Sizin oyununuz

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Aslında bircok tanrı yok. Her frp sisteminde tek tanrılı sistem vardır ki bu da kaos u engellemenin tek yoludur. orneh vermek gerekirse.

LotR : illuvatar (ERU)
FR: AO
DL: chaos
planescape : lady of pain :)))
WoD : tanrı
harry potter : bak onu bilmiyorum sanırım karı ateist.
digerleri icin raistlin ön gorulebilir :)
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Sylvius wrote:planescape : lady of pain
Düzelteyim; Lady of Pain'in Multiverse çapında hiçbir hükmü yoktur. Sigil'den dışarı adım attığınız anda Lady of Pain'i tek kişi bile iplemez. Sadece güçlü karakterdir, öyle monoteist felsefelere girecek çapta bir şey değildir.

Neyse, konuya devam. :)
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Valla bence hukumet gibi karı:)
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Fakat dediğin gibi bütün multiversun Overpowerı falan değil gücünün hükmü sadece Sigil sınırları içinde. :wink:
Image
-------------------------------------------------------------

UNOFFİCİAL SİTE PSİKOPATI.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bu planescape sizin kendi aranızda yaptığınız bir dünya mı? :| Ancak sanki bir yerden afırma gibi geldi, Lady of pain'de. :D Acaba şu planescape'in üstünden bir dünyamı yarattınız. Hani saconun forgottenrealms üstünden yarttığı gibi? :idea:
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Lütfen, benimki gayet özgün bi dünya :)
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Kusura bakma. Kötü bir seçim olmuş demek ki. :)
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Abi ama zaten yapacak bir şey yok, orta çağ ile alakalı ne tür bir diyar yaparsam yapayım DL ya da FR'a benzemiş olacak. Fazla bir şansım yok...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bence burada yanılıyorsun. Çok farklı da yapabilirsin. Büyü sistemini değiştirmek çok değiştirir dünyayı. Mesela büyü için başka boyutlarda yaşayan tanrılar ile konuşup onları ikna etmeye çalışan büyücüler ve hatta bu güce sahip olan krallar. Hatta başka boyutların büyücüleride bu boyutun kişilerinden yardım isteyebilir.

Sonracığıma saldırgan yaratıkları çıkartıp küçük perileri ve ruhları hayatın normal bir parçası haline getirsen FR ve DLden daha da uzaklaşırsın.

Hatta ve hatta, kalıcı büyülerin varlığına son verirsen ve büyülerin güçlerini aşağıya çekersen FR ve DL kalmaz ortada. Mesela 2 dünya ve 5 ay koysan ve ayda yaşayan arada bir aşağı inen en peri vari moon elfler diye bir ırk koysan ırklarda düşer.

Satirler çok güzel bir giriş olmuş mesela ve bunun üstünden de ilerleyebilirsin.

Yaz yaz bitmez bence Saco. Tabii senin benden daha iyi çalışan bir kafan var daha iyilerini çıkartcağına eminim. Sen takımın yldızıysan ben ancak ponpon erkek olurum. Hatta sana moral vereyim "Saco! Saco! Yürrü beeeeee! Saco!" :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Abartma Darkgnome, senin hayalgücünü bir tek ben bilmiyorum. Ya benim isteğim çok küçük değişiklikler D&D kurallarında o kadar. Ã?ünkü sevdiğim bir işleyiş sistemi var tabiki hataları da var. Aslında dediğin gibi komple büyük bir değişiklik olabilir ama onun için çok kez tuvalete gidip düşünmek lazım(Türkün aklı ya kaçarken ya....) :D
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Post Reply