Forum Tartışması
Ã?nceklikle Ketchup'ın fikrine katıldığı söylemeliyim.Bence sitede istenilmeyen birşeyler oldumu(bu olay gibi) ilk tepki kullanıcılardan gelmeli.Yani siteyi tamamen adminlerin üzerine yıkmamalı.Siteyi bir bütün ve bu bütünü de kademeli olarak düşünmeli.Nasıl yargıda basamaklar varsa bu da bunun gibi birşey.Adminlerin cevap vermesi böyle adamları mutlu eder sanırım.Adminler tarafından tınılmamak ise ağır bir tokat olur kanısındayım.
ketçap ve quel
ikiniz de doğru demişsiniz, şimdi hak verdim detaylı açıklamaları okuyunca
doru ben de o msjı okuyunca kendimi tutamayıp hemen cevap verdim
bu bir birey olmanın göstergesi, bir şeye ait olmanın ve o şeyi korumanın göstergesi belki de
fakat işler çığırından çıkınca elinde "ban etme" gücü olan birine ihtiyacımız var unutmayalım
ikiniz de doğru demişsiniz, şimdi hak verdim detaylı açıklamaları okuyunca
doru ben de o msjı okuyunca kendimi tutamayıp hemen cevap verdim
bu bir birey olmanın göstergesi, bir şeye ait olmanın ve o şeyi korumanın göstergesi belki de
fakat işler çığırından çıkınca elinde "ban etme" gücü olan birine ihtiyacımız var unutmayalım
Ah ketçap dediğini anladım ama sen adminleri kullanıcıların üstünde bir ilahi güç gibi görmüşsün. neden onlarıda bizler gibi sıradan kullanıcılar gibi göremiyoruz ki? yani bu şekilde yapılan bir hakarete herkes gibi onalarında sinirlenmye ve gerekli görüdükleri eleştiriy yapmaya hakları var sanıryorum ki. hiç kimseyi caktini nasıl kullanması gerekitği konusunda bu şekilde uyarılar yapılmaza en azından bunun gibi bir konuda. yani bu onları yani adminleri bir nevi ksıtlamak oluyor. onları kullanıcı sınıfından çıkarıp üst düzey memur sınıfına koyuyorsun. belki görüşünşte öyle ama bu adminlerin kullanıcılşar tarafından kabul görmesini zorlaştırır. yani gerekli uyarı isterse ilk mesajda, isterse son mesajda oldukça rahat bir biçimde yapılabilir...ve kısıtlamalar gidilmesi büyük hatadır...
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
