Asa kırılması nası bişeyki ?!
Üstelik dikkat ederseniz Yoda'nın bile elinde baston var.Demek ki gerçekten önemli bir şey bu baston 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
yoda yeşil hulk yeşil demek ki yeşil olmak da iyi bişey
Marul olsan bile olur hatta
şaka bir yana fiziksel kusuru olan akrakterler de ilgi çekiyor sanırım. Aksak yaşlı, zor yürüyen falan... İzlemiyorum ama House dizisinin kahramnı dr house da aksakmış.
Marul olsan bile olur hatta
şaka bir yana fiziksel kusuru olan akrakterler de ilgi çekiyor sanırım. Aksak yaşlı, zor yürüyen falan... İzlemiyorum ama House dizisinin kahramnı dr house da aksakmış.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
.
Asanın büyücüler için belli bir takım avantajları da var. İlk mesajda Starfell'in sorduğu soruya D&D3,5 açısından cevap verecek olursak: Dungeon Master Guide sayfa 243'te "Staffs" başlığı altında asaların büyücülere sağladığı avantajlardan bahsediliyor. Bu gösterişli "bastonlara" çeşitli büyüler yüklenip kullanabiliyorlar. Normalde büyü yapmak AoO'ye sebep olurken Staff'ın bünyesindeki büyüyü yapmak AoO'ye sebep olmuyor. Ayrıca bu asalar kullanan büyücünün kudretiyle büyü DC ya da etkilerini yansıtıyorlar, yani başka magic itemlerden daha güçlü özellikler gösteriyorlar. Tek sorun bu asaların çok pahalı olmaları!
Ayrıca wizard classında Quarterstaff denilen silahı (bu da asanın büyüsüz olanı, sopa yani) kullanma kabiliyeti özel olarak vardır.
.
Asanın büyücüler için belli bir takım avantajları da var. İlk mesajda Starfell'in sorduğu soruya D&D3,5 açısından cevap verecek olursak: Dungeon Master Guide sayfa 243'te "Staffs" başlığı altında asaların büyücülere sağladığı avantajlardan bahsediliyor. Bu gösterişli "bastonlara" çeşitli büyüler yüklenip kullanabiliyorlar. Normalde büyü yapmak AoO'ye sebep olurken Staff'ın bünyesindeki büyüyü yapmak AoO'ye sebep olmuyor. Ayrıca bu asalar kullanan büyücünün kudretiyle büyü DC ya da etkilerini yansıtıyorlar, yani başka magic itemlerden daha güçlü özellikler gösteriyorlar. Tek sorun bu asaların çok pahalı olmaları!
Ayrıca wizard classında Quarterstaff denilen silahı (bu da asanın büyüsüz olanı, sopa yani) kullanma kabiliyeti özel olarak vardır.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
ya kusurları olması ve o kusurları diğer yetenekleriyle kapatması insanın daha çok ilgisini çekiyor, mesela the dark knight'ta da ilk çekilen batman filminde de, çizgi romanında da Batman ana karakter olmasına rağmen Joker daha çok rabet görmüştür. Halbüki Batman'in tipi daha karizma ama bende Joker'i izlemekten zevk aldım hep.Efla wrote:yoda yeşil hulk yeşil demek ki yeşil olmak da iyi bişey
Marul olsan bile olur hatta
şaka bir yana fiziksel kusuru olan akrakterler de ilgi çekiyor sanırım. Aksak yaşlı, zor yürüyen falan... İzlemiyorum ama House dizisinin kahramnı dr house da aksakmış.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
evet çünkü Batman fiziksel olarak çok dominant bir karaker, ne yapacağı belli yani, direkt bir dirsek, bir yumruk. Joker mesela tam anlamıyla bir psikopat dibine kadar planlıyor herşeyi. Gerçi TDK'da da çok pis girişmişti Batman'a ama neyse konunun dışına çıkmayalım.SacoKhan wrote:Konu dışına çıkmak gibi olmasın ama, Batman'in düşmanları olmasa kendisi bir hiç![]()
Her zaman sahneyi düşmanları domine eder.
Kuralları olan karakterleri çözümlemek sanırım daha kolay. Ne yapacağı pek merak edilmiyor. İşin içinde her zaman bir orjinallik olmuyor. Ve sözkonusu süperkahraman mücadeleleri olunca (satranca benzetirsek) genellikle Batman gibiler siyahları oynuyor. Yani oyunu diğer karakter yönetiyor Batman genelde ona göre davranıyor diyebiliriz. Hoşumuza giden senaryolar olduğunda da senaryonun kurulmasını sağlayan Batman'in düzen anlayışı değil düşmanlarının kaos sevgisi.
Batman üzerinden gittim ama örnek vereyim dedim genel olarak alınabilir.
Fakat her ne kadar basit görünse de aslında Batman'indüşmanlarından daha komplike düşünmesi gerektiğini hatta bazen daha yaratıcı olması gerektiğini düşünmüşümdür.
Ama genel tavsiye olarak bir karakter yaratacaksanız. Garip bir yan eklemeyi unutmayın. Yani bir idolden daha çok bir karaktere benzesin. Böylece daha çok tutar.En tipik örneklerinden biri Jack sparrow mesela. Bir zaaf bir dükünlük. İnsansı kusurlardan bir şeyler... Çok daha eğlenceli yapıyor gibi.
Batman üzerinden gittim ama örnek vereyim dedim genel olarak alınabilir.
Fakat her ne kadar basit görünse de aslında Batman'indüşmanlarından daha komplike düşünmesi gerektiğini hatta bazen daha yaratıcı olması gerektiğini düşünmüşümdür.
Ama genel tavsiye olarak bir karakter yaratacaksanız. Garip bir yan eklemeyi unutmayın. Yani bir idolden daha çok bir karaktere benzesin. Böylece daha çok tutar.En tipik örneklerinden biri Jack sparrow mesela. Bir zaaf bir dükünlük. İnsansı kusurlardan bir şeyler... Çok daha eğlenceli yapıyor gibi.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
