Yüksek Level Tartışması
arkadaşlar roman kahramanlarıyla playerlar arasında çok büyük ayrımlar olduğuy malumunuzdur
en basitinden roman karakterleri zar atmaz
ayrıca onlarda bir sürü classın özellikleri görülür
mesela Drizzt
weapon profiency ve fighting skill açısından fighter
ruhsal yapı ve hayat görüşü açısından ranger
iyiliğin ve adaletin peşinde olma açısından paladin
hatta hatta vücuduyla ruhu arasındaki armoniyi bulma çabası, kendi özünde bir uyum araması, disiplini açısından monk
tabii bu dediklerimin hepsi "açısından" sözünde yatıyor
romanlardaki kahramanlar, normal playerlardan farklı oldukları için orada yer alırlar, yani alışılmışın dışındadırlar . . .
en basitinden roman karakterleri zar atmaz
ayrıca onlarda bir sürü classın özellikleri görülür
mesela Drizzt
weapon profiency ve fighting skill açısından fighter
ruhsal yapı ve hayat görüşü açısından ranger
iyiliğin ve adaletin peşinde olma açısından paladin
hatta hatta vücuduyla ruhu arasındaki armoniyi bulma çabası, kendi özünde bir uyum araması, disiplini açısından monk
tabii bu dediklerimin hepsi "açısından" sözünde yatıyor
romanlardaki kahramanlar, normal playerlardan farklı oldukları için orada yer alırlar, yani alışılmışın dışındadırlar . . .
Yani kısacası benim dediğimin doğru olduğu sonucuna varmışsınız sanırım. Tanrılar bile maksimum 40. level oluyorlarken bir insanın level 20. olması mantıksız değil de nedir?
Tanrı olmak her oyuncu için imkanlıysa Tanrılar'ın özelliği nedirki?
Ben hala FR'ı çok hatalı buluyorum ve şiddetle kınıyorum.
20. level büyücü olan adam bence zaten kafayı filan yemeli Tanrılara bulaşacak kadar saçmalaması bile mantıklı. Ayrıca bir büyücü ölümsüzlüğe ulaşıp lich olduktan sonra daha fazla level alamaz. Vampirler için de aynı şey geçerlidir. Yani o Straht'ın savaşçıyken vampir olup sonra büyücülük çalışıp sanatını ilerletmesi filan anca romanlarda olur. Ã?ünkü undeadlerin curselerinden biri de asla daha fazla öğrenemeyip yaşadıklara zamana kısılıp kalmalarıdır.
Aynı problemi yaşayan WhiteWolf karekterleri de örneğin Anne Rice'ın romanlarında kendilerine uyandıkları zamandan bir "companion" yaratarak yeni çağa alışmaya çalışırlar.
Interview with the Vampire isimli kitabın filmini izleyenler de görecektir, Vampir Lestat uyandıktan sonra helikopterin ışığını güneş zannedip korkmaktadır çünkü yeni çağ hakkında en ufak bir fikri yoktur.
Tanrı olmak her oyuncu için imkanlıysa Tanrılar'ın özelliği nedirki?
Ben hala FR'ı çok hatalı buluyorum ve şiddetle kınıyorum.
20. level büyücü olan adam bence zaten kafayı filan yemeli Tanrılara bulaşacak kadar saçmalaması bile mantıklı. Ayrıca bir büyücü ölümsüzlüğe ulaşıp lich olduktan sonra daha fazla level alamaz. Vampirler için de aynı şey geçerlidir. Yani o Straht'ın savaşçıyken vampir olup sonra büyücülük çalışıp sanatını ilerletmesi filan anca romanlarda olur. Ã?ünkü undeadlerin curselerinden biri de asla daha fazla öğrenemeyip yaşadıklara zamana kısılıp kalmalarıdır.
Aynı problemi yaşayan WhiteWolf karekterleri de örneğin Anne Rice'ın romanlarında kendilerine uyandıkları zamandan bir "companion" yaratarak yeni çağa alışmaya çalışırlar.
Interview with the Vampire isimli kitabın filmini izleyenler de görecektir, Vampir Lestat uyandıktan sonra helikopterin ışığını güneş zannedip korkmaktadır çünkü yeni çağ hakkında en ufak bir fikri yoktur.
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
Dungeons and Dragons Monster Manual Core Rulebook IIIThe_KiRaTh wrote: Abicim Bir büyücünün Lich olması hiç de kolay deil. Bir kere en az 18. lvl olması gerekior (raist abi sallıorum demişin, harbi sallamışın) . Üzerine bir çok büyüyü elinde bulundurması, ve özel büyülü bir eşyayı hazırlaması gerekir... Sadece magic jar deil yane... Baya bi ayrıntılı ve uzun bir işlem bahsettiğimiz... Tabi ben 2e den bahsediorum, Eğer 3e de sizin dediğiniz gibiyse dünyanın way haline...
Sayfa 217:
The Lich's Phylactery
An integral part of becoming a lich is creating a magic phylactery in which to store its life force. Unles the phylactery is located and destroyed, the lich reappears 1d10 days after its apperant death.
Each lich must make its own phylactery, which requires the Craft Wondrous Item feat. The character must be a sorcere, wizard, or cleric of at least 11th level. The phylactery costs 120,000 gp and 4,800 XP to create and has a caster level equal to that of its creater at the time of creation.
...
The box is tiny and has a hardeness rating of 20(damage reduction:20), 40 hitpoints, and a break DC of 40.
Sample lich:
11d12+3 (74 hp)
+3 initiative
30ft speed
AC:21
Attacks touch +5 (1d8+5 + paralysis)
+4 turn resistance
damage reduction 15/+1
str10
dex16
con-
wis14
int19
cha13
neutral evil
Yani neymiş? O korkunç lichler en az level 11 büyücülermiş yani bu kadar büyük bir güce level 11'ken bile ulaşıp ölümü yenebiliyorlarmış ve biz level 20'nin üzerinden bahsediyoruz.
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
gıcıkmısın oluuuuuuuuuuuum anaaaaaaaaaaaa
töbeeee utanmadan bi de alıntı yapıo ne aldıına bakmıo
ne yazmış adam 2nd konuşuom demiş..
sen 3rd core rulebook getirion bize..
olm çık rakamların sayfaların kuralların arasından. biraz işi oluruna dök biraz rp ye mantığa tartışmaya fikir beyan etmeye dök
yazıon sayfalar dolusu kural kural kural
isteyen zaten okur burda biz senin düşünceni fikirlerini almak görmek istioruz tartışmak istioruz.......
kitapla mı tartışıoruz..
ayrıca kurallar bişi ifade etmeyedebilir çünkü dmlerin bunu esnetme bükme değiştirme gibi yetkileri vardır..
sen en düşünüosun abi 11. lvl mage in lich olması uygunmu sence..mantıklımı..daha büyülerin her lvlını yapamazken ölüm gibi bir konsepti yenmek mantıklımı...
töbeeee utanmadan bi de alıntı yapıo ne aldıına bakmıo
ne yazmış adam 2nd konuşuom demiş..
sen 3rd core rulebook getirion bize..
olm çık rakamların sayfaların kuralların arasından. biraz işi oluruna dök biraz rp ye mantığa tartışmaya fikir beyan etmeye dök
yazıon sayfalar dolusu kural kural kural
isteyen zaten okur burda biz senin düşünceni fikirlerini almak görmek istioruz tartışmak istioruz.......
kitapla mı tartışıoruz..
ayrıca kurallar bişi ifade etmeyedebilir çünkü dmlerin bunu esnetme bükme değiştirme gibi yetkileri vardır..
sen en düşünüosun abi 11. lvl mage in lich olması uygunmu sence..mantıklımı..daha büyülerin her lvlını yapamazken ölüm gibi bir konsepti yenmek mantıklımı...
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
tamam abi sen kimseye ıkışmadın da hangi tartışmaya baksam 1 sayfa kural yazmışsın-- diom ki kitap bilgisini bırak bi kenara.. bu sitenin kullanıcısı olarak senin fikirlerini düşüncelerini görmek istioruz..
ben de kötü bişi demiom yani gerilmene lüzum yok.
at kitapları bi yana...
ben de kötü bişi demiom yani gerilmene lüzum yok.
at kitapları bi yana...
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..