bu güce sahip olan krallar. Hatta başka boyutların büyücüleride bu boyutun kişilerinden yardım isteyebilir.
Sonracığıma saldırgan yaratıkları çıkartıp küçük perileri ve ruhları hayatın normal bir parçası haline getirsen FR ve DLden daha da uzaklaşırsın.
Hatta ve hatta, kalıcı büyülerin varlığına son verirsen ve büyülerin güçlerini aşağıya çekersen FR ve DL kalmaz ortada. Mesela 2 dünya ve 5 ay koysan ve ayda yaşayan arada bir aşağı inen en peri vari moon elfler diye bir ırk koysan ırklarda düşer.
Satirler çok güzel bir giriş olmuş mesela ve bunun üstünden de ilerleyebilirsin.
Yaz yaz bitmez bence Saco. Tabii senin benden daha iyi çalışan bir kafan var daha iyilerini çıkartcağına eminim. Sen takımın yldızıysan ben ancak ponpon erkek olurum. Hatta sana moral vereyim "Saco! Saco! Yürrü beeeeee! Saco!" :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Abartma Darkgnome, senin hayalgücünü bir tek ben bilmiyorum. Ya benim isteğim çok küçük değişiklikler D&D kurallarında o kadar. Ã?ünkü sevdiğim bir işleyiş sistemi var tabiki hataları da var. Aslında dediğin gibi komple büyük bir değişiklik olabilir ama onun için çok kez tuvalete gidip düşünmek lazım(Türkün aklı ya kaçarken ya....)
And i still wonder if you ever wonder the same!...