Steel (Tartışma Ve Tanıtım)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar oyunla ilgili konuşmalara burdan devam edebiliriz.
Image
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Ne ara yazıldı bu başlık, benim internetimin olmadığı zaman mı? Hiç görmedim bu başlığı. :shock:

İnanılmaz bir konu! :clap: Müthiş bir merakla okudum. Yakın gelecekle ilgili konulara bayılıyorum... Bilimkurgu muhteşem bir şey...

İlk oynadığım masaüstü oyunun da konusu bu tarz bir şeydi. Onda da uzaylı bir medeniyete ait robotlar dünyayı bu öyküdekine benzer hale getiriyordu. Ne yazık ki bir daha bilimkurgu oynatanla karşılaşmadım... :cry:
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar bugün turu döndürmüyorum edmond hariç kimse bir şey yazmadı çünkü.

benden yazmamı istediğiniz bir şeyler varsa (dünyayı anlatma, mekan tasfiri vb.) anlatırım.

aegron, pazara kadar dönmeni bekleyeceğim.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

bu arada teşekkür ederim possessed :)
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Androner wrote:arkadaşlar bugün turu döndürmüyorum edmond hariç kimse bir şey yazmadı çünkü.

benden yazmamı istediğiniz bir şeyler varsa (dünyayı anlatma, mekan tasfiri vb.) anlatırım.

aegron, pazara kadar dönmeni bekleyeceğim.
Evet, maalesef ben tek yazdım garip hissettim kendimi acaba yazmamam mı gerekiyordu falan?Sonra baktım normal olan buymuş :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:| Yahu ben şimdi o başlığı görmemişim desem çok ayıp olur mu ama görmemişim! Genelde yeni mesaj atılan başlıkların yanında ışık yanıyor ve ben okuyorum ama bu başlığın açıldığının farkında bile değilim. Çok özür dilerim, nasıl olduğu muamma; yoksa mesaj atmaz mıyım, aylardır bu oyunu bekliyoruz. :mrgreen: Hem de kaç gün olmuş, ayıpladım kendimi.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond burda da mı keşiş oldun yahu; ne bu keşişlik sevdası. :mrgreen: Bizim zamanımızda "Kung-fu" diye bir dizi vardı, başrolünde David Carradine oynardı; o geldi şimdi aklıma keşiş meşiş...
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Androner wrote:bu arada teşekkür ederim possessed :)
Rica ederim :)
Sende Reign of Steel var mı?
(bunu sormadaki amacım, Türkiye'de bulabilir miyim Gurps kitaplarını :D)
Bilimkurgu kitabı gibi kaynak kitap valla, alıp okunabilinir :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Peki Androder, malzeme, silah, vs durumunu nasıl ayarlayacağız? :mrgreen:
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

var tabii olmazmı :)

www.sjgames.com/gurps

burdan kitabı bulup pdf'sini indirebiliyorsunuz (satın alıyorsunuz tabii)
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

hay allah dwaxer araya girmiş. :)

malzeme olarak ne istiyorsunuz?
çok güçlü saldırılarınız olduğu için silah kullanmanıza gerek yok. zaten kullanmayı da bilmiyorsunuz.

gücü olan süper kahramanlar genelde silah kullanmazlar, kendi yetenekleriyle savaşırlar.
superman silah kullansaydı garip kaçardı zaten. wolverine, spider-man vs. de silah kullanmaz mesela.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:hay allah dwaxer araya girmiş. :)
malzeme olarak ne istiyorsunuz?
çok güçlü saldırılarınız olduğu için silah kullanmanıza gerek yok. zaten kullanmayı da bilmiyorsunuz.
gücü olan süper kahramanlar genelde silah kullanmazlar, kendi yetenekleriyle savaşırlar.
superman silah kullansaydı garip kaçardı zaten. wolverine, spider-man vs. de silah kullanmaz mesela.
Fazla bir şey değil ama kullanmak istediğim birkaç araç gerek olabilir. Ateşli silah filan değil ama el bombası olabilir. :-P Bıçak, kelepçe, çelik tel gibi bazı aksesuarlar kullanabilirim. Bunları kullanmamın sebebi: Control All Solid Matter (4) (Super) [108] (80 kg'lık herhangi bir homojen katı cismi yönetebilir) şeklindeki süper gücüm. Özellikle sağlam bir çelik tel önemli, çünkü bunu telekinetik olarak yönetip çeşit çeşit aksiyonlarda kullanabilirim; düşmanı bağlayabilir, kement ya da kırbaç gibi kullanabilirim icabında. Spidermanin ağ fırlatması gibi ben de ağ, ip vs fırlatıp paket edebilirim hedefleri. :mrgreen:

*********

Gerçi; Control All Solid Matter, Crushing Attack, vs gibi bana yazdığın bazı Advantagelerin PHB'de bulamadım? Tekrar göz gezdiriyordum da grups kitabına.

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

crushing attack, innate attack'ın altında geçiyor. control power'ı ise "gurps powers" kitabında var.

teli alabilirsin tabii, dediklerini de yapabilirsin.
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Androner ben yazını anca okuyabildim ve kelimelerle anlatamayacağım kadar güzel bir senaryo. Cidden sağol ama birkaç sorum var ve şimdi yazıcağım girişte bunlarla ilgili bilmediğim için birşeyler belirtmeyeceğim.

Bizim şu anda bulunduğumuz bölge neresi?

Birinin adına mı çalışacağız yoksa içten gelen doğayı kurtarma dürtüsü mü bizim yanımızda olacak?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Sorularımın ikisininde cevabı oyunun ana başlığında varmış Androner orayı okumadan yazdığım için böyle oldu. Oraya yazdım...

Artık başlasın bu oyun ya :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply