Asa kırılması nası bişeyki ?!

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Üstelik dikkat ederseniz Yoda'nın bile elinde baston var.Demek ki gerçekten önemli bir şey bu baston :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:Üstelik dikkat ederseniz Yoda'nın bile elinde baston var.Demek ki gerçekten önemli bir şey bu baston :D
Aynen ya güzel bir yaklaşım tebrikler :D
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

yoda yeşil hulk yeşil demek ki yeşil olmak da iyi bişey
Marul olsan bile olur hatta :D

şaka bir yana fiziksel kusuru olan akrakterler de ilgi çekiyor sanırım. Aksak yaşlı, zor yürüyen falan... İzlemiyorum ama House dizisinin kahramnı dr house da aksakmış.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ya aslında aksaklık değil de ya biraz göbekli hantal falan ya da çelimsiz olmaları daha çok ilgimi çekiyor. Kitapların arasında boğulmuş bir karakter olarak hissettiriyor o zaman.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Asanın büyücüler için belli bir takım avantajları da var. İlk mesajda Starfell'in sorduğu soruya D&D3,5 açısından cevap verecek olursak: Dungeon Master Guide sayfa 243'te "Staffs" başlığı altında asaların büyücülere sağladığı avantajlardan bahsediliyor. Bu gösterişli "bastonlara" çeşitli büyüler yüklenip kullanabiliyorlar. Normalde büyü yapmak AoO'ye sebep olurken Staff'ın bünyesindeki büyüyü yapmak AoO'ye sebep olmuyor. Ayrıca bu asalar kullanan büyücünün kudretiyle büyü DC ya da etkilerini yansıtıyorlar, yani başka magic itemlerden daha güçlü özellikler gösteriyorlar. Tek sorun bu asaların çok pahalı olmaları!
Ayrıca wizard classında Quarterstaff denilen silahı (bu da asanın büyüsüz olanı, sopa yani) kullanma kabiliyeti özel olarak vardır.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Tabii asa olmadan da büyücü, büyücülüğünü yapabilir.
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.
Tabii asa olmadan da büyücü, büyücülüğünü yapabilir.
.
Asa olunca daha klas duruyor ya :D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Efla wrote:yoda yeşil hulk yeşil demek ki yeşil olmak da iyi bişey
Marul olsan bile olur hatta :D

şaka bir yana fiziksel kusuru olan akrakterler de ilgi çekiyor sanırım. Aksak yaşlı, zor yürüyen falan... İzlemiyorum ama House dizisinin kahramnı dr house da aksakmış.
ya kusurları olması ve o kusurları diğer yetenekleriyle kapatması insanın daha çok ilgisini çekiyor, mesela the dark knight'ta da ilk çekilen batman filminde de, çizgi romanında da Batman ana karakter olmasına rağmen Joker daha çok rabet görmüştür. Halbüki Batman'in tipi daha karizma ama bende Joker'i izlemekten zevk aldım hep.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Konu dışına çıkmak gibi olmasın ama, Batman'in düşmanları olmasa kendisi bir hiç :D

Her zaman sahneyi düşmanları domine eder.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

SacoKhan wrote:Konu dışına çıkmak gibi olmasın ama, Batman'in düşmanları olmasa kendisi bir hiç :D

Her zaman sahneyi düşmanları domine eder.
evet çünkü Batman fiziksel olarak çok dominant bir karaker, ne yapacağı belli yani, direkt bir dirsek, bir yumruk. Joker mesela tam anlamıyla bir psikopat dibine kadar planlıyor herşeyi. Gerçi TDK'da da çok pis girişmişti Batman'a ama neyse konunun dışına çıkmayalım.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Yine son bi söz söyliyim de..

Hepsi güçsüz karakterler değil, mesela Bane gayet 8-10 tane Batman gücünde. Ama yine de onun bile olduğu bölümlerde Bane'i okumaktan zevk alıyor okuyucular.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Kuralları olan karakterleri çözümlemek sanırım daha kolay. Ne yapacağı pek merak edilmiyor. İşin içinde her zaman bir orjinallik olmuyor. Ve sözkonusu süperkahraman mücadeleleri olunca (satranca benzetirsek) genellikle Batman gibiler siyahları oynuyor. Yani oyunu diğer karakter yönetiyor Batman genelde ona göre davranıyor diyebiliriz. Hoşumuza giden senaryolar olduğunda da senaryonun kurulmasını sağlayan Batman'in düzen anlayışı değil düşmanlarının kaos sevgisi.

Batman üzerinden gittim ama örnek vereyim dedim genel olarak alınabilir.

Fakat her ne kadar basit görünse de aslında Batman'indüşmanlarından daha komplike düşünmesi gerektiğini hatta bazen daha yaratıcı olması gerektiğini düşünmüşümdür.

Ama genel tavsiye olarak bir karakter yaratacaksanız. Garip bir yan eklemeyi unutmayın. Yani bir idolden daha çok bir karaktere benzesin. Böylece daha çok tutar.En tipik örneklerinden biri Jack sparrow mesela. Bir zaaf bir dükünlük. İnsansı kusurlardan bir şeyler... Çok daha eğlenceli yapıyor gibi.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply