Kardeşlik (DnD 3.5 ed) Forgotten Realms

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Devrim bende hiçbirşey alamıyorum. Büyücü olarak 10 gb veriyor, lvl 1. Hiç birşey alamıyroum zaten spellbook 15gb mi ne:( candle falan bile alamıyom.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bütün oyunculara:
Başlangıç olarak 10 gp yazmışım, düzeltemediğim için buraya yazıyorum.

100 gp harcayabilirsiniz.
Ayrıca
Bir masterwork silah,
Bir masterwork zırh (Büyücü zırh yerine spellbook alabilir bedavaya)

Edmond:
Ref 7 gözüküyor herhalde programda bir hata olmalı.
Base 2 + Dex 3 = 5 olmalı.
+2 misc bonus vermiş ben baktım ozanların öyle bir özelliğini göremedim, eğer varsa yada aldığın bir eşyadan dolayı öyleyse bir kontrol edip bana iletirsin.

Feat seçmeyi unutmuşsun.

Tersyuz:
Kaç kere shift edebildiğini de yazarmısın?
Pençelerin saldırısı nasıl +8 oluyor, ben hesap edemedim.

Mark:
Prestige sınıf seçip seçmemek tamamen senin insiyatifinde. Para olayı da yukarıda yazdığım gibi olacak.
Argay
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 191
Joined: Tue Feb 21, 2006 10:00 am

Post by Argay »

bu aralar baya çelişmekteyim kendimle belki bu oyun kafamı dağıtabilir.(tabi bu ruh hali karakteri nasıl etkiler orasını bilemem)yer varsa bende katılabilirim uzun soluklu bişeyler yapmayalı uzun zaman oldu.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Hala yerimiz var. üç kişi başvurdu şu ana kadar.
Barbar, Büyücü ve Ozanımız var.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

bende ranger - scout - veya rogue olarak katılabilirmiyim ?
ama ileride prestij olarak thief-acrobat istiyorum
birde ırk olarak garip bir şey istiyorum :angel:
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Ne kadar garip bir ırk?
Herhangi bir kitapta mevcutsa ve +2 Ecl dahilindeyse alman için bir sakınca yok.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

aslında kural kitaplarında böyle bir şey yok ama half-aasimar almak istiyorum yani aasimar ın özelliklerini yarı yarıya taşıyor olmalı ayrıca lvl adjst 2 yerine 1 kullanabilrim eğer izin çıkarsa bonus statlarıda yarı yarıya alabilirm :)
rogue olmasına gelince robin hood a iyi kalpli bi rogue du aslında, ve bende ondan yola çıkarak "hazine avcısı" gibi bir şeyler planlıyorum eski harableri soyup fakilere dağıtan :p veya kötülerden çalan gibi bir şey.
umarım kabul görür...
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Illyra

Will saving throw'un 2 olacak 1 yazmışsın.
2 feat almışsın 1 tane alman gerekiyor.
Gerçekten 28 kilo musun?
Punching dagger fırlatılamıyor niye 10 tane aldın merak ettim.

Dört kişi toplandı, önce Npc'lerle ilgili bir bölüm açacağım, sonrasında da oyuna başlayacağız.

Katılmak isteyen olursa bir kişi daha alabilirim. Cleric partimiz için iyi olur.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Will saving throw'un 2 olacak 1 yazmışsın. = editlerim
2 feat almışsın 1 tane alman gerekiyor. = 1 feat human dan geliyor ama gerekirse bir tane alırım
Gerçekten 28 kilo musun? ben değilim karakterim 28 kilo
Punching dagger fırlatılamıyor niye 10 tane aldın merak ettim. = çünkü zırhın üzerinde kayışların üzerinde küçük hançerler karizmatik duruyor

edit: armor prof. rogue dan geliyor.
Image
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

birazdan eşyalarımı da ekleyip , atıyorum.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Baya bir yaptım sanırım.Ref'in 7 olmasının sebebini de buldum.Feat olarak Lightning Ref.'i seçmişim.O da +2 veriyor.Dediğin gibi karizmayı +4'ten +3'e düşürdüm.Con'u ve Str'i artırdırm.Masterwork olarak, bir kılıç aldım birde çalgı aleti aldım, çalgı aleti olarak saz aldım.Çok şeyler yaptım.Çok hatalarım var hala ama olsun.Oyun başlayana kadar düzeltiriz :)

Evet, bir hatalı karakter kağıdı daha :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

galiba dartlarını iki elin de doluyken atıyorsun. -5 ile -9 attackların var. tek tek atsana.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Ufak tefek hatalar olması gayet normal, problem değil.

Genel bir hata olarak alışkanlıkla silah criticallerine

19-20x2 ya da 20x3 yazılmış.

Vitality Wound sisteminde x2 yada x3 vurmak diye bir şey yok, criticaller Wound'a hasar veriyor. Silahların critical vurma şansı aşağıdaki gibi olacak.

19-20x2 = 19-20
20x3 = 19-20
20x4 = 18-20

Edmond:
Saz yani telli çalgılar aldıysan,
Perform'u wind insturuments yerine, string instruments olarak değiştirmen doğru olur.

Illyra, biz bu sayfadaki yazıları değiştiremiyoruz, eğer yetkin varsa eski karakter kağıtlarını silmeni rica edeceğim.

Bu aralar biraz yoğunum NPC'lerle ilgili sayfayı biraz erteleyeceğim.

Oyunu başlatıyorum, herkese hayırlı olsun.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Teşekkürler.
Herkese iyi şanslar.
Güzel bir oyun olması dileğiyle.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Herkese kolay gelsin.Bard başıma bakalım neler yapabileceğim.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Locked