Yeni oyun isteği

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Gurps tercihimdir :)

edit: yani olursa katılırım :D
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Oyun isteğini ben istedim dışarda da ben kaldım. Alışmam zor olur mu 3.5 a zor değilse ben de oynarım.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Aegron wrote:İnsallah oyunlarda acımasız değilsindir :D
You bet! :D

Gurps pek farklı değil çabuk alışırsın. Gerçi 3.5'e göre pek farklı değil ama... :roll:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

İnsallah temenlim o ama görücez bakalım ben daha çok daha doğrusu sadece 4 edition da oynadımda ondan diyorum. 3.5 e alışabilirmiyim.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

GURPS olsun bizde öğrenelim. Aegron alışırsın bişi yok bence esas zor olan oyuna yeni başlamak bi tamel varsa sadece vericeğin skiller biraz değişiyor. Onlarıda okuyup yapıyosun. kısacası Oyun motoru hiç değişmiyo. (Gurps u bilmem oynamadım, oynayanı görmedim)
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

İnsallah dediğin gibi olur. Ben bir bakayım bakalım ona göre veririm kararımı.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron wrote:Oyun isteğini ben istedim dışarda da ben kaldım. Alışmam zor olur mu 3.5 a zor değilse ben de oynarım.
:mrgreen: :mrgreen: Bak aklıma şöyle bir şey geldi; sen 3,5 editionda "Fighter" oynayabilirsin ilk etapta; sadece kaba kuvvet dövüşeceğin için zor olmaz; skiller ve featlere de bir arkadaş (örn Edmond) yardımcı olur sana.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

tamam o zaman birde 3.5 le ilgili bilgiyi nerden bulabiliri. türkçe olarak.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Ya dwaxer sen 3.5 editionuda bilgi bankasına anlatsan ne kadar güzel olurdu. :) :roll:
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Evet aslında güzel olur dwaxer. d20 diye bir site var ama oradada ingilizce pdf ler halinde anlatılmış. Dwaxer eğer türkçesini sen şoyle kaba taslka bir anlatsan.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

İnternette Türtçe Player's Handbook mevcut fakat tavsiye etmem.D20Srd'den şaşmayın derim :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

İşte o da ingilizce anlıyorum ama bazı yerlerde takılıyorum ve anlamı çıkaramıyorum ayrıca türkçede daha kolay oluyor ya. şu dediğin şey nerde birde ona bakıyım link atarmsın buradan .
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Dwaxer'i mütercim tercüman zannettiniz heralde. :mrgreen: :-P Maalesef arkadaşlar, 3,5 dediğiniz zaten kaç yıllık materyal; hiç girişemem, kalkışamam. Ama araştırırsanız sitede muhakkak kaynak vardır. Biraz ingilizce öğrenmek artık şart oldu bu devirde. İngilizce hayatın her sahasında lazım. Ben mesela hayatımda hiç ingilizce okumadım; benim yabancı dil almancaydı okuldayken. CNBCE televizyonunu seyrederek ve mektupla ingilizce kitaplarını okuyarak öğrendim kendi kendime. Siz de çalışın, öğrenirsiniz. O zamana kadar 4.Edition oynayabilirsiniz ya da 3,5'a önce fighter olarak girin, zaten flank ve charge benziyor kural olarak :-P Edmond öğretir yavaş yavaş diğer konuları. :schemes: Aslında ben de 3,5 editionu çok iyi bilmiyorum. :)

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:Dwaxer'i mütercim tercüman zannettiniz heralde. :mrgreen: :-P Maalesef arkadaşlar, 3,5 dediğiniz zaten kaç yıllık materyal; hiç girişemem, kalkışamam. Ama araştırırsanız sitede muhakkak kaynak vardır. Biraz ingilizce öğrenmek artık şart oldu bu devirde. İngilizce hayatın her sahasında lazım. Ben mesela hayatımda hiç ingilizce okumadım; benim yabancı dil almancaydı okuldayken. CNBCE televizyonunu seyrederek ve mektupla ingilizce kitaplarını okuyarak öğrendim kendi kendime. Siz de çalışın, öğrenirsiniz. O zamana kadar 4.Edition oynayabilirsiniz ya da 3,5'a önce fighter olarak girin, zaten flank ve charge benziyor kural olarak :-P Edmond öğretir yavaş yavaş diğer konuları. :schemes: Aslında ben de 3,5 editionu çok iyi bilmiyorum. :)

.
Anlaşılan en iyi bilenlerden biri Edmond. Belki o böyle bir yer açıp bize tanıtabilir. Ne dersiniz?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Genç kardeşlerim bu kadar kasmanıza gerek yok ben GURPS oynatsamda dnd oynatsamda size kitabı yalayıp yutun yoksa oynamayın demeyeceğim zaten sadece rp nizi yapın benim için yeterlidir ;)

hatta karakter hazırlama meşakatinden de kurtaracağım sizi sadece karakter öz geçmişinizi hazırlamanız yeterli olur benim için. tüm özellikler ıvır zıvır ben ayarlayacağım onları zaten. forum rpsinde bu kadar kasmaya gerek yok sonuçta bu oyunu yüzyüze oynamadığımızdan sizin tasvir kabiliyetiniz karakter betimlemeleriniz benim için ön planda olacak. combatlardaki atraksiyonlarmış vs ...vs onları bana bırakın içiniz rahat olsun, büyüler skiller, feat ler falan filan gibi şeyleri beraber hazırlarız o sorun değil.

şu durumda ne oynayacağımızı bi kesin kararlaştıralım ona göre ayarlamaya başlarız karakterlerimizi. Bu arada GM nin tavsiyesi nedir diye sorarsanız bana gönlüm GURPS tan yana derim ama yinede çoğunluğa uyacağım :)

şimdi görünüşte oyuncu sayısını tamamladık aslında

Aegron
dwaxer
Edmond
Starfell
Quarion
AlenthasLeasess

hımm hatta 4 ü bile geçti :)

neyse sorun değil oynarız bu kadroyla. ne oynayacağımızı bi kesinleştirelim başlarız hazırlıklara.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Post Reply