edit: yani olursa katılırım
Yeni oyun isteği
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Aegron wrote:Oyun isteğini ben istedim dışarda da ben kaldım. Alışmam zor olur mu 3.5 a zor değilse ben de oynarım.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
İnternette Türtçe Player's Handbook mevcut fakat tavsiye etmem.D20Srd'den şaşmayın derim 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Dwaxer'i mütercim tercüman zannettiniz heralde.
Maalesef arkadaşlar, 3,5 dediğiniz zaten kaç yıllık materyal; hiç girişemem, kalkışamam. Ama araştırırsanız sitede muhakkak kaynak vardır. Biraz ingilizce öğrenmek artık şart oldu bu devirde. İngilizce hayatın her sahasında lazım. Ben mesela hayatımda hiç ingilizce okumadım; benim yabancı dil almancaydı okuldayken. CNBCE televizyonunu seyrederek ve mektupla ingilizce kitaplarını okuyarak öğrendim kendi kendime. Siz de çalışın, öğrenirsiniz. O zamana kadar 4.Edition oynayabilirsiniz ya da 3,5'a önce fighter olarak girin, zaten flank ve charge benziyor kural olarak
Edmond öğretir yavaş yavaş diğer konuları. :schemes: Aslında ben de 3,5 editionu çok iyi bilmiyorum.
.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Anlaşılan en iyi bilenlerden biri Edmond. Belki o böyle bir yer açıp bize tanıtabilir. Ne dersiniz?dwaxer wrote:Dwaxer'i mütercim tercüman zannettiniz heralde.![]()
Maalesef arkadaşlar, 3,5 dediğiniz zaten kaç yıllık materyal; hiç girişemem, kalkışamam. Ama araştırırsanız sitede muhakkak kaynak vardır. Biraz ingilizce öğrenmek artık şart oldu bu devirde. İngilizce hayatın her sahasında lazım. Ben mesela hayatımda hiç ingilizce okumadım; benim yabancı dil almancaydı okuldayken. CNBCE televizyonunu seyrederek ve mektupla ingilizce kitaplarını okuyarak öğrendim kendi kendime. Siz de çalışın, öğrenirsiniz. O zamana kadar 4.Edition oynayabilirsiniz ya da 3,5'a önce fighter olarak girin, zaten flank ve charge benziyor kural olarak
Edmond öğretir yavaş yavaş diğer konuları. :schemes: Aslında ben de 3,5 editionu çok iyi bilmiyorum.
![]()
.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Genç kardeşlerim bu kadar kasmanıza gerek yok ben GURPS oynatsamda dnd oynatsamda size kitabı yalayıp yutun yoksa oynamayın demeyeceğim zaten sadece rp nizi yapın benim için yeterlidir
hatta karakter hazırlama meşakatinden de kurtaracağım sizi sadece karakter öz geçmişinizi hazırlamanız yeterli olur benim için. tüm özellikler ıvır zıvır ben ayarlayacağım onları zaten. forum rpsinde bu kadar kasmaya gerek yok sonuçta bu oyunu yüzyüze oynamadığımızdan sizin tasvir kabiliyetiniz karakter betimlemeleriniz benim için ön planda olacak. combatlardaki atraksiyonlarmış vs ...vs onları bana bırakın içiniz rahat olsun, büyüler skiller, feat ler falan filan gibi şeyleri beraber hazırlarız o sorun değil.
şu durumda ne oynayacağımızı bi kesin kararlaştıralım ona göre ayarlamaya başlarız karakterlerimizi. Bu arada GM nin tavsiyesi nedir diye sorarsanız bana gönlüm GURPS tan yana derim ama yinede çoğunluğa uyacağım
şimdi görünüşte oyuncu sayısını tamamladık aslında
Aegron
dwaxer
Edmond
Starfell
Quarion
AlenthasLeasess
hımm hatta 4 ü bile geçti
neyse sorun değil oynarız bu kadroyla. ne oynayacağımızı bi kesinleştirelim başlarız hazırlıklara.
hatta karakter hazırlama meşakatinden de kurtaracağım sizi sadece karakter öz geçmişinizi hazırlamanız yeterli olur benim için. tüm özellikler ıvır zıvır ben ayarlayacağım onları zaten. forum rpsinde bu kadar kasmaya gerek yok sonuçta bu oyunu yüzyüze oynamadığımızdan sizin tasvir kabiliyetiniz karakter betimlemeleriniz benim için ön planda olacak. combatlardaki atraksiyonlarmış vs ...vs onları bana bırakın içiniz rahat olsun, büyüler skiller, feat ler falan filan gibi şeyleri beraber hazırlarız o sorun değil.
şu durumda ne oynayacağımızı bi kesin kararlaştıralım ona göre ayarlamaya başlarız karakterlerimizi. Bu arada GM nin tavsiyesi nedir diye sorarsanız bana gönlüm GURPS tan yana derim ama yinede çoğunluğa uyacağım
şimdi görünüşte oyuncu sayısını tamamladık aslında
Aegron
dwaxer
Edmond
Starfell
Quarion
AlenthasLeasess
hımm hatta 4 ü bile geçti
neyse sorun değil oynarız bu kadroyla. ne oynayacağımızı bi kesinleştirelim başlarız hazırlıklara.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
