Hayatını tanrıların ışığını aramaya adamış olanlara.
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Posts: 259 Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Drizzt_Dourden » Sat Feb 14, 2004 5:06 am
burock wrote: bu arada maglubiyet de sanırım goblin tanrısıydı?
maglubiyeti ilk defa duyuyorum ama goblin tanrısı olması mantıklı gelio
Goblin=Maglubiyet
KabakTadi
Kullanıcı
Posts: 77 Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by KabakTadi » Sat Feb 14, 2004 7:57 am
Yok canım Maglubiyet gnoll tanrısı. Goblin olur mu hiç? Goblinlerin ki Urdunir.
from Dawn to Wish...
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Sat Feb 14, 2004 8:06 am
evet doğru söölüosun
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
KabakTadi
Kullanıcı
Posts: 77 Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by KabakTadi » Sun Feb 15, 2004 2:08 am
Koboldlerin büyü tanrısı da Dewback 'tır. Kurtulmak savaşçı tanrısıdır. Fazla kötü olmayan bir tanrıdır. Ã?oğu kez Lolth 'e karşı savaşmıştır. Hatta bir keresinde Mystra 'nın yardımıyla Lolth 'un seçilmiş 8 örümceğinin iki tanesini öldürmüştür. Bu nedenle koboldler karanlıkaltından atılmışlardır.
from Dawn to Wish...
Ivellius
Kullanıcı
Posts: 360 Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli
Post
by Ivellius » Sun Feb 15, 2004 5:53 am
peki kurtulmak ile garl glittergold arasındaki ilişkiyi tam olarak bilen var mı??
phb'de 2 cümleyle geçilmiş..
burock
Kullanıcı
Posts: 2000 Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by burock » Sun Feb 15, 2004 7:51 am
KabakTadi wrote: Yok canım Maglubiyet gnoll tanrısı. Goblin olur mu hiç? Goblinlerin ki Urdunir.
ugh! kusura bakma Maglubiyet abi bi yannış yaptık sana da ama affetmek büyüklüğün şanındandır. di mi abim benim?
War, war never changes...
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Sun Feb 15, 2004 8:06 am
nedersin bre burokk?
yaptığın hata moradine elf tanrıÃ?Ası demekle eşdeğer!
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
burock
Kullanıcı
Posts: 2000 Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by burock » Mon Feb 16, 2004 5:24 pm
Norticus wrote: nedersin bre burokk?
yaptığın hata moradine elf tanrıÃ?Ası demekle eşdeğer!
tekrar özür diliyorum tapınakta bulunanlardan. Napalım atık Maglubiyet için bi quest tamamlamak farz oldu
War, war never changes...
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Thu Feb 19, 2004 6:20 am
ne yani MAGLUBİYETten KURTULMAKı kolay mı sanmıştın?
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
burock
Kullanıcı
Posts: 2000 Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by burock » Thu Feb 19, 2004 6:54 pm
haşa! ne haddime. beynim sürçmüş orda benim. olur bana böyle. int biraz düşük de
War, war never changes...
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by scythe » Fri Feb 20, 2004 6:14 pm
ee arkadaşlar hala bi sonuca varamadık di mi ?
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
burock
Kullanıcı
Posts: 2000 Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by burock » Fri Feb 20, 2004 6:32 pm
batılı abilerin bi oryantalizm saplantısı olduğu hepimizin malumu. artık ne buluyolarsa? bence adamlar nortinin dediği gibi almışlar ellerine doğulu dillerin sözlüklerinden, başlamışlar yazmaya. Özellikle o ortama uygun campaign (Al-Qadim gibi) veya mekanlarda (FRdeki Kara-tur gibi) bu durum daha belirgin bi biçimde ortaya çıkıyo. Direk arap isimleri falan oluyo.
War, war never changes...
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Sat Feb 21, 2004 4:40 am
bakınız disney in sürüyle alaaddin gibi animasyonları var
yani amerika doğudan çok esinleniyo aslında ama çaktırmıo
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by scythe » Sun Feb 22, 2004 6:51 pm
arkadaşlar titiz davranarak olayı farklı yorumlanabilecek durumlara çekmeyelim lütfen...
___________________________________________________________
maglubiyetin ne olduğu halen daha meçhul mu?
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by scythe » Tue Feb 24, 2004 2:29 am
arkadaşlar yukardaki mesajım biraz havada kaldı galiba ... SİZ maglubyet kısmını kaale alın
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea